Pohľad Grace
Na druhý deň som sa zobudila na to,že som začula z kuchyne nejaké zvuky.
Cítila som ako mi celá hlava pulzuje,ako keby mi šla vybuchnúť.
Telo som mala ako tak ešte nejaké slabé,ale mohla som sa postaviť.
Len čo som sa postavila z postele,opatrne som zišla dole do kuchyne,kde som videla Aarona robiť raňajky.Asi sa mi to zdá,ale čo tu sakra robíš?prehovorila som z unaveným hlasom.
Ach,no aj ja tebe prajem dobre ráno malý krpec,povedal a uškrnul sa.
Prestaň má tak volať a stále si mi neodpovedal na otázku,povedala som a prekrížila si ruky na hrudi.
Fajn,tak chcel som si urobiť raňajky,ale keďže bývaš v tomto dome ty,tak som ti musel každopádne zrobiť raňajky,povedal lenivo a položil na tanier jednu hrianku.Bože,daj mi ešte jednu,mám hlad ako vlk,povedala som a slintavo som schmatla tanier,ktorý mi vložil do rúk.
Ehm,nemal si byt náhodou po včerajšom incidente preč?obrátila som sa, keď som si spomenula na to čo sa včera stalo.
A vlastne ako si sa dostal z izby,keď si bol zamknutý?povedala som,no v tú chvíľu som si spomenula,že som ho zabudla zamknúť.Popravde,chcel som ti spôsobiť problémy,pretože ma naozaj baví pozerať na komédiu,povedal a ja som iba prekrútila očami.
Tak vieš čo?vôbec som nemusela byť taká láskavá a nechala ťa ostať v tomto dome,povedala som a Aaron sa iba zasmial.
Ale urobila si to a čia je to vina?povedal vážne a ja som sa iba na stoličke zamrvila.Áno máš pravdu,je to moja chyba,že som ťa v tomto dome nechala,práve si mi ukázal dôvod prečo ťa odtiaľto vyhodiť,povedala som rázne a vopchala si do úst kúsok hrianky.
No tak krpec,tak som to zrovna nemyslel,povedal a ja som iba prekrútila oči.Kvôli tebe som prišla o človeka,na ktorom mi vážne veľmi moc záležalo,ale všetko je to len tvoja vina,povedala som tak nahlas,že som sa skoro rozkričala.
Tak moja,máš pravdu,ale chcel som sa len osprchovať nič viac, odvrkol a ja som iba prekrútila očami.Aj tak je to tvoja vina,ty si mu mala povedať pravdu,nemala si mu klamať,povedal Aaron a ja som si uvedomila,že naozaj ma pravdu.
Áno ja viem,že som mu mala povedať pravdu,ale teraz je už neskoro a nemôžem uveriť tomu,že som naozaj bola taká hlúpa,že som mu to chcela zatajiť,povedala som jednoducho no Aaron sa iba zasmial.
Baví ma ťa sledovať ako sa karháš,povedal a ja som sa naňho len chladne pozrela.
Tak na tvojom mieste,by som už konečne zmklkla,pretože ťa naozaj môžem z toho domu vyhodiť,povedala som a dojedla posledný kúsok hrianky.Aaron sa iba celý čas,ako som neschopne dávala tanier do umývačky smial,takže som ho iba ignorovala a hneď po raňajkách sa pobrala do sprchy.
Po sprche som si na seba obliekla voľné oblečenie a uvedomila som si,že je víkend.Kde mám sakra mobil?pomyslela som si a hľadala ho po svojej neupravenej posteli.
Keď som vyhadzala svoju perinu na zem,tak som konečne ho tam našla.
Ako sa tam asi dostal??No to som už neriešila a hneď som mobil zapla a hneď šla napísať Nathanielovi.
Lenže keď som mu chcela napísať,písalo mi,že používateľ si vás zablokoval.
No výborne,pomyslela som si a do očí sa mi začali hrnúť slzy.
Za všetko môže Aaron,ale keby ma aspoň Nathaniel vysvetliť tu situáciu.No aj tak som to nevzdala,takže som vytočila jeho číslo,ktoré našťastie som zablokované nemala,takže mu to zvonilo,lenže hneď to Nathaniel zrušil a mňa to pichlo pri srdci.
Takže takto?
On mi nenechá ani možnosť mu to vysvetliť??Tak pôjdem teda rovno za ním domov.
Hneď som si na seba obliekla športovú bundu,pretože teraz počasie nebolo no najlepšie.
Hneď som vybehla zo svojej izby a len som si obula na svoje tenisky a hneď vybehla z domu.Hej,kam ideš?zvolal na mňa ten idiot Aaron,ale ja som neodpovedala a utekala k Nathanielovemu domu.
Len čo som prišla k jeho domu,hneď som podišla k vchodovým dverám a bez váhania som zazvonila.Našťastie na otvorenie dverí som nemusela čakať dlho.
Zrazu sa dvere pootvorili a vynorila sa z nich Nathanielova postava.
Čo chceš?prehovoril chladne keď ma zbadal.
Len ti chcem vysvetliť ako to bolo,povedala som jemne a hlboko sa mu zahľadela do očí.
Nechcem nič počuť,toto čo si včera zrobila je zrada,takže už viac nechcem počuť ďalšie klamstvá,povedal a ja som sa iba jemne nadýchla.Ja ti neklamem,a mrzí ma,že som ti klamala,ale prosím daj mi šancu to aspoň vysvetliť,povedala som no on sa iba zasmial.
Vysvetliť?vysvetliť to,že si sa vyspala s našim úhlavným nepriateľom?vždy som vedel,že to tak skončí,povedal a mňa to zrazu zabolelo pri srdci.Tak moment,ty si o mne celý čas pochyboval?spýtala som sa neveriacky.
Nie,len som to vedel,že keď sa na teba tak minule pozeral,bolo jasné,že chce s tebou spať,povedal a ja som iba prekrútila očami.
Nie,tak to nieje,ja som s ním ani nespala,povedala som so slzami v očiach.Nie vôbec,hlavne,že išiel z hosťovskej izby nahý,povedal chladne Nathaniel.
Ja ti to vysvetlím,povedala som no Nathaniel iba pokrútil hlavou.
Myslím,že sme spolu skončili,takže už za mnou nechoď a hlavne už sa mi neukazuj na očiach,okrem toho poslal som prihlášku na inú školu,takže mňa už neuvidiš,povedal a ja som iba sklonila hlavu.Zlomila si mi srdce Grace,povedal potichu a ja som sa rozplakala ako malé decko.
Lenže on bol u mňa doma preto,lebo ho rodičia vyhnali z domu a bolo mi ho ľúto,tak som mu pomohla,začala som nariekať.
Lenže keď som to vyslovila,tak už dvere boli zabuchnuté a ja som cítila,ako moje srdce sa úplne láme na kúsky,že z neho už nezostane nič.
Práve tomuto som sa vždy chcela vyhnúť.
Nemôžem uveriť tomu,že som bola zas taká hlúpa,že som verila,že vzťah s niekým ma urobí šťastnou.Ďalšia časť na svete.Tak trošku smutná časť,ale strašne ma mrzí,že ju Nathaniel nechce vypočuť.
Čo myslíte ako to dopadne?Dá jej ešte niekedy šancu na vysvetlenie?alebo ich životy už budú navždy rozdelené?
YOU ARE READING
Protiklady/Odlišný
RomanceŽe sa protiklady priťahujú?? O tom by sa dalo polemizovať,ale môžeme sa predsa presvedčiť o tom,že sa protiklady priťahujú. 15 ročná Grace Kelly nastupuje do prvého ročníka strednej školy,kde stretne úplne odlišného človeka než je ona. Kelly je milé...