┌────────━┿──┿━────────┐
Suamiku 𝐌𝐮𝐚𝐥𝐥𝐚𝐟 Takata Mashiho
└────────━┿──┿━────────┘Happy reading !
Mereka di dalam penjalanan ke tempat di mana kah Anis dan Aiman membawa Jeslyn lari. Nurse Batrisya menjadi tahanan mereka sekaligus sebagai penunjuk arah.
Tempatnya agak jauh dari pusat bandar dan ianya hampir seperti perkampungan. Dengan jalanan yang semakin gelap kerana sudah ingin masuk ke waktu maghrib. Mashiho berharap mereka sampai ke lokasi secepat mungkin.
Mashiho ingin segera menyelamatkan Jeslyn. Kerana ia di beritahu oleh nurse Batrisya yang Anis dan Aiman cuba membunuh isterinya. Ketika mendengarkan perkataan keji dari mulut nurse itu Mashiho sangat murka!
Ia sangat ingin murka.. tapi tidak ada gunanya jika Mashiho murka pada nurse itu. Nurse Batrisya tak akan boleh mengubahkan keadaan yang terjadi
Tak lama kemudian mata Mashiho melihat sebuah gudang lama yang tidak terpakai lagi , ia dapat rasakan ini lah tempatnya. Kerana ada sebuah kereta terparkir tepat di hadapan gudang itu.
Mereka memarkir kan kereta masing masing agak jauh dari gudang itu. Takut jika suspek akan perasan keberadaan mereka. Mashiho dan Anuar pun segera keluar dari kereta mereka ketika melihat ramai anggota polis keluar.
" Encik Mikhael. " panggil Inspektor Fariz sambil berjalan mendekati Mashiho dan begitu juga sebaliknya.
" Jadi begini encik , saya nak beri cadangan untuk encik jadi umpan kami " jelas inspektor itu. Dan Mashiho langsung menyetujuinya dengan tidak memikir dua tiga kali.
" Encik Mikhael masuk dulu ke dalam untuk umpan perhatian mereka sementara kami mengepung keliling gudang itu dengan senjata kami..
..Dan encik jangan risau keselamatan encik dan isterinya encik akan terjaga , kami akan usahakan sebaik mungkin " tambah inspektor Fariz.
" Baik saya tak kisah asalkan isteri saya selamat "
" Hati hati Mikhael " ujar Anuar menasihati.
" Baik Ayah.. "
" Kalau macamtu encik boleh masuk terlebih dahulu " dan setelahnya diangguki oleh Mashiho.
" Anggota! bergerak sekarang " perintah inspektor itu melalui walkie talkie nya.
YOU ARE READING
𝐒𝐮𝐚𝐦𝐢𝐤𝐮 𝐌𝐮𝐚𝐥𝐥𝐚𝐟 𝐓𝐚𝐤𝐚𝐭𝐚 𝐌𝐚𝐬𝐡𝐢𝐡𝐨
FanficMengisahkan Takata Mashiho iaitu salah seorang member dari boygroup terkenal korea selatan yang di kenali sebagai Treasure , menyelamatkan seorang gadis yang hampir bunuh diri bernama Nurul Jeslyn April ketika mereka semua sedang bercuti di Malaysia...