Bölüme başlamadan önce siz güzel okurlarımdan bir şey rica edeceğim. Bölümleri aksatmak en nefret ettiğim şeydir ancak kişisel birkaç meseleden dolayı 23. bölümü biraz aksatmak zorunda kalabilirim. Normalde 4 günde bir düzenli yayınlıyorum ancak bir veyahut bir buçuk haftayı bulabilir yeni bölümün gelecek olması. Bunun için affınıza sığınıyorum şimdiden, güzel okumalar dilerim herkese.🌹
YİRMİ İKİNCİ BÖLÜM
"Bir adım atmadan önce bütün ihtimalleri kafasında tartıyordu adam. Sonuç istediği gibi çıkana kadar elinden geleni yapar, gerekirse tüm yolların sonucunu değiştirirdi. İkinci bir başarısızlığı kaldıramazdı, tahammül sınırını aşalı çok olmuştu."
❄️
Flashback
"Güneş sen çıldırmışsın, Evren'i tanımıyor musun o böyle bir oyuna düşmez. Bunun bir kurmaca olduğunu anlayacaktır, bu kadar salaklaştığına gerçekten inanamıyorum!"
Derin bir nefes aldım.
Bu kız beni delirtecekti.
"Çilem anlamıyor musun, Evren'den uzaklaşabilmem için bir bahaneye ihtiyacım var. Denemediğim yol kalmadı, canının daha fazla yanacak olmasından çok korkuyorum ve bunu yapmak zorundayım. O beni aldatmış sanacak biz de her şeyi böylelikle bitireceğiz. Gurur peşimi bırakmıyor, bu hikayede birimizden biri ölecek anla artık şunu!"
Sinirle kaşlarını çattı.
"Ne yani, gözü senden başka kimseyi görmeyen adamın seni aldatabileceğini ona inandırabileceğini mi düşünüyorsun gerçekten?"
Başımı hızla sallayarak gülümsedim hafifçe.
"Aynen öyle düşünüyorum, plan hazır ve para karşılığı eskortu da ayarladık. Şu an tahminimce Kuzgun Evren'i bara çağırdı ve siz sözde çok kötü kavga etmişsiniz gibi sevgilime dert yanıyor."
Sevgilim.
Bu klişeleşmiş kelimeyi bile kullanamayacak hale gelmemiz ne de acıydı. Çilem dakikalardır planımın saçmalığından bahsediyor, beni vazgeçirmek için elinden geleni yapıyordu. Telefonuma gelen bildirimle ekranda beliren yazıyı okudum sessizce.
"Yenge körkütük sarhoş oldu abim, bu planın elimizde patlamayacağından eminsin değil mi? Beni bile buna alet ettin ya, pes gerçekten."
Ekranın kilidini açarak mesaj kutusuna girdim hızlıca.
"Evren'e ötmezsen hiçbir şekilde patlak vermesine imkan yok Kuzgun, dediğim gibi otele bırak onu. Kız da gelecek, onu defalarca kez uyardık hiçbir şekilde dokunmayacak lakin öyle bir şeye kalkışırsa, yemin ediyorum sıkarım kafasına akıtırım pekmezini! Sadece konuştuğumuz gibi, beraber uyuyacaklar o kadar anlaşıldı mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZGUNİ ATEŞ (+18)
Ficção AdolescenteGüneş Karaca, eski sevgilisi Gurur Atahan'dan kurtulabilmek için sevgilisi olan çete lideriyle birlik içerisinde olur ancak başındaki bu kara bela, onun geçmişte ihanet etmesine sebep olur. Ailesiyle tehdit edip ortadan kaybolan eski sevgilisinin, s...