Tak je to tu.Dnes je posledný prázdninový deň a zajtra sa už ide do školy.Ani už nemôžem myslieť na to,ako to rýchlo zbehlo a ten školský rok zbehne ešte rýchlejšie.
Zobudila som sa už o 7:00 ráno,pretože som sa rozhodla,že dnes si urobím nákupný deň veci,ktoré mi treba kúpiť do školy.Síce zavolám aj Sarah,ale tá si veci už asi kúpila skôr.
Slnečné lúče už svietili do mojej izby a ja som sa len lenivo postavila z postele a podišla k svojej skrini.
Chvíľu som rozmýšľala čo si na seba oblečiem,ale nakoniec som sa rozhodla pre tento autfit:Vlasy som si zatiahla do vrkoča,pretože som dnes chcela vyzerať aj slušne,pretože ma môj chalan pozval ma rande.Ako vlastne na rande sa oblečiem slušne a krajšie hej,ale tento autfit zatiaľ do mesta stačí.
Keď som urobila všetky úpravy na sebe,tak som si to nasmerovala rovno do kuchyne,kde už som mala pripravené raňajky na stole.
Zlatko,dnes si musíš ísť nakúpiť veci do školy,povedala mama a ukázala mi zoznam veci,ktoré nám treba do 4 ročníka.
Hej ja viem,ten zoznam som už videla na edupage,povedala som opatrne a radšej si sadla za stôl.Na stole na tanieri boli položené toasty,takže som si jeden na tanier nabrala a pustila sa do jedenia.
Hm...mňam sú výborné,povedala som po chvíli keď som žuvala kúsky toastu.
Veď ja robím vždy dobré jedlá,povedala mama a iba vrhla na mňa úsmev.Mami,keďže zachviľu maturujem,tak už viem kde podám prihlášky na vysokú školu,začala som a mama sa len na mňa zvedavo pozrela.
Kde zlatko?spýtala sa a ja som sa iba nadýchla.
Na Princeton do New Jersey,povedala som opatrne a mama sa na mňa iba zarazene pozrela.
Tak ďaleko chceš ísť?spýtala sa a ja som iba prikývla.
Mami,mám dobré známky,tak prečo by som nemohla?obrátila som sa na mamu,ktorá len hľadala slov čo mi na to povedať.
Ja viem,ale je to ďaleko 20 hodín čiže okolo 300 000 km,povedala a ja som iba sklonila hlavu.
Máš pravdu,že je to ďaleko,ale ja na tú vysokú školu proste chcem ísť,povedala som a mama sa iba nadýchla.Tak fajn,ale vieš o tom,že sa tam veľa žiakov hlási,takže nevieš či ťa tam prijímu,povedala a ja som iba prikývla.
Mami hlavne myslí pozitívne,pretože môj sen byť buď herečkou alebo speváčkou sa určite splní,povedala som rozhodne a mama sa len pousmiala.
Tak fajn,ale zatiaľ choď poumývať riad,ktorý si už mala umyť včera,upozornila ma mama a ja som si iba povzdychla a vtlačila do úst posledný kúsok toastu a šla som umyť riad.Umývala som asi 10 minút a potom som si šla len utrieť ruky,pretože sa mi už robili čiarky na prstoch.
Potom som sa bez slová pobrala do izby z kadiaľ som si zobrala peniaze,ktoré som dala do kabelky a oznámila som mame,že idem si nakúpiť veci do školy.
Síce je ešte len ráno,ale poobede si chcem ešte užiť posledné prázdninové poludnie so Sarah a s Aaronom.Vlastne sme sa dohodli,že pôjdeme na kúpalisko,takže tento deň musí dopadnúť dobre.
Po nákupe som zavolala Aaronovi,pretože som sa ho chcela niečo spýtať,lenže som sa mu dovolať nemohla,takže som zvedavá čo asi tak robí.
Prešla som cez námestie až na našu ulicu a potom som sa vrátila domov.
YOU ARE READING
Protiklady/Odlišný
RomanceŽe sa protiklady priťahujú?? O tom by sa dalo polemizovať,ale môžeme sa predsa presvedčiť o tom,že sa protiklady priťahujú. 15 ročná Grace Kelly nastupuje do prvého ročníka strednej školy,kde stretne úplne odlišného človeka než je ona. Kelly je milé...