⋆ ࣪ꮘ᭣🍀#011 Camellia .ᐟ𓂃𓈒𒀭

81 18 26
                                    

┌────────━┿──┿━────────┐Suamiku 𝐌𝐮𝐚𝐥𝐥𝐚𝐟 Takata Mashiho└────────━┿──┿━────────┘

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

┌──────────┿━────────┐
Suamiku 𝐌𝐮𝐚𝐥𝐥𝐚𝐟 Takata Mashiho
└──────────┿━────────┘

Happy reading !

Jeslyn terjaga ketika mendengar azan yang berkumandang. Ketika Jeslyn ingin membuka lampu sisi katil , ia merasakan tangan Mashiho yang sedang memeluknya dari arah belakang. Segan pula di buatnya walaupun mereka sudah sah.

Tidak ada cara lain melainkan ia membangunkan suaminya itu terlebih dahulu.

" Abang ? abang bangun dah subuh ni " seru Jeslyn.

Bukannya bangun tapi Mashiho lebih mempereratkan pelukannya di pinggang Jeslyn.

" Astaghfirullah abang bangun "

" Lima minit lagi sayang.. " gumam Mashiho.

Jeslyn membalikkan badannya menghadap Mashiho , dia ingatkan kejadian yang Mashiho susah bangun tu hanya terjadi dalam tmap sahaja kerana mungkin ketika itu Mashiho terlalu penat tapi betul betul ya suaminya satu ini sangat susah untuk di bangunkan.

Dia mengusap lembut wajah suaminya yang terlihat damai menutupkan matanya itu. Hembusan nafas Mashiho dapat Jeslyn rasakan.

" Saya handsome sangat ke sayang ? " kata Mashiho sambil membuka matanya lalu menatap tepat ke dalam mata Jeslyn.

Maluuuuu ! Malu Jeslyn kerana ketahuan Mashiho dirinya sedang mengagumi suaminya itu.

" D..dah la jum bangun solat cepat "

Baru sahaja ingin bangun , Mashiho menarik isterinya kembali lalu mendaratkan sebuah ciuman di pipi Jeslyn.

Tergamam Jeslyn tak terkata. Ini baru betul isteri takata tak terkata kan ?

" A..abang!!! "

" Assalamualaikum sayang , goodmorning " ujar Mashiho sambil tersenyum kecil melihat wajah isterinya yang sedang memerah seperti tomato itu.

" Goodmorning waalaikumussalam.. "

" Hei sayang kenapa buat muka macamtu tu ? "

" Abang tu la terkejutkan saya je tau "

Mashiho mendekatkan dirinya ke arah telinga Jeslyn.

𝐒𝐮𝐚𝐦𝐢𝐤𝐮 𝐌𝐮𝐚𝐥𝐥𝐚𝐟 𝐓𝐚𝐤𝐚𝐭𝐚 𝐌𝐚𝐬𝐡𝐢𝐡𝐨Where stories live. Discover now