Jimin iki gündür sadece Taehyung ile okula gidip gelmekten başka bir şey yapmıyordu. Çünkü Jungkook ona iyice tembihleyip dışarı çıkmaması konusunda uyarılarda bulunmuştu.
Okula giderken de zaten peşlerinde Jungkook'un korumaları oluyordu. Taehyung ve Jimin'in haberi olmadan.
Şimdi ise hamak yogasında tanıştığı Jongin'in buluşma teklifini reddetmiş bir halde evde oturuyordu.
"Akşam yemeğini dışardan mı söylesek? Evde hiçbir şey kalmamış." Taehyung telefonda gezinip yemek fiyatlarına bakarken konuştuğunda Jimin başını sallayarak "Olur." dedi. "Zaten hiç yemek yapacak halim yok."
"Sen halin olsa da yapma zaten." Taehyung dalga geçerek konuştuğunda Jimin kafasının altındaki yastığı çekip aldı ve karşı koltukta uzanan çocuğun kafasına fırlattı.
Yastık eline denk geldiği için telefon Taehyung'un suratına düşmüştü. Jimin kahkaha atarak "Akıllı ol." dedi.
Kaşlarını çatan çocuk dil çıkarıp telefonu yeniden eline aldı ve yemeklere bakınmaya devam etti.
O sırada Jimin'in yine telefonu çalmıştı.
Jongin'in aradığını görünce "Aptal mı bu çocuk? Buluşmak istemiyorum dedim işte." diye mırıldandı ve bahanesi hazır olduğu için telefonu açıp kulağına yerleştirdi.
"Jimin. Normalde yüzyüze anlatmayı düşünmüştüm ama sana söylemem gereken bir şey var." Telaşlı sesi Jimin'i şaşırtırken "Dinliyorum." diye mırıldandı.
"Geçen gün barda seni görmüştüm. Karşılaşmıştık hatta. Sonra sen çok kötü görünüyordun lavaboya gitmiştin. Bende arkandan gelip nasıl olduğunu soracaktım ama peşinde bir adam vardı. Beni tuttuğu gibi duvara fırlattı ve tehdit etti." Jongin'in anlattıklarıyla birlikte uzandığı yerde doğrulan çocuk içine düşen kuşku yüzünden huzursuzca yerinde kıpırdandı. "Nasıl ya? Kimdi?"
"Garip bir adamdı. Yüzünü tam göremedim çünkü şapkası vardı. Seni neden takip ettiğimi sordu bende etmediğimi söyledim ama inanmadı. Patronunu bulup onu öperim falan diye saçma sapan şeyler söyledi." Jongin anlatmaya devam ettikçe Jimin korktuğu için hızlıca telefonu kapatıp Jungkook'a haber vermek istedi. "Tamam, sen kapat ben döneceğim sana. Teşekkür ederim haber verdiğin için."
.
Jimin olayı Taehyung'a anlattıktan sonra Jungkook'u eve çağırmıştı.
İçeri geçen adam koltuğa oturduktan sonra vakit kaybetmeden konuyu öğrenmek için Jimin'e döndü ve "N'oldu?" diye sordu. "Biri bir şey mi yaptı?"
"Yok yapmadı da. Benim peşimde biri varmış." Jimin'in söylediği şey Jungkook'un anında kaşlarını çatmasına neden olurken "Kim?" diye sordu. "Sen mi gördün? Konuştu mu seninle? Kim söyledi."
"Benim bir arkadaşım vardı hamak yogasından. Geçen gün bara gittiğimde
o da oradaymış. Kötü olduğum için yanıma gelmek istemiş ama peşimdeki adam izin vermemiş. Duvara yapıştırıp saçma sapan şeyler söylemiş." Jimin'in anlattıklarıyla birlikte Jungkook o geceyi düşünürken çocuğu hatırlayınca istemsizce sırıtmaya başladı.Jungkook'a anlattığı kişi zaten Jungkook idi.
"Ee sonra nolmuş?" Jungkook sırıtarak konuştuğunda onları sessizce dinleyen Taehyung "Ne gülüyorsun? Komik bir şey mi anlatıyor?" diye çıkıştı.
Jungkook ona dönmeden Jimin'e bakmaya devam ederek anlatmaya devam etmesini bekledi.
"Sonra bir şey olmamış. İşte patronuna söyle onu öperim demiş. Deli midir nedir?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
red [Askıda]
FanfictionJimin tam yakınına girmişken "Yaklaşma." dedi Jungkook, ona bakmadan. "Yanarsın." jjk+pjm