33.kapitola

6 2 0
                                    

O pár týždňov neskôr.

So Sarah sme sa nejak proste viac skamarátili a začali sa baviť.
Práve sa z nás stáli dobré kamarátky,takže aspoň mám s kým sa baviť,lenže Taru som už dlho nevidela a chcela by som sa aj s ňou stretnúť,len mám taký pocit,že sa mi vyhýba.

Čo sa týka Nathaniela,tak naňho už skoro vôbec ani nepomyslim,pretože šak sme si to vyjasnili jasne,že medzi nami to skončilo a proste ani sme spolu byť nemali.
Lenže keď som ten príbeh vyrozprávala Sarah,tak sa iba zaškerila a presvedčala má,že ak spolu máme byť tak jedného dňa sa proste vráti a ak nie,tak to tak nikdy nemalo byť.

Vlastne je to pravda,takže som tomu nakoniec uverila,lenže ťažko povedať či moje city k Nathanielovi sú rovnaké ako predtým.

Keďže začala jar a začalo byť teplo,tak ma napadlo,že by som si mohla dnes si Sarah ísť nakúpiť nejaké jarné oblečenie.

Myslím,že je to dobrý nápad,súhlasila Sarah,ktorá sa opierala o lavicu a hľadela von oknom.
No tak Sarah,prečo si taká zamyslená?prehovorila som no Sarah sa iba škubla a pozrela na mňa.
Prepáč,len som bola trochu mimo,povedala opatrne a usmiala sa na mňa.

So Sarah sa už bavíme týždne čo sem prišla,takže ju skoro dobre poznám a teraz poznám ten výraz tváre,ktorý teraz naznačuje,ten výraz tváre je falošný,teda ten úsmev.
No tak, vážne čo ti je?spýtala som sa viac naliehavejšie a Sarah si iba povzdychla.

Ale nič len proste myslím na to čo budem robiť po strednej škole,povedala opatrne a ja som naňu len vytreštila oči.
Už nad tým rozmýšľaš?veď sme len prváčky,dodala som no Sarah iba prikývla.

Ja viem,lenže radšej rozmýšľam príliš skoro ako príliš neskoro,povedala a ja som iba chápavo prikývla.
Máš pravdu,je to lepšie ako príliš neskoro,súhlasila som a v tú chvíľu vstúpila do triedy naša triedna,pretože sme mali triednicku hodinu.

Opatrne nás pozdravila a na všetkých sa milo usmiala.Naša triedna je celkom milá.
Takže všetci počúvajte tento oznam,prehovorila a ja som len naňu nechápavo hľadela.
Aký oznam?

"Keďže sa nám pomalý blíži leto,tak vám dnes rozdam informované súhlasy, ktoré podpíšete,pretože v júni pôjdeme na 2 týždne na Bahami,prehovorila učiteľka a ja som sa len nadšene usmiala na Sarah.

A čo tam budeme robiť?prehovorila som zrazu a celá trieda vrhla na mňa pohľady.
No ideme tam na prehliadku a potom samozrejme sa ubytujeme v hoteli a vy budete mať voľný priestor na pláž a proste na rôzne veci,odvetila a ja som si v duchu len pomyslela,že by to bol skvelý nápad keby som bola na izbe so Sarah.

Po chvíli nám učiteľka rozdala informované súhlasy a ja som ho opatrne vložila do tašky.
A čím pôjdeme?spýtala sa zrazu Sarah.
Lietadlom,ale všetci musíte mať pásy,povedala učiteľka a zrazu v našej triede bolo tak rušno,pretože sa asi všetci o tom začali baviť.

Vidím,že vás to zaujalo,takže budem rada ak podpíšete aj pravidlá ako sa tam správať,odvetila učiteľka a Sarah sa iba nahlas zasmiala.
"Pravidla?a načo nám pravidlá keď ich každý porušuje?"
Sarah,ak chceš niečo povedať tak zdvihni ruku,a okrem toho pravidlá sú povinné byť podpísané,takže vážne budem rada ak to podpíše aj ten čo o to nemá záujem,povedala rázne učiteľka a Sarah iba prekrútila oči.

Tak potom tam nejdem,pretože ja nejaké blbé pravidlá podpisovať nebudem,sme pubertiaci a my pravidlá porušujeme,takže nahovno nám ich dávate,povedala nahlas a celá trieda sa zrazu iba opatrne zasmiala.

Páni,tak Sarah je vážne úžasná.Povedala fakt dobrý dôvod učiteľke aby sme nepodpisovali pravidlá.
Slečna Parkerova ak sa vám nepáči tak...prehovorila učiteľka,ale Sarah jej hneď skočila do reči.
Tak tam sú dvere,nech sa páči môžete odísť,povedala rázne a učiteľka už bola tak vytočená,že sa postavila zo stoličky.

Takže teraz pôjdeš somnou do riaditeľne a hneď!zvrieskla a Sarah sa iba nudne postavila.
Fajn,ale ušetríte ma vašich detailov o vašej aférke s riaditeľom,povedala a ja som vybuchla iba do smiechu.Vlastne nie iba ja,ale aj celá trieda.

Učiteľka zrazu úplne očervenala od hlavy až po päty,takže som sa nenápadne iba uškrnula na Sarah a naznačila jej,že je perfektná.
Síce niesom ten typ človeka,ktorý by toto spravil učiteľke,vlastne ja by som si toto nikdy nedovolila,ale keď to spraví moja kamoška tak sa musím zasmiať.

Hneď ako učiteľka vyštartovala z triedy Sarah iba ju nasledovala a po chvíli zmizli aj za dverami.
Tak,to bolo dramatické,povedal jeden chalan, ktorý sedel neďaleko mňa a Sarah.
Myslím,že sa volá Collin a určite je to pako,keďže nechce už týždeň dať pokoj Sarah.

Ty sa neozývaj!odrvkla som a on na mňa iba zaganil a vrhol vražedný pohľad.
Hej Kellyova,inak odkaž Parkerovej,že ju čakám večer v posteli,povedal zrazu Collin Harrison a ja som sa iba zasmiala.

Zabudni,keď chceš odkaž je to sám,ale pochybujem,že by s tebou spala,povedala som a teraz iba na nás celá trieda pozerala,že o čom sa bavíme.
Vážne?a nepovedala ti náhodou ešte o tom ako sme to raz robili v tvojej posteli keď si nebola doma?prehovoril a uškrnul sa.
Čože?vyhrkla som a cítila,že má zrazu trafilo.

Očividne nieste také dobré kamarátky keď ti nepovedala,že som u teba bol keď tam zrovna bola a ty si šla do obchodu,odvrkol povýšenecky a ja som tomu nechcela proste uveriť.
Neverím tomu,povedala som opatrne.
No on sa zrazu postavil,vytiahol z vrecka mobil a podišiel ku mne.

Vážne?tak sleduj tento chat čo sme si písali,povedal a ja som len začala čítať správy a skoro ma šlo trafiť.
Preboha,povedala som potichu a Collin sa zatváril iba povýšenecky viac než Aaron.

Zrazu som naštvane sa zobrala a vyšla z triedy,pretože to som nemohla ustáť.
Toto mi akože tajila?a ešte v mojej posteli si zašukala s našim spolužiakom Collinom?No to je asi zlý sen.

Zrazu som bez váhania vtrhla do riaditeľne a pozrela prudko na Sarah.
Ty si spala s Collinom v mojej posteli keď som šla na chvíľu do obchodu?vyštekla som  a Sarah sa iba šokovane na mňa pozrela.

Slečna Kellyova my tu teraz niečo iné riešime,povedal riaditeľ a ja som iba naňho vrhla vražedný pohľad.
Teraz ide o všetko,povedala som opatrne a stále som neveriacky hľadela na Sarah,o ktorej som si myslela,že je slušná,ale očividne som sa tak veľmi zmýlila ako v Lue.

Ďalšia časť na svete....
Tak v ďalšej časti sa dozviete ako to dopadne.....

Protiklady/OdlišnýWhere stories live. Discover now