Celé vyučovanie som myslela len na dnešný zápas,teda skôr na stávku,ktorú si ten kreten vymyslel a Nath ju prijal.
Stále mám obavy,že sa niečo stane,ale ak mám byť úprimná,tak Nathanielovi verím a to sa nezmení.Grace,si vážne v poriadku?obrátil sa na mňa Nath keď sme vychádzali zo školy.
Ja...ehm....no ja mám stále obavy,povedala som a on sa na mňa len chápavo pozrel.
Och,ničoho sa neboj, poď ku mne,povedal a pritiahol si ma bližšie a objal ma.
Grace,naozaj sa nemáš čoho báť,ja to zvládnem,takže mi ver,povedal a ja som iba prikývla.Fajn,ale tak dúfam,že to naozaj všetko dopadne dobre,povedala som.
Ty niesi veľmi dobrý optimista čo?podotkol a ja som iba prikývla hlavou.
Žiaľ som pesimista,takže sa s tým nejako budeš musieť zmierit,povedala som.Ale mne nevadí,že si pesimista ja len,povedal no ja som ho prerušila.
Ty nič,skrátka nechajme to tak a ak prehráš bude to všetko len moja chyba,povedala som a on len nechapal čo hovorím.
Grace,ja neviem...začal no ja som ho prerušila iba bozkom,ktorý som mu vtlačila na líce.Verím ti,takže snáď to zvládneš,ale ja na tom zápase nebudem,povedala som jemne a on len sklonil hlavu.
Vieš myslím si,že sa medzi nami niečo deje,prehovoril,no ja som len pokrutila hlavou.
Je to len napätie,povedala som a zrazu som preklinala samú seba,že som to povedala.Sakra,prečo som to tak blbo povedala?prečo som taká?
Vieš čo Grace,ja neviem čo sa ti stalo,ale dnes si vážne nejaká divná,povedal a ja som len sklonila hlavu.
Možno preto,že mám o teba veľký strach to ti nedoplo?povedala som a on si len povzdchol.
Ty mi neveriš,že ho porazím?spýtal sa zrazu a ja som sa nadýchla.
Verím,len...prehovorila som,no on má prerušil.Vieš čo?ďakujem pekne za dôveru,ja už radšej pôjdem,povedal a nechal ma tak osamotene stáť pred školou.
Bože,to bolo drsné,ale som hlúpa.
Nechápem prečo som to urobila.Sakra čo sa to somnou deje??prečo musím byť tak toxická??
Hej,malička tešíš sa na dnešný zápas?zvolal ten kreten Aaron a ja som sa hneď iba obrátila smerom k nemu.Nie,bohužiaľ neprídem,pretože nechcem vidieť ako Nathanielovi ublížiš,povedala som rozhodne.
Ale,ale,malička sa zamilovala,podripol a zasmial sa ešte viac.Vieš čo?nechaj ma napokoji a na ten blbý zápas prídem len kvôli tomu,že Nathanielovi verím,povedala som rozhodne a Aaron sa iba zasmial.
To myslíš vážne?podotkol a zasmial sa ešte viac.Je na tom niečo zle?alebo skôr vtipné?vyštekla som naňho a on iba sa uškrnul.
Čo ja viem,možno,povedal a ja som iba prekrútila očami.
Zmizni, než sa rozhodnem ti nakopať prdel!povedala som rozhodne a on sa na to ešte viac rozosmial.
Ty malička???a mne???no nesranduj,ale máš pravdu,už pôjdem,pretože sa musím pripraviť na tréning,ale ak vyhrám donútim Nathaniela aby sa tak ožral,že by ti vlepil aj sám,povedal a ja som sa naňho ešte viac chladne pozrela.Vypadni!stačí,že ťa uvidím ako bojuješ,ty kreten!zvolala som tak naštvane.
Fajn,malička ešte si pokecáme!zvolal a už zmizol niekam.Ach,prečo musí byť ten kreten v mojom živote?prečo proste neodíde?
No to už je jedno,ale proste teraz pôjdem domov do sprchy a potom si len nájdem nejaké normálne oblečenie,v ktorom nebudem vyzerať hrozné a pôjdem jednoducho na ten zápas.Len čo som prišla domov už bolo 13:55,takže som ani nevahala a šla rovno do sprchy.
Sprchovala som sa asi takých 10 minút a potom som sa hneď šla obliecť do nejakého normálneho oblečenia.Obtiahnuté nohavice,tričko a vlasy som si zapla do drdola.
Viem,vyzerám ako bifľoška,ale mne sa tento štýl obliekania vážne páči.
Kam sa chystáš?ozvala sa mama,ktorá na mňa zvedavo hľadela,keď som sa upravovala v chodbe pred zrkadlom.Ach mami,ja idem len von s kamarátmi,povedala som opatrne no nebola to tak celkom pravda.
Bože,vážne čo sa to somnou deje?prečo začínam aj svojej vlastnej matke klamať?
Čo sa to doparoma somnou deje??A prečo sa tak obliekaš? chceš sa niekomu zapáčiť?spýtala sa a ja som sa len začervenalá.
Mami,prosím,napomenula som ju a hneď si šla obuť svoje biele tenisky a na vrch som si obliekla čiernu koženú bundu.Dobre,tak už nebudem výzvedať,len vieš aká som,keď sa chystáš von s chalanom,povedala a ja som len pokrutila očami.
Mami,ja nejdem s chalanom von,ale s kamarátmi,povedala som a rozhodla sa ďalej klamať.
Nechcem povedať matke,že má v škole šikanujú a okrem toho,že môj kamoš má problémy,pretože sa stavil s arogantným debilom a teraz už sa z toho nevykrúti.
Načo by som jej to aj hovorila?Dobre,ja už idem,pretože to zmeškám,povedala som nahlas a vypadla z domu.
Ani som sa matke nepozdravia a ja som stále nechápala čomu.No naozaj,prečo som dnes taká toxická?
Okrem toho ešte som si aj pohnevala kvôli mojej hlúposti Nathaniela.
Ja nechcem aby sa Nath na mňa hneval,pretože mi naňom strašne moc záleží a veľmi,lenže ja neviem čo mám sakra robiť.Keď som priňom tak sa idem zblázniť,pretože som sa doňho asi naozaj zbláznila,aj keď to nieje tak dlho čo som na strednej škole a čo ho poznám.
Keď som prišla do budovy,kde mali ring tak už tam obaja boli.
Obaja sa pripravovali na súboj a ja som len jemne mrkla na Nathaniela,ktorý si ma hneď všimol a prikráčal ku mne.Tak si prišla,povedal a ja som len prikývla.
Nath,veľmi ma mrzí ako som sa k tebe správala,bola to chýba,povedala som opatrne a on iba prikývol.Ja sa na teba nehnevám,ale myslel som si,že naozaj neprídeš,povedal a ja som sa len nadýchla.
To ja to isté,lenže ja proste musím to vidieť,pretože ti naozaj verím,že to zvládneš,povedala som a on sa iba pousmial a prikývol.Ďalšia časť na svete.❤️Čo myslíte,kto vyhrá ten zápas?Bude to Aaron alebo Nathaniel?Alebo do toho zápasu niekto zasiahne??
YOU ARE READING
Protiklady/Odlišný
RomanceŽe sa protiklady priťahujú?? O tom by sa dalo polemizovať,ale môžeme sa predsa presvedčiť o tom,že sa protiklady priťahujú. 15 ročná Grace Kelly nastupuje do prvého ročníka strednej školy,kde stretne úplne odlišného človeka než je ona. Kelly je milé...