22.kapitola

7 1 0
                                    

Na druhý deň neskôr....

Ráno som z domu už vyšla o 6:00,pretože som sa chcela ešte ísť aj niekde prejsť.
Raňajky som si urobila sama,pretože mama šla konečne do práce.

Po raňajkách som vyšla z domu a šla sa prechádzať po námestí.
Zaujímalo by ma,že dokedy nám to s Nathanielom vydrží,pretože mám strach z toho,že niekedy oňho prídem.
Aj keď sa to niekedy možno stane,tak si musím užívať dokým náš vzťah funguje.

Ale popravde ja si myslím,že nám ten vzťah ešte dlho vydrží.

Hej krpec,čo tak skoro ráno sa prechádzaš?zvolal ten známy osprostelý hlas Aarona.
Sakra a ja som si myslela,že už ho neuvidím.

Čo zas chceš?obrátila som sa naňho,keď som si všimla ako sa opiera o lavičku a fajčí cigaretu.
Nič nechcem,len som si všimol ako sa maličká Kellyova prechádza zavčas rána,povedal a ja som len prekrútila očami.
Myslíš,že je to vtipné?spýtala som sa a on len prikývol.
Áno,myslím si,že je to viac než zábavné a inak dodržal som sľub,na strednej škole má už neuvidíte,ale tu v meste má ešte veľmi veľakrát uvidíte,povedal z uškrnom.

Povedal si,že nám dáš pokoj a,že sa nám nebudeš pliecť do života,vyštekla som a prekrížila si ruky na hrudi.
Povedal som,že vám nebudem robiť problémy,ale to,že má vôbec už neuvidíte,tak to som nepovedal,odvrkol a potiahol do seba tu jeho smradľavú cigaretu.

Takže takto žiješ?fajčiš a piješ alkohol?spýtala som sa zrazu a ani neviem prečo som sa to pýtala.
Nechápem prečo sa starám o jeho život.
A čo ťa je potom?odvrkol a zrazu sa postavil.

Zrazu sa začal ku mne viac približovať a ja som dostala strach,že mi niečo spraví.
Drž sa odomňa ďalej,povedala som rázne a on sa len zasmial.
Kľud,ja ti nejdem ublížiť,povedal a dofajčenú cigaretu odhodil na zem.

Bože,nechápem ako môže takto žiť.
Okrem toho ešte aj znečisťuje prostredie.
Vaši o tom vedia?položila som zrazu tak divnú otázku a on sa na mňa len zadíval.
Mama sa o mňa nezaujíma a otec ani nevie,že existujem,povedal a ja som si zrazu spomenula čo nám povedala jeho mama.

"Inak vieš,že sme ťa s Nathanielom minule priviedli opitého domov?,,
'Hej,ale nepáčilo sa mi to,pretože potom mi mama len dookola hovorila,že som chýba a,že mám vypadnúť z domu,povedal a mne naozaj prišlo zrazu ľúto.

A kde teraz budeš akože bývať?spýtala som sa a Aaoron iba kývol pleciami.
Netuším,nemám školu,z domu má vyhodili,takže netuším čo budem robiť,ale viem,že jediné čo ma drží sú cigarety a alkohol,povedal a vytiahol z krabičky ďalšiu cigaretu.

Ach jaj,on má vážne hrozný život.
Nechceš pomoc?spýtala som sa zrazu a sama som bola prekvapená,že som to vôbec navrhla.
Ty a mne pomôcť?krpec niesi náhodou chorá?povedal neveriacky a ja som iba kývla plecami.

Neviem,ale viem,aké je to byť odkopnutý,napríklad mňa a mamu otec pred 14 rokmi opustil,presne na moje narodeniny,keď som oslávila 1 rok nás opustil,veľmi si naňho nepamätám,ale matka mi povedala,že odišiel za inou,že vraj nechcel sa o mňa starať,proste vraj nemal záujem,povedala som a Aaron iba prikývol.

Je mi to naozaj ľúto krpec,ale ber to tak,že keď fajčiš a piješ alkohol tak ťa to ukľudní a proste nemusíš na to myslieť,proste si s tým v pohode,povedal a ja som len neveriacky naňho hľadela.
Bože,on má vážne dordbany život.

Síce ho nenávidím,ale musím mu aspoň nejak pomôcť,pretože nemá teraz kam ísť.
Síce neviem prečo sa vôbec s tebou o tomto rozprávam,a prečo ti chcem pomôcť,ale ja na rozdiel od teba ti chcem pomôcť,pretože je mi blbé,keď vidím,že sa z  teba stáva bezdomovec,povedala som.

Je mi to jedno,ale čo chceš robiť krpec?povedal rázne Aaron a ja som sa iba zamyslela.
Nerada to hovorím,ale budeš zatiaľ bývať u nás,povedala som.
Čože?? bývať u teba krpec?to je vtip???tak to radšej ostanem na ulici!odvrkol chladne Aaron a zapálil si ďalšiu cigaretu.

A to nemôžeš byť aspoň za to rád, že sa ti snažím pomôcť?vyštekla som a urazene som prekrútila očami.
Ježiši fajn,ale nechcem v tvojej izbe spať,odvrkol a ja som iba prikývla.

O to sa postarám,len sa musím ešte spýtať mami,takže sa choď zbaliť,odvrkla som rázne a Aaron iba prikývol.
Fajn,takže krpec,ktorého nenávidím mi zachraňuje život,tak na to si musím zvyknúť,povedal z uškrnom a ja som len prekrútila očami.
Buď ticho,pretože si to hneď rozmyslím,povedala som a on iba prikývol a odhodil do trávy ďalšiu vyfajčenú cigaretu.

Potom som mu nadiktovala svoju adresu a šla som hneď zavolať mame.
Mamu som nakoniec presvedčila a potom som šla čakať Aarona,ktorý hneď prišiel do domu aj zo svojimi vecami.

Takže, ujasnime si pár veci,prehovorila som a on sa iba rozosmial.
Ako vážne?to si pani šéfova?podotkol a ja som iba prikývla.
Presne tak,takže žiadne fajčenie v dome a opovaž sa kradnúť alkohol a k tomu ešte opovaž sa robiť žúrky v dome,ak to raz spravíš,tak poletiš von z domu,povedala som panovačne a on sa iba uškrnul.

Fajn,takže ak si skončila z tvojimi pravidlami,tak mi ukáž kde budem spať,povedal a ja som si iba povzdýchla.
Nikdy som si nemyslela,že budem pomáhať takému idiotovi,povedala som a on mi len ukázal prostredník.

Sklapni krpec,pretože to naozaj oľutuješ,povedal a ja som iba prekrútila očami a naznačila mu,že má ísť za mnou.
Takže tu je hosťovská izba,takže tu budeš spať,povedala som a on sa iba porozhliadol po miestnosti,ktorá bola dosť veľa a priestranná.

Ty vole,veľa izba na parádnu žúrku,prehovoril a ja som ho iba drgla.
Ešte raz to povieš,tak prisahám,že ťa hneď vyhodím,povedala som a Aaron sa iba zasmial.

Fajn maličká,choď sa do školy vzdelávať,pretože to potrebuješ,povedal a ja som iba pokrutila hlavou.
Aj ty to potrebuješ,povedala som rozhodne a on iba pokrútil hlavou.
Nie,ja na strednú školu chodiť nebudem,akurát idem za jedným čo mu sľúbil drogy,takže ak mi dovoliš,tak pôjdem,povedal a ja som ho iba zastavila.

Tak zabudni na to,že do tohto domu budeš nosiť svoje drogy,povedala som vážne.
Ach jaj,si až príliš odlišná,a preto ťa tak nenávidím,pretože my sme úplne odlišný,povedal a ja som sa len zamyslela,pretože som chcela pochopiť ako to myslí.

Fajn nebudem to riešiť,takže ja už idem do školy,takže hlavne tu nič zle nezrob,povedala som  a pohla sa na odchod.

Ďalšia časť na svete.
Čo myslíte bolo dobré ak Grace pomohla Aaronovi??popravde je mi ho trochu ľúto.
Okrem toho,toto ani nemalo byť v príbehu,lenže nejak ma to napadlo a už moje ruky písali samé.
Takže snáď sa páči❤️❤️



Protiklady/OdlišnýWhere stories live. Discover now