Satır aralarına yorumlarınızı bırakmayı unutmayın!
Keyifli okumalar ♥️
.
.
.
Jimin eve gelip rahatlıkla yatağına uzandıktan sonra güzel ve deliksiz bir uyku çekmişti.
Sabaha karşı uyuduğu için akşama doğru uyanmıştı ve hızlıca bir şeyler atıştırıp ödevinin başına geçmişti.
Sürekli olarak maketlerle uğraşıp durmaktan artık bunalmaya başlasa da bölümünü sevdiği için pek zorluk çekmiyordu.
Kahvesinden bir yudum alıp gözlerini kısarak önündeki makete ciddi bakışlar atarken penceresi açık olduğu için dışardan gelen araç sesleri yeniden odağını kaybetmesine yol açtı.
Sinirli bir nefes verip oturduğu yerden kalktı ve pencereye doğru ilerledi. Tam pencereyi kapatıp perdeyi örtecekken göz göze geldiği takım elbiseli adam yüzünden olduğu yerde durup öylece baktı.
Siyah bir arabanın içinde iki tane izbandut gibi herif Jimin'in evini izliyordu.
Korkuyla çarpmaya başlayan kalbiyle birlikte geri çekilen çocuk perdeyi hızlıca çekti ve masaya geri dönüp telefonuna ulaştı.
Kimi araması ya da kime söylemesi gerektiğine emin değildi ama aklına da Jungkook'tan başkası gelmiyordu.
Jungkook'un numarası olmadığı için hızlıca iş yerinin müdürünü aradı ve saçma sapan bir sebep söyleyip geçiştirerek numarasını istedi. O kadar fazla soru sormuştu ki Jimin sakin kalmaya çalışarak verdiği her cevapta daha da sinirlenmişti.
En sonunda telefonuna müdürden bir mesaj geldiğinde zafer kazanmış gibi sırıttı ve hızlıca adamın suratına kapatıp attığı mesaja tıklayarak Jungkook'u aradı.
İlk çalışta açılmayan telefonun ardından stresle parmaklarını ağzına götürüp tırnak etlerini ısırmaya başlarken yeniden çaldırdı.
Bu defa son saniyelere doğru telefon açılmıştı.
"Alo?" Sert ve ciddi ses tonunu duyduğu an derin bir nefes aldı Jimin.
"Jimin ben. Park Jimin."
Birkaç saniye sessizlik olduktan sonra Jungkook yeniden konuştu her zamanki ses tonuyla. "Ee?"
"Evimin önünde bir araba var ve evimi izliyorlar."
Sinirli bir iç çekiş sesi duydu Jimin.
"Kapıyı kimseye açma ve konum at bana."
"Tamam."
Başka bir şey söylemesine kalmadan telefon suratına kapandığında "Bu adamda yani." diye mırıldanarak telefonu kulağından çekti Jimin.
.
Yarım saat sonra evin önünde bir araba sesi duyduğunda stresle oturduğu yerden kalkan sarışın pencereye doğru ilerledi.
İnce perdeyi açmadan aşağıyı izlemeye başladı.
Siyah lüks bir araba evinin önünde durduğunda içinden inen adamla derin bir iç çekti Jimin.
Siyah takım elbisesi ve ciddi ifadesiyle öyle heybetli duruyordu ki..
Arabadan inen Jungkook, Jimin'in evini izleyen adamlara doğru ilerledi ve hızlı bir el işareti ile camı indirmelerini söyledi.
Birkaç saniye içinde cam açıldığında gayet rahat bir tavırla kafasını içeriye uzatan adam bir şeyler mırıldandı ve ardından geriye çekilip eliyle arabadan üstüne iki kere vurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
red [Askıda]
FanfictionJimin tam yakınına girmişken "Yaklaşma." dedi Jungkook, ona bakmadan. "Yanarsın." jjk+pjm