Zrazu som sa zobudila a uvedomila som si,že som zaspala v Nathanielovom náručí.
Panebože jak sa to stalo?jak som mohla zaspať v jeho náručí??Zrazu som očervenala a pozrela na hodiny.
Len čo som sa na hodiny pozrela tak som ostala sedieť zarazene.To už je 21:00?panebože to už musím ísť domov.
Opatrne som sa z gauča zdvihla a opatrne opustila miestnosť aby som nezobudila Nathaniela.To už ideš domov?ozval sa zrazu Nathaniel a ja som sa len obrátila a videla ho vstať pri dverách.
Áno už musím,a inak prepáč,že som ťa vzbudila,nechcela som povedala som pokojne a on iba mávol rukou.
To je v pohode aj tak som už bol tak trošku hore,povedal a ja som sa iba pousmiala.Dnes som si to fakt užila,povedala som z úsmevom a on sa iba pousmial a podišiel ku mne.
Ja som si to tiež užil dúfam,že si to ešte niekedy zopakujeme povedal opatrne a zrazu mi chytil ruku a moje srdce sa poriadne rozbušilo.
Bože môj, čo sa to somnou deje?Grace ja...začal no zrazu mi začal zvoniť mobil a ja som ho len vytiahla a pozrela kto volá.
Už musím,volá mi mama takže sa vidíme zajtra,povedala som a zamávala mu na rozlúčku.
On sa len pousmial a ostal stáť v dverách až kým som som sa mu nevytratila z dohľadu.Na druhý deň.
Slečna Grace zase nedávate pozor?zvolala na mňa učiteľka keď som znova bola myšlienkami niekde inde.
Pardón,povedala som opatrne a vrátila sa do reality.Stále musím premýšľať nad včerajškom,že čo by sa stalo keby nás ten mobil nevyrušil.
Čo mi asi tak chcel povedať??Grace,prosím môžeš mi požičiať ceruzku,pretože som si peračník zabudol doma,prehovoril na mňa jemne Nathaniel a ja som iba prikývla a podala mu ceruzku.
Keď som mu dávala ceruzka do jeho ruky tak sme sa jemne dotkli a znova sme si zahľadeli do očí.Prečo cítim,že medzi sa niečo deje?prečo mám taký pocit,že mi naňom záleží viac než by malo??
Ale to je blbosť.
Slečna Kelly neotáčajte sa dozadu,rande môžete mať inokedy,upozornila má učiteľka a ja som zčervenala od hlavy až po päty.Keď skončila hodina,nadšene som si vydýchla,pretože ta hodina s tou učiteľkou bola hrozna.
Nemám rada tu učiteľku,vkuse len komentuje a je mi to strašne nepríjemné.
Grace? zrazu sa ozval na mňa Nath a ja som sa iba z úsmevom naňho pozrela.
Čo sa deje Nath?Vieš včera som....začal a ja som ho iba prerušila.
Včerajšok nechajme včerajškom dobre?povedala som a on iba sklamane prikývol.
Tak čo by si chcela dnes podniknúť?položil otázku a ja som sa len zamyslela.
Netuším,ale každopádne obaja pôjdeme po škole hneď domov,pretože ani jeden z nás nechce stretnú tých kretenov,povedala som a Nathaniel iba prikývol.To ako teraz budeme musieť byť zatvorení doma?to ako nebudeme môcť chodiť von kvôli nim?prehovoril rázne Nathaniel.
Nie,ale aspoň dokým sa neukľudnia,povedala som no Nath nevyzeral presvedčene.
Ja nechcem byť srab,ja sa nechcem ich báť a utekať pred nimi,proste nechcem byť za slabocha odvrkol a ja som iba chápavo prikývla.Ja ťa chápem,ale myslím si,že bude lepšie ak sa budeme naozaj tým kretenom vyhýbať,povedala som no Nathaniel iba pokrútil hlavou.
Ak nás začnú zas provokovať ja nejdem a ty tak isto nie,pretože ani ty ani ja nechceme byť slabí,takže pekne sa im postavíme,povedal rozhodne no ja som iba sklonila hlavu.Nathaniel,lenže ja si ďalšie problémy nechcem robiť,povedala som rázne a Nathaniel iba prikývol.
Dobre tak ja ťa teda ochránim,nedovolím aby teba sa dotkli,povedal rozhodne a ja som sa pousmiala.
No tak viem,že si hrdina a viem,že si statočný,ale nechcem aby si zas skončil v nemocnici,proste sa o teba strašne bojím,povedala som.Joj si zlatá,povedal a pritiahol si ma zrazu k sebe a poriadne ma objal.
Moje srdce sa znova rozbušilo,no tentokrát mi bolo jedno,že to bude počuť Nath,ale v jeho objatí sa cítim tak bezpečne a pokojne.
Mám ťa veľmi rád Grace a teraz ti sľubujem,že sa mi nič nestane,povedal a ja som sa iba pousmiala.Ja teba mám tiež veľmi rada Nath,a verím ti,takže ťa vo všetkom v podporím,ale naozaj buď opatrný ak sa budeš brániť,povedala som a on iba prikývol.
Kvôli tebe budem vždy opatrný o to sa báť nemusíš,povedal a ja som sa začervenalá.
Ale,ale,ale hrdličky už ste sa dali dohromady?podpichol Caleb,ktorý sa kamaráti s Nathanielom.Prestaň Caleb,nezavid,povedal nahlas Nath a ja som sa opäť začervenalá.
Zrazu zazvonila znova na hodinu a my sme sa s Nathanielom bohužiaľ od seba oddelili a šli si sadnúť na miesto.
Ale jediné čo ma utešuje,že je hneď za mnou a to som rada.Ale chýba mi tu Lua.Bez Lui je všetko iné,ale tak odišla a ja s tým nič nerobím.
Ďalšia časť na svete.Chceli by ste aby sa vrátila Lua??Alebo by ste chceli aby sa dali konečne dohromady Nathaniel a Grace?
YOU ARE READING
Protiklady/Odlišný
RomanceŽe sa protiklady priťahujú?? O tom by sa dalo polemizovať,ale môžeme sa predsa presvedčiť o tom,že sa protiklady priťahujú. 15 ročná Grace Kelly nastupuje do prvého ročníka strednej školy,kde stretne úplne odlišného človeka než je ona. Kelly je milé...