┌────────━┿──┿━────────┐
Suamiku 𝐌𝐮𝐚𝐥𝐥𝐚𝐟 Takata Mashiho
└────────━┿──┿━────────┘Happy reading !
Di depan ruangan dokter ada Mashiho yang menunggu khabar berita dengan cemas. Tubuhnya menggeletar hebat , tangannya basah dengan peluh. Mashiho mula berfikiran negatif Ingatan nya kembali teringat dengan darah yang mengalir dari selangkangan Jeslyn. Dirinya takut jika isteri kenapa napa.
Mashiho mengusap wajahnya kasar dan tak lama kemudian ada seorang jururawat memintanya untuk masuk ke dalam bilik dokter tersebut.
" Silakan masuk encik.. " pelawa sang dokter.
" Terima kasih dokter " balas Mashiho lalu duduk di kerusi berhadapan dengan dokter.
" Macamana dengan keadaan isteri saya ? " tanya Mashiho.
" Sebelum tu saya nak ucapkan tahniah " ujar sang dokter , membuat Mashiho heran mengapa tiba tiba.
" Tahniah sebab apa dokter ? "
" Encik bakal jadi seorang ayah , tahniah ya "
Mashiho terkaku mendengarnya. Ia tidak salah dengar bukan ? lidahnya terasa kelu tak dapat nak berkata kata.
Mahu sahaja ia bersujud syukur di sini. Ya Allah , tak lama lagi ia akan jadi seorang bapa.. Mashiho ingin menangis rasanya.
" Kandungan isteri encik baru masuk 4 minggu. Dan apa yang saya nak katakan kandungan isteri encik sangat sangat lemah , jadi saya sarankan untuk nasihatkan isteri encik jangan buat kerja berat dan stress. Itu semua akan efek pada kandungan " jelas sang dokter panjang lebar.
" Kandungan isteri saya lemah dokter ? "
" Betul , dari pemerhatian saya tadi puan Jeslyn mengalami pendarahan. Tapi syukur alhamdulillah kandungan nya selamat "
Mashiho memicit pangkal hidungnya. Tak terfikir oleh Mashiho jikalau ia terlambat membawa Jeslyn ke hospital. Apa lah yang akan terjadi pada bakal anak mereka.
" Encik jangan risau , sekarang semuanya dalam keadaan baik. Cuma perlukan permantuan sahaja " tambah sang dokter.
" Terima kasih banyak dokter "
YOU ARE READING
𝐒𝐮𝐚𝐦𝐢𝐤𝐮 𝐌𝐮𝐚𝐥𝐥𝐚𝐟 𝐓𝐚𝐤𝐚𝐭𝐚 𝐌𝐚𝐬𝐡𝐢𝐡𝐨
FanfictionMengisahkan Takata Mashiho iaitu salah seorang member dari boygroup terkenal korea selatan yang di kenali sebagai Treasure , menyelamatkan seorang gadis yang hampir bunuh diri bernama Nurul Jeslyn April ketika mereka semua sedang bercuti di Malaysia...