61.kapitola

4 1 0
                                    

Tie šaty určite beriem!zvyskla Sarah a ja som sa iba pousmiala.
Práve sme boli v obchode kde sme si vyberali plesové šaty,pretože ples je už dnes o 17:00.
Ja som si šaty vyberala veľmi dlho,no nakoniec som sa rozhodla pre tieto:

Ja som si šaty vyberala veľmi dlho,no nakoniec som sa rozhodla pre tieto:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A Sarah si vybrala tieto:

Nakoniec sme za tie šaty zaplatili a pobrali sa domov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nakoniec sme za tie šaty zaplatili a pobrali sa domov.Každá z nás šla domov,pretože sme sa potrebovali pripraviť ale najlepšie bude na tom,že na stužkovú teda maturitný ples môžeme pozvať kohokoľvek.
Takže ja pozvem Aarona,pretože s ním chcem tancovať na romantickú a pomalú pesničku.

Len čo som prišla domov z taškou,pred dverami už na mňa mama zvedavo hľadela.
Čo to zlatko v ruke máš?ukážeš mi?vyhrkla a ja som sa len zasmiala.
Mami,až keď budem ich mať na sebe,odvetila som a vyzula si svoje tenisky a pobrala sa do svojej izby kde som ich ešte raz vyskúšala.

15:30

Len čo som sa pozrela na hodiny,tak som rýchlo vyskočila z postele,pretože už bolo na čase sa pripraviť.
Ako prvé som šla do sprchy,v ktorej som strávila asi 8 minút a potom som si na seba len obliekla župan,pretože som mala ešte čas sa obliekať do šiat.

Samozrejme najprv som si spravila účes,ktorý vyzeral takto:

Potom som si ešte dala so vlasov biele sponky,aby to vyzeralo trochu krajšie a napokon bol na rade make-up

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Potom som si ešte dala so vlasov biele sponky,aby to vyzeralo trochu krajšie a napokon bol na rade make-up.
S tým som sa trápila najmenej 15 minút.
Keď to všetko bolo hotové nazrela som sa do zrkadla,pretože som chcela vidieť výsledok,len ešte šaty som nemala na seba,ale tie si dám na seba až o 16:20 keď už budem pomaly odchádzať z domu.

Cink!zrazu mi pipol mobil,takže som ho hneď schmatla z postele a šla sa pozrieť kto píše.
Písal Aaron.

A: Ahoj láska, už sa teším na tvoj maturitný ples,pretože som na teba vážne pyšný ako ťa uvidím tam pred všetkými stať a rozprávať príhovor,ale načo sa najviac teším je náš spoločný tanec.

Pri tejto správe ma zahrialo pri srdci,pretože to bola veľmi pekná správa od môjho priateľa.
Najradšej by som mu teraz odpísala,ale musela som si ešte precvičiť príhovor,ktorý budem pred všetkými čítať.
Zobrala som tabuľku,na ktorej som mala napísaný príhovor a začala som to čítať a precvičovať.

16:00

Už by som sa mala pomaly obliekať do šiat,ale potrebujem si ísť ešte niečo malé dať pod zub,pretože mi škvrká od hladu brucho.
Rýchlo som si to nasmerovala do kuchyne,kde som bola iba ja a rýchlo si dala nejaký croissant,pretože teraz nič veľké som jesť nechcela.
Kde asi tak šla matka?pomyslela som si,pretože tá by tu teraz malá byť.

Zrazu som na stole zbadala nejaký listoček,na ktorom bolo napísané:Grace veľmi ma to mrzí,ale musela som odísť do práce,takže nestihnem ani tvoj maturitný ples,ale môžeš byť rada,pretože ťa príde podporiť Jane s jej deťmi.
No super ešte lepšie,pomyslela som si a od nervoch odhodila ten papierik.
Moja mama skoro na mňa nemá čas,pretože vkuse musí ísť do práce.
Bože to si ani dnes nemohla na mňa spraviť čas,veď mám maturitný ples,tak prečo nie?
Asi jej to je ukradnuté.

Keď som dojedla croissant,tak som sa rýchlo pobrala do svojej izby,kde som si už na seba obliekla šaty.
Keď som bola oblečená a pozrela sa do zrkadla,tak chvíľu som sa cítila ako princezná.
K tým šatám si určite vezmem lodičky,ktoré som mala na maturite.

Zrazu som začula zvonček na dverách a tak som sa opatrne z izby pobrala dole k vchodovým dverám a šla otvoriť

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zrazu som začula zvonček na dverách a tak som sa opatrne z izby pobrala dole k vchodovým dverám a šla otvoriť.
Pred dverami už stál Aaron z ružou v ruke a oblečený bol  ako na svadbu.
Wow,Grace ty vyzeráš ako princezná,povedal zo zatajeným dychom a ja som sa len začervenalá.
Ďakujem,už ďalšiu ružu si mi priniesol?obrátila som sa naňho a on sa len pousmial a prikývol.

Tebe ich donesiem kedykoľvek a koľko len chceš,odvetil a ja som ho jemne pobozkala a opatrne si zobrala ružu,ktorú mi ponúkol.
Ďakujem ti za všetko čo pre mňa robíš,povedala som a on mi len vtlačil rýchly bozk na líce.
Lenže všimla som si,že dnes tak Aaron trošku nieje v poriadku,že sa s ním niečo deje.
Čo sa s tebou deje?vyhrkla som keď som si všimla jeho sklamaný výraz.
Neboj sa Grace,nič sa nedeje,len si chcem tento náš posledný večer spolu užiť,povedal rozhodne a ja som nechápala ako to myslí.

Flashback.
Pohľad Aaron.

Je utorok a zajtra moju milovanú Grace čaká maturita,takže som zvedavý ako to dopadne,ale určite to zvládne,pretože Grace je naozaj chytrá.
Zrazu sa do izby otvorili dvere a dnu vstúpil Akos.
V ruke držal nejakú obálku a opatrne sa na mňa zahľadel.
To je pre teba,oznámil a podal mi tu obálku,ktorú som tak veľmi chcel vidieť.

Ja som iba poďakoval a hneď som roztvoril tu obálku.
To čo v nej bolo ma veľmi prekvapilo ale zároveň aj šokovalo.

Bol tam list zo štipendiom na Harvard kde som chcel ísť ako dieťa.
Dokonca mi už zariadili aj internát.
Panebože ja som dostal ponuku študovať na Harvarde a teraz sa mi to môže splniť,len problém je,že musím odísť hneď na druhý deň po maturitnom plese.
Sakra,mám to prijať alebo nie??
A čo bude s Grace?

Určite to prijmi,ak odídeš ja to všetko vysvetlím Grace,prehovoril Akos a položil mi ruku na plece.
Ja neviem,pretože ak odídem bez slová a Grace nič nepoviem zlomí jej to srdce a bude sa mi snažiť dovolať,lenže tam kde je Harvard sa nedovolá,povedal som opatrne a sklonil hlavu.
Pozri ja viem,že jej nechceš zlomiť srdce,ale teraz sa ti splní sen,síce mohol si si aj tak s ňou užiť ešte pár mesiacov,ale ak chceš ísť na Harvard kde môžeš študovať čokoľvek tak choď,a nech ťa nič nezastaví,pretože sny si treba plniť,povedal Akos a ja som iba prikývol.

Fajn,myslím,že máš pravdu,ale Grace to prosím nehovor,urobím to tak,že na maturitnom plese večer po jednom tanci hneď odídem,pretože ráno mi letí lietadlo a potrebujem sa ešte zbaliť,takže urobím to rýchlo,zmiznem ako nič a nebudeme sa musieť lúčiť,pretože nechcem aby teraz už trpela,ja jej nechám dopis,ale nechcem sa s ňou osobné lúčiť,povedal som rozhodne a Akos iba súhlasne prikývol.
Fajn ak to tak chceš,tak to urob!povedal.

Súčastnosť
Pohľad Grace

Vážne čo je to s tebou?vyhrkla som znova,keď som hľadela Aaronovi do očí.
Veď som povedal,že mi nič nieje,odvetil zamrmlane a ja som iba prikývla.
Fajn,takže môžeme ísť,odvetila som a zobrala zo sebou svoju malú kabelku,ktorú som dala cez seba a vyrazili sme.....

Ďalšia časť na svete.Čo myslíte ako to dopadne s Aaronom a Grace?
Vážne už ju takto Aaron opustí?

Protiklady/OdlišnýWhere stories live. Discover now