Rekapitulace postav

8 0 0
                                    

Peter Parker „Spider-man"

Poté, co byla jeho totožnost vyzrazena celému světu, Peter několik let strávil na útěku jak před veřejností, tak zákonem. Toto nepříjemné období však skončilo, když byl pozván, aby se účastnil vůbec první mise Nových Avengers.
Bojoval proti skrullům a posléze i s Venomem, který se jeho vinou rozšířil po celém městě.
Jako jediný ze svého týmu si Peter stál za tím, aby se Noví Avengers nerozpouštěli, ale marně. Doktor Strange ho nakonec přesvědčuje, že by se měl více zaměřit na život se svými milovanými. Peter se tedy rozhodne nabídnout své dívce, Michelle, společné bydlení, což mu ale překazí nečekané zajmutí Kangem.
Z Petera Parkera známého jako „Spider-man" se tak stává obyčejný sirotek bez peněz a domova. Mnoho let je ponechán napospas hrozivému hladovění a spaní na tvrdé zemi. Netrvá však dlouho, a brzy si opět vzpomíná na svůj skutečný život. Aby se k němu ale mohl vrátit, musí nejdříve dokázat, že už není nadále tím malým klukem, kterým býval, když poprvé začínal se zachraňováním lidí.

~

Doktor Stephen Strange

Stephen Strange jako jeden z mála hrdinů dokázal, že může být kýmkoliv a dělat cokoliv, ale téměř pokaždé bude tím samým arogantním egoistou, který se nebude zajímat o nic, co sám neuzná podle svých vlastních zásad za skutečně důležité.
Toto tvrzení jsme koneckonců mohli zažít při setkání s Carol Danversovou a Peterem Parkerem, kteří ho přijdou požádat o pomoc ohledně záležitosti se skrully.
Po delší době se opět shledává se svou dobrou přítelkyní, Wandou Maximoffovou a v průběhu několika nepříjemných zážitků postupně nalézá pocity a emoce, které už mnoho let necítil. Při setkání s Doktorem Doomem navíc objevuje důvod zůstat se svým týmem i po skončení jejich první mise.
Situace se ještě více zkomplikuje, když se objeví nepříjemný problém s Venomem. Nejenže se Strangovi ztěžuje jeho pozice jak kolegy tak Peterova mentora, ale také si pomalu začíná uvědomovat co pro něho znamená Wanda, kterou nakonec odsebe musí odehnat. Už dávno má svou rodinu, o kterou slíbili, že se bude starat.
A když už se konečně rozhodne udělat správné rozhodnutí, klidu si neužije déle než den. Kang ho nutí, aby se k němu přidal a pomohl mu zajistit lidem bezpečí a nabízí mu poznat jeho budoucího syna. Strange ale přesto odmítá, kvůli čemuž je později svědkem vraždy vlastního dítěte. Jeho bolest na chvíli zmírní ovládnutí mysli Wandou Maximoffovou, ale to jen do doby, než ho přijdou zachránit přátelé ze skutečného světa. Najednou tak musí čelit velmi těžkému rozhodnutí. Aby je všechny zachránil, musí zabít svou lásku.

~

Carol Danversová „Kapitánka Marvel"

Nebýt Carol, Noví Avengers by možná nikdy nevznikli. Když ji její skrullský přítel, Talos, informuje o útěku několika skrullských zločinců na Zem, okamžitě se prostřednictvím svých kontaktů u S.H.I.E.L.D.u spojí s dalšími schopnými hrdiny, kteří by mohli pomoci. Jako dlouholetá vesmírná zachránkyně očekává od všech to nejlepší nasazení a maximální profesionalitu, jenomže to se pochopitelně nestane. První mise tak skončí naprostým fiaskem. Brzy také zažívá vůbec první těžkosti, které v sobě vedení superhrdinského týmu nese. Hádkám ani hloupým otázkám se rozhodně nevyhne.
I přesto vše ale nakonec nalézá skutečné přátelé a domov, kde by se mohla cítit být šťastná.
Carol se svým přesvědčením o svém perfektním životě nechá natolik ošálit, až si přestane uvědomovat, co vlastně takové vůdcoví skutečně obnáší, a tak je v roli Kapitánky brzy nahrazena svým kolegou, Samuelem Wilsonem. Tuto velkou změnu nenese vůbec lehce, takže co nejdříve zase opouští Zemi a vrací se zpět ke své původní práci, jakožto ochranitelky vesmíru. O tom, co se mezitím děje s jejími bývalými kolegy, nemá ani ponětí.
Jednoho dne je ale vyslána, aby prověřila několik záhadných zničení planet a vůbec poprvé se setkává s Galaktusem. Toto setkání si vyžádá velmi vysokou daň. Nejenže se po dvou letech znovu objevuje na Zemi, ale střet s Galaktusem, který ji málem zabil, ji také způsobil velmi vážně problémy s ovládáním svých schopností a přivodil celou řadu vážných psychických nepříjemností. Za zmizení Nových Avengers viní sebe a je přesvědčena, že kdyby se rozhodla na Zemi zůstat, všechno mohlo dopadnout jinak.
Její psychické problémy zmizí aspoň částečně, když je stejně jako její bývalí přátelé, také zajmuta Kangem a uvězněna v jeho speciálním magickém vězení.
Jako nehmotný a neviditelný přízrak je nucena přihlížet všemu neštěstí a bolestem, které lidé v jejím okolí prožívají, aniž by mohla jakkoliv pomoci.
Situace se ještě více ztíží, když ji přijdou kolegové ze skutečného světa zachránit. Ti ji ale velice rychle přesvědčí, aby se vzchopila a byla zase jejich Kapitánkou - aspoň na chvíli.

The New Avengers IV: Proti celému světuKde žijí příběhy. Začni objevovat