┌────────━┿──┿━────────┐
Suamiku 𝐌𝐮𝐚𝐥𝐥𝐚𝐟 Takata Mashiho
└────────━┿──┿━────────┘Happy reading !
Setelah sebulan berlalu akhirnya Takata Mashiho sudah memeluk islam setelah selesai proses berkhatan , dengan nama islamnya Muhammad Zidane Ash-Mikhael. Nama itu di pilih sendiri oleh Mashiho ketika ia dan Jeslyn sedang mencari nama yang sesuai untuknya.
Dua hari yang lepas juga kedua ibubapa Mashiho sudah tiba di Malaysia. Mereka di sambut baik oleh keluarga Jeslyn dan para member Treasure. Tak terkecuali Junghwan , yang turut hadir kerana di paksa oleh Jihoon.
Jika Jihoon sudah bersabda maka laksanakan lah jika anda masih mahu hidup di esok hari :)
Kedua belah keluarga bersetuju untuk tidak adakan majlis besar besaran kerana ingin merahsiakan perkara ini dari publik. Yang akan hadir nanti hanya lah ahli keluarga terdekat dan para member Treasure sahaja.
Perihal tentang kad kahwin yang di sebarkan itu. Sudah Zaimah iaitu mama kepada Jeslyn meminta maaf kepada tetamu yang di jemput tentang perkahwinan puterinya , hanya akan di adakan majlis akad nikah sahaja. Tidak ada majlis persandingan seperti yang di tetapkan.
Semua orang sedang sibuk menyiapkan persiapan perkahwinan Mashiho dan Jeslyn. Dari seorang ke seorang datang dari keluarga sebelah Jeslyn untuk turut membantu menyelesaikan persiapan ini. Dan sekarang hampir dari keseluruhannya telah siap.
" Amboi Nurul , dari suka Korea sampai betul betul dapat suami dari Korea ya " ujar emak saudara Jeslyn. Panggilannya adalah makteh Midah. Nama Nurul pula adalah panggilan Jeslyn dari saudara saudaranya kerana lebih mudah.
Jeslyn tergelak kecil dibuatnya.
" Ya Allah makteh Mashiho tu orang Jepun makteh bukan Korea " balas Jeslyn sambil pandangannya tertuju ke arah Mashiho yang sedang membantu ayahnya mengalihkan tong gas.
YOU ARE READING
𝐒𝐮𝐚𝐦𝐢𝐤𝐮 𝐌𝐮𝐚𝐥𝐥𝐚𝐟 𝐓𝐚𝐤𝐚𝐭𝐚 𝐌𝐚𝐬𝐡𝐢𝐡𝐨
Hayran KurguMengisahkan Takata Mashiho iaitu salah seorang member dari boygroup terkenal korea selatan yang di kenali sebagai Treasure , menyelamatkan seorang gadis yang hampir bunuh diri bernama Nurul Jeslyn April ketika mereka semua sedang bercuti di Malaysia...