18.kapitola

7 1 0
                                    

Konečne nastal víkend a ja som konečne nemusela tak skoro vstávať.

Zobudila som sa o takej 11:00 čo znamená,že som premeškala raňajky,ale aj tak už ma zachviľu čaká obed,takže nebudem dlho hladovať.

Len čo som pootvorila oči,slnko už do mojej izby prenikalo lúčmi a ja nenávidím to,keď ma takto zobudí.
Opatrne som sa ponaťahovala a potom som sa z postele vyštverala.

Hneď som si šla spraviť rannú hygienu,pretože som to už naozaj potrebovala a potom som si šla vytiahnuť niečo na seba.
Keďže dnes je sobota, oblečiem si na seba niečo voľné.

Len čo môj pohľad padol na moje  voľné tepláky v skrini,som sa musela pousmiať,pretože to bolo to,čo som hľadala a k tomu som ešte zobrala dlhé tričko z nápisom Nasa.
Keď som už bola prezlečená,vlasy som si zopla do drdola a potom som šla scrolovať sociálne siete.

Len čo som zapla svoj mobil,hneď mi prišla správa od Nathaniela a moje srdce znova poskočilo od radosti.

N: Dobré ránko Grace ❤️
Bože on mi poslal srdiečko,bože čo mu mám poslať aj ja???bože on je fakt úžasný.
G:dobre ráno Nath❤️
N:Čo by si povedala,keby sme šli dnes do kina??
G:No to je skvelý nápad:)
N:Super,tak o 15:00 pred domom ťa budem čakať ;)

Len čo to napísal,musela som sa až pousmiať,pretože je to snáď prvý chalan v mojom živote, ktorý má chce a má čas čakať.

Grace!!!!je obed!!!zvolala na mňa mama a ja som sa iba nadšene usmiala,pretože som už umierala hladom.
Hneď som zoskočila z postele a rozbehla sa dole do kuchyne.

Na stole už rozvoniaval môj obľúbený obed.Špagety.
Mňam!vyhrkla som ako malé dieťa,ktoré  sa tešilo z nejakej malej hračky.

Opatrne som si sadla za stôl,popriala som máme dobrú chuť a pustila sa do jedenia.
Mňam,sú výborné! povedala som,keď som už mala polku špagiet zjedenú.
No vidíš,ja varím výborne obedy,povedala hrdo a ja som sa iba pousmiala.

Inak Grace,chcela som ti povedať,že dnes o 14:00 pôjdeme za mojou najlepšou kamarátkou,ktorá býva asi hodinu a niečo od nás,prehovorila mama.
Zrazu som si uvedomila,že o 15:00 mám ísť s Nathom do kina,lenže asi budem musieť mamu nejak presvedčiť aby som zostala.
Mami a nemôžem radšej ostať doma?spýtala som sa naliehavo.
Grace,neboj sa,nebudeš sa tak nudiť, veď vieš,že má dcéru a syna v tvojom veku,takže sa budeš mať s kým baviť,povedala a ja som iba sklonila hlavu.

Áno viem,že má syna a dcéru,ale jej syn je tak otravný,že mi je z toho zle a dcéra?o tej ani nehovorím,povedala som prudko.
Ani nevieš akí sú teraz,veď naposledy čo sme tam boli bolo pred piatimi rokmi,povedala mama a ja som si iba povzdýchla.

Tak fajn mami,povedala som nakoniec.
Mama sa iba pousmiala a ďalej jedla špagety.
Keď ja som konečne dojedla špagety,okamžite som sa pobrala do svojej izby,kde som napísala Nathanielovi,že bohužiaľ musím to kino zrušiť,pretože idem na návštevu ku Colemanovcom.
Áno tak sa tá rodina, kde mala mama najlepšiu kamarátku volala.

Nathaniel iba napísal,že je to v pohode,že to chápe a ja som bola veľmi rada,že to chápe,pretože keby sa na mňa hneval mrzelo by ma to.

Hm ....takže mám 2 hodiny než odídeme,takže čo si asi oblečiem??začala som rozmýšľať a otvorila svoj veľký šatník,v ktorom som mala toľko oblečenia,že som ani nevedela čo si obliecť.
Nakoniec som sa rozhodla,že si oblečiem tento autfit:

Pred tým než som si to na seba obliekla,som sa rozhodla,že si ešte pôjdem dať sprchu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pred tým než som si to na seba obliekla,som sa rozhodla,že si ešte pôjdem dať sprchu.
Vybraný autfit som nechala položený na svojej posteli a tak,som si to nasmerovala do kúpeľní,kde som si dala rýchlu sprchu.

O hodinu a pol neskôr...

Grace,si už pripravená,za polhodinu vyrážame!zvolala mama.
Hej,už som,zvolala som naspäť a šla som napísať Tare ako sa má.
Taru som už celkom dlho nevidela,možno už nemá čas alebo čo.
Okrem toho,chcela by som vedieť,čo asi tak teraz Lua robí,lenže nechcem jej zbytočne zaťažovať život tým,že hej napíšem.

Je čas ísť!zvolala zrazu mama a ja som si uvedomila,že už tá polhodina prešla a tak, som si mobil len zastrčila do zadného vrecka na nohaviciach a nasmerovala som si to rovno dole.

Tak,môžeme vyraziť?obrátila sa na mňa mama,keď som zišla dole.
Hej,môžeme vyraziť,povedala som a šla si obuť svoje biele tenisky.
Asi si budem musieť kúpiť nové,pretože vkuse nosím iba tie isté a začína ma to už poriadne unavovať.

Len čo sme vyrazili z domu a mama zamkla dvere,hneď som si šla sadnúť do auta.
Tak čo tešíš sa?spýtala sa mám zrazu mama,keď vstúpila do auta.
Čo myslíš,dlho som ich nevidela a neviem akí sú teraz,ale popravde neviem na to odpovedať,povedala som rázne a mama len pokrutila hlavou.

Hlavne nezabudni sa tam správať slušne,upozornila má mama.
Neverím,že si to povedala,ja som myslela,že ma poznáš,veď ja sa vždy správam slušne,obrátila som sa na mamu,ktorá sa len jemne pousmiala.
Ja viem,ale teraz máš pubertu,prehovorila no ja som iba odvrátila pohľad.
A čo,že mám pubertu?vždy som sa správala ku každému slušne, odvetila som nahnevane a radšej zapla nejakú pesničku,pretože som nechcela celý čas počúvať ako má upozorňuje,že sa mám správať slušne.

Ďalšia časť na svete.Bola voľne napísaná, takže snáď to nevadí.

Protiklady/OdlišnýWhere stories live. Discover now