39.kapitola

6 1 0
                                    

O mesiac neskôr..

Uuuu a je tu jún a posledné školské dní,ktoré trávime niekde na výletoch.
So Sarah sme sa ešte viac začali baviť ,lenže je tu jedna divná vec,ktorú som zistila len predvčerom.
Tara a Nathaniel spolu začali chodiť a tak isto teraz tam kde Tara chodí školu tak tam chodí aj Nathaniel.
Ako Nathanielovi nevadí,že je Tara od neho rok staršia,ale veď predsa na veku nezáleží.

Okrem toho Tara je stále na mňa nahnevaná,pretože som ju nechala tak a ako keby som ju odkopla.Trošku ma to aj mrzí,pretože celkom dobre sme sa bavili a okrem toho mi aj pomáhala keď Aaron mi ubližoval.
Lenže za ten celý školský rok sa všetko zmenilo a ja už neviem kto vlastne som ja.

Mám pocit,že som sa zmenila,pretože na začiatku som bola strašne citlivá,ale teraz už taká niesom.Neviem čo má zmenilo,ale teraz každopádne budem riešiť to,že už idú prázdniny a posledné dni v prvom ročníku si proste užívam.

Myslíš,že všetko bude v pohode keď pôjdeme do druhého ročníka?spýtala som sa Sáry keď sme sedeli na schodisku pred školou a čakali na našu triednu učiteľku.
Dnes ideme na výlet na nejakú túru,síce sa mi dnes ráno vôbec nechcelo z domu ísť,ale mama ma nakoniec presvedčila,pretože je to posledný výlet v prvom ročníku.
Bože,ale kto do kelu by šiel dobrovoľne na túru?tak ja isto nie.

Od vtedy čo mi Aaron zavolal sa už viac neozval a ja musím vkuse myslieť na to čo asi tak robí.
Nemôžem len tak zabudnúť na náš posledný bozk,ktorý aj tak nespôsobil to,že by sme sa dali dohromady.

Ale tak snáď toto leto bude iné,pretože plánujem ísť za Aaronom a znova ho pobozkať,pretože potrebujem ho už mať znova pri sebe.
Potrebujem cítiť jeho dotyky a znova cítiť jeho jemné,mäkké a vlhké pery.

Heeej Grace,nad čím premýšľaš?ozvala sa Sarah,ktorá má drgla do ramena.
Prepáč,len som sa zamyslela nad Aaronom,povedala som a ona sa ešte viac uškrnula.
Aha,tak to som si mohla myslieť,takže stále ho nedokážeš pustiť z hlavy,povedala z úškrnom a ja som iba prikývla.
Milujem ho a chcem s ním byť,a neviem prečo sa už viac neozval,ale mám strach,že už ma proste prestal milovať,povedala som a ona mi len položila ruku na plece.
Ak je to pravá láska,tak ťa neprestal milovať a sa ozve,pravá láska si vždy k sebe najde cestu,povedala a ja som iba prikývla.

Máš pravdu,tak snáď si k sebe nájdeme cestu,povedala som rozhodne a Sarah sa iba usmiala a objala ma.
Sarah je skvelá kamarátka,deň kedy sme sa poznali bol síce bláznivý,pretože mi dala alkohol,ale vlastne som jej za to vďačná,pretože sme sa začali baviť.
Nie,jedinému človeku,ktorému by som mala byť vďačná je Nathaniel,pretože sa somnou rozišiel a mňa to tak zlomilo,že som sa rozhodla ísť do baru a sa opiť.

Lenže vtedy ma ovládla moja temná stránka,ktorú som potlačovala,ale teraz som sa s tým aj naučila žiť.

Kellyova čo si myslíš o tom,že Tara a Nathaniel spolu chodia?ozval sa zrazu jeden chalan,ktorý sa pri nás objavil.
Ježiš zase ten idiot Collin?
Čo tu chceš?obrátila som sa naňho no on len šibalský sa usmieval na Sarah.

Už som ti položil otázku,tak odpovedaj,odvrkol a vrhol späť na mňa prenikavý pohľad.Jeho vlasy vo vzduchu viali ako liste,keď fúka vietor.
Myslím si o tom,že teba do toho nič nieje,odbila som ho a Sarah sa iba zasmiala.
Fajn,tým sme ešte neskončili,povedal a odišiel.
To bol kretén,pomyslela som si a Sarah ako keby čítala moje myšlienky a iba prikývla.

Tak lenivci leniví,vstávať ide sa!zvolala učiteľka a keď sme naňu všetci vrhli pohľady ostali sme ako prikovaní.
Na sebe mala veľký turistický ruksak,ktorý vyzeral ako nejaký cestovný kufor.

Páni profesorka,veď ideme len na túru nie na 3 dňový pobyt, povedala som rozhodne a celá trieda sa iba zasmiala.
Tak túto poznámku budem ignorovať,povedala učiteľka a pobrala sa vpred.
Každý má teraz dobre počúvajte,prehovorila a ja som si len povzdychla.

Ideme na 5 km turistiku, všetci sa držíme pokope a nech nikomu nenápadne aby sa od našej skupiny oddialil,odvrkla a všetci len na seba letmo vrhli pohľady.
Potom sa už obrátila smerom v pred a my sme rovno za ňou vykročili.

O 3 hodiny neskôr....

Tak konečne sme zadychčaní dorazili do cieľa.Moje boky už má dosť pýchali a moje nohy to už nezvládali.
Sakra,ako veľmi nenávidím tie turistiky,vyhrkla som keď mi po tvári tiekol pot a rovno som sa dopotacala k lavičke,ktorá bola pri nejakom budete,ktorý bol v tom cieli.

O čom vlastne toto celé bolo? obrátila som sa na učiteľku,ktorá len letmý pohľad mi venovala.
Každému treba pohyb slečna Kellyova,povedala a ja som sa len uškrnula a potom som si všimla ako si to ku mne nasmerovala zadychčaná Sarah.

Už nikdy viac,povedala a ja som sa len zasmiala.Aspoň niesom jediná,ktorá nenávidí turistiku prehovorila som a Sarah sa len bezvládne posadila ku mne na lavičku a ľahko sa oprela.
Potrebujem vodu,vyhrkla a zrazu zo svojho ruksaku vytiahla termosku,v ktorej mala čistú vodu.
Len čo ju otvorila,vodu do seba naliala ako keby ju nepila celý jeden rok.

No tak kľud,potom budeš mať ťažko v žalúdku,povedala som a ona sa len podráždene usmiala keď dopila celú litrovú termosku.
To si celé vypila?vytreštila som naňu oči a ona iba prikývla.

(Inak viem,že sme mali ísť na týždeň na dovolenku,no nakoniec sa nám to zrušilo)**"

Och,škoda,že sa nám ten výlet na dovolenku zrušil,povedala som sklamane a Sarah iba prikývla.
No nakoniec náhradu za to nám dali sprostú turistiku,tak sa viac už sťažovať nemôžeme ,povedala a ja som iba prikývla.

Ďalšia časť na svete.....

Protiklady/OdlišnýWhere stories live. Discover now