┌────────━┿──┿━────────┐
Suamiku 𝐌𝐮𝐚𝐥𝐥𝐚𝐟 Takata Mashiho
└────────━┿──┿━────────┘Happy reading !
Throwback..
Mashiho terbangun dan anak matanya memandang permandangan sekeliling yang tersangat asing. Ia memegang kepalanya yang terasa sedikit berdenyut lalu berusaha untuk mendudukkan dirinya.
" Akh- " pekik Mashiho tertahan kerana merasakan denyutan kepala kembali menyerang.
Ia mengangkat kepalanya ketika pintu bilik terbuka dan menampakkan Anis berdiri di situ.
" Kau! apa kau buat dekat aku haa ??! " berang Mashiho. Ia tahu semua ini pasti kerja perempuan jalang itu.
Anis tersenyum sinis sambil menyilangkan tangannya di dada.
" I dah cakap dekat you Mikhael , i tak main main dengan kata kata i "
Anis mendekatkan dirinya pada Mashiho lalu duduk bersebelahan dengan lelaki itu. Jari lentiknya bermain main di dada Mashiho.
Tapi seperti biasa Mashiho menepisnya dengan cepat. Tak sudi dia di sentuh oleh Anis.
" Dah jadi macamni pun you still lagi tolak i ? you tak ingat ke apa you buat dekat i tadi hm ? "
Mashiho berusaha mengingat semula apa yang sebenarnya terjadi tadi. Tapi nihil satu apa pun ia tidak ingat.
Anis tersenyum sinis sambil Anis menunjukkan gambarnya bersama Mashiho tadi.
" You sentuh i Mikhael. I dah kotor di sebabkan you "
" Aku kotor kan kau ? kau memang dah kotor pun " Mashiho menolak untuk percaya kerana walaupun ia tak ingat apa apa tapi tidak mungkin ia berbuat sedemikian.
" Sampai hati you , kalau i pregnant kan anak you macamana ? "
" Kau jangan nak membodohkan aku ya perempuan. Kau ingat kau boleh tipu aku ? "
Mashiho bangkit sambil membutangkan bajunya semula.
" Aku nak balik. "
" Balik la , tapi you kena ingat Mikhael. I tak main main untuk rosakkan mental Jeslyn "
Mashiho tidak mempedulikan kata kata Anis ia terus berjalan keluar dari rumah Anis dan memandu balik ke rumahnya.
YOU ARE READING
𝐒𝐮𝐚𝐦𝐢𝐤𝐮 𝐌𝐮𝐚𝐥𝐥𝐚𝐟 𝐓𝐚𝐤𝐚𝐭𝐚 𝐌𝐚𝐬𝐡𝐢𝐡𝐨
FanfictieMengisahkan Takata Mashiho iaitu salah seorang member dari boygroup terkenal korea selatan yang di kenali sebagai Treasure , menyelamatkan seorang gadis yang hampir bunuh diri bernama Nurul Jeslyn April ketika mereka semua sedang bercuti di Malaysia...