11- Bu kadar basit

1.6K 274 401
                                    





Keyifli okumalar 🤍


.


Gecenin sonunda Taehyung ve Jimin eve geldiklerinde sarışın çocuk duşunu alıp üstünü değiştirdikten sonra tek kelime bile etmeden anında yatağına girmişti.

Taehyung ise ondan sonra duşa girdiğinde Jungkook ve Jungheon ile olan konuşması kafasını bulandırdığı için düşünmekle meşguldü.

Jimin'in üzülmesini asla ama asla istemiyordu. Fakat Jungkook onun sevgisini karşılıksız bırakacağını belli etmişti.

Ve Taehyung arkadaşı için bir şeyler yapmak istese de elinden gelen hiçbir şey yoktu.

Bütün bunları düşünmeye devam ederken hızlıca duşunu alıp kıyafetlerini giyindi ve kendi odasına girip uzandı.

Normalde burası ilk başta Jimin'in tuttuğu bir evdi. Ama sonrasında Taehyung da onun yanına yerleşip küçük misafir odasını kendisi alarak kiraya ortak olmuştu.

Taehyung bütün bu karmaşık işlerin arasında yorgun olduğu için hemencecik uykuya dalmak isterken odasının kapısı açıldı ve elinde tuttuğu yastıkla birlikte Jimin içeriye girdi.

Uykulu ve halsiz duruyordu.

"Beraber uyusak olur mu?"

İkisinden biri kötü hissettiğinde bunu yapıyorlardı. Tek başına uyumak yerine birlikte uyuyup daha rahat bir uyku çektiklerini düşünüyorlardı.

Taehyung anında kenara geçerek Jimin'e yer açtı ve gülümseyip "Gel bakalım çakma sarı." dedi.

"Şu an o kadar halsiz ve mutsuzum ki saçıma attığın lafa bile karşılık vermeyeceğim." Jimin yastığını koyup hızlıca kendini arkadaşının yanına attı ve ona doğru dönüp kızarmış gözleriyle baktı.

"Ağladın mı sen?" Taehyung karanlıkta seçebildiği kadarıyla çocuğun gözlerine dikkatlice baktığında Jimin hafifçe başını salladı. "Biraz... Uzun zaman sonra ilk defa birine karşı böyle hissediyorum ve karşılık alamayacak olmak kötü hissettiriyor."

"Üzülme be yavrum. Yakışıklı yüzün ve güzel kalbinle eminim daha başka insanların kalbini fethedersin." Taehyung gülümseyerek konuşup çocuğun yanağından sıkı bir makas aldı.

Jimin elini yanağına koyup "Acıdı lan." diye bağırdığında ise gülerek "Acısın diye yaptım zaten." dedi.

Birkaç dakika daha birbirleriyle uğraştıktan sonra ikiside gözlerini kapatıp uyumayı planlarken Jimin aklına doluşan düşünceler yüzünden bir türlü uyuyamıyordu.

"Taehyung." diye seslendi fısıldayarak.

Arkasını dönüp duvara yapışmış bir halde uykuya dalmak üzere olan çocuk "Hmm.." diye mırıldandığında Jimin "Ben işten çıkmayı düşünüyorum." dedi. "Gözümün önünde olursa unutmam zor olur. Uzaklaşınca daha kolay."

"Sen bilirsin. Kendini nasıl mutlu hissedeceksen öyle yap." Taehyung uykulu sesiyle konuşunca onu daha fazla oyalamak istemeyen çocuk sustu ve gözlerini sıkı sıkı kapatırken uyumaya çalıştı.

.

Jimin öğlen saatinde uyanıp gözlerini açtığında ilk yaptığı şey telaşla saate bakmak olmuştu. Sabah iki saat dersi olsa da öğlen saatinde uyandığını fark edince fısıldayarak kendi kendine küfür etti ve yataktan hızlıca kalktı.

Taehyung'un odasında olduğunu ve onun çoktan kalkmış olduğunu yeni fark ediyordu.

Odadan çıkıp yavaş adımlarla salona geçti ve Taehyung'u orta sehpaya hazırladığı kahvaltının başında otururken görünce "Beni niye uyandırmadın?" diye sordu tatlı bir sinirle.

red [Askıda]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin