1)Sertab erener-tek başıma
2)Taylor Swift- l did something bad
3)Ariana grande-God is a woman
Ben Bige Vaznedar; 25 yaşındayım, Marmaris de doğup büyüdüm, aslında tek işim savcılık değil bir mafyaya için çalışıyorum yani seri katil veya kiralık katil gibi bir şey. zaten öldürdüğüm insanlarda pek masum insanlar değil hatta hiç masum değil. herkes beni bir savcı sanıyor ama bir mafya olduğumu kimse bilmiyor, yani en azından şu anlık böyle. ben kadın istismarı, kadın ticareti , uyuşturucu ticareti yani bütün pislikleri temizleyen biriyim ama benim de çok temiz parayla zengin olduğum söylenemez, neredeyse dünyanın her yerinde kumarhane'lerim var.
Şimdi sizin aklınızda bir soru oluştu bu kadar insanı öldürüyor bu kadın polisler'de elma mı topluyor ?
Tabiki de polisler elma toplamıyor ama elma toplasalar daha çok işe yarayabilirler. ben sadece öldürürüm yanımda getirdigim bir kaç kişi ise temizler. dediğim gibi arkamda güçlü isimler olduğu için bunları tereyağından kıl çeker gibi yapıyorum.
Ve bu işler yaparken hiç gocunmuyorum çünkü benim normal bir hayat kurma şansım hiç bir zaman olmadı ve olmayacakta.
Hiçbir zaman bir ailem olmayacak.
Hiçbir zaman iyi bir savcı olmayacağım.
Hiçbir zaman aşık olmayacağım.
Ama en önemlisi...
Hiçbir zaman masum olmayacağım.
Ben sadece bir kişiyim ama eğer bizde bir kişiden ne katkı olucak dersek işte o zaman biteriz biz;
o zaman milyon tane çocuklar ölür.
o zaman kadın hakları ölür.
O zaman bizler ölürüz .
Zaten her zaman haksızlık yönetiyor bir ülkeyi adalet sadece oyunculuk yapıyor o ülkeye sadece sahnede adalet var peki ya sahnenin arkası ben sahne arkasında dönen pislikleri ortaya çıkartacağım
Öldürdüğüm insan sayısı kaç bilmiyorum ama bildiğim bir şey var ben katil doğdum ve katil öleceğim bu benim tek kaderim, bu benim tek yolum başka bir çarem yok.
Ben hırslı özgüvenli acımasız bir katilim ama tabiki de herkesin tanıdığı Bige tatlı kibar hanım hanımcık biri. yani benim içimde iki karakter var bir Bige biri ise kimsenin bilmediği benim bile bilmedigim o bataklıktan bile kirli lotus
Herkes Bige veznadar bataklıkta açan bir lotus sanıyordu ama ben bataklığın'ta kendisiydim
Lotus temizligi ile anılan bir çiçekti; Asıl soru Bige veznadar bir lotus kadar temiz miydi?
(Günümüz İstanbul)
Günlerden salı yeni taşındığım binanın ilk günü. Sabah yatağımdan zar zor olsada kalktım, dışarıda bardaktan boşalırcasına yağmur yağıyordu, perdeyi açtım ve kasvestli havanın güzelliği ile esneyip Lavbo'ya doğru yürürken tek tek ışıkları açıyordum çünkü hava karanlığa boğulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
41 EYLÜL
General FictionBige bataklıkta çıkmış lotus'du her şeye rağmen asla umudu bitmeyen biriydi ama bu umutun arkasında bile umutsuzluk vardı bige her şeyi tiye alan biriydi herkes bige veznadarı bataklıkta açan lotus sansada bige bataklığın ta kendisiydi lotus saflığ...