┌────────━┿──┿━────────┐
Suamiku 𝐌𝐮𝐚𝐥𝐥𝐚𝐟 Takata Mashiho
└────────━┿──┿━────────┘Happy reading !
Isteri kepada Zidane Mikhael Takata ini tidak habis fikir kerana sejak dari kejadian haritu Aiman selalu datang menganggunya di kafe.
Kadang kala ia membuat pelanggan tetap mereka risih dengan kedatangan Aiman setiap hari dan menanyakan soalan yang sama. Jeslyn juga ikut risih kerana ianya menganggu ketenteraman orang ramai. Dan ini sudah berlangsungan selama tiga minggu.
" Kau dah bagitahu ke dekat Mashiho pasal benda ni " soal Hazely. Dan Jeslyn hanya mengeleng sebagai jawapan.
" Haih kau kena bagitahu Jess. Aku takut nanti ada salah faham antara korang berdua "
" Aku just takut yang dia marah "
" Aku rasa Mashiho akan lebih marah kalau kau lambat bagitahu dia "
Jeslyn termenung seketika. Ada betulnya juga kata Hazely , ia patut segera memberitahu suaminya tentang perkara ini untuk mengelakkan kesalahfahaman.
" Hi sayang " sapa Aiman ketika ia melangkah masuk ke dalam kafe menuju ke Jeslyn. Hazely memutarkan matanya melihat kedatangan tetamu tidak di undang ini.
Risih. Jeslyn sangat risih dengan Aiman.
" Awak sini Aiman " panggil Jeslyn sambil berjalan ke bahagian belakang kafenya.
" Boleh tak awak pergi dari kedai saya ? jangan tanya saya dengan soalan bodoh awak tu saya sibuk " dengan dingin Jeslyn berbicara. Tapi Aiman sedikit pun tidak terkutik.
" Kalau awak nak saya pergi , awak kena jadi isteri saya dulu " balas Aiman.
" Saya tak sangka awak sebodoh ni ya Aiman. Saya dah bagitahu banyak kali yang saya ni isteri orang! "
Aiman sedikit geram mendengarnya kali ini , ia menolak Jeslyn ke dinding untuk mengungkung Jeslyn. Kedua tangan Jeslyn di kunci oleh Aiman.
" Jangan ajar saya buat cara kasar sayang "
" LEPASKAN SAYA AIMAN!! "
" Saya rindu. Saya rindu awak saya- "
BUGH!
YOU ARE READING
𝐒𝐮𝐚𝐦𝐢𝐤𝐮 𝐌𝐮𝐚𝐥𝐥𝐚𝐟 𝐓𝐚𝐤𝐚𝐭𝐚 𝐌𝐚𝐬𝐡𝐢𝐡𝐨
Hayran KurguMengisahkan Takata Mashiho iaitu salah seorang member dari boygroup terkenal korea selatan yang di kenali sebagai Treasure , menyelamatkan seorang gadis yang hampir bunuh diri bernama Nurul Jeslyn April ketika mereka semua sedang bercuti di Malaysia...