45.kapitola

3 1 0
                                    

Slnko pečie ako v soláriu,takže som si pre istotu už natrela na seba opaľovací krém a teraz ležím na lehátku vedľa Aarona a Noel sa iba spokojne kúpe vo vode,alebo chodí na tobogány.
Popravde Noel vždy miloval tobogány a kúpaliska,takže mu to nemôžem ani zazlievať.

Vážne ti nevadí,že šiel s nami?obrátila som sa na Aarona,ktorý vyzeral bez trička a v plavkách ako Boh.
Láska,veď už sa ma to pýtaš asi 10 krát,veď som povedal,že mi to nevadí,povedal z úsmevom no ďalej sa opaľoval a ani sa na mňa nepozrel.
Myslím,že toto leto rýchlo prejde,ale tak nechcem aby leto rýchlo prešlo,pretože chcem čo najviac času tráviť s Aaronom než odídem.

Hej vy dvaja,poďte do vody!zvolal Noel,ktorý sa len spustil z veľkého boomerangu.Ti šibe?ja sa chcem opáliť!zvolala som za ním,no asi Noel mal pravdu,pretože dnes som vo vode ešte nebola.
Grace myslím,že by sme trochu do tej vody mali ísť,veď tu skolabujeme z horúčavy,povedal opatrne Aaron a ja som iba nadvihla svoje slnečné okuliare a položila ich na lehátko.
Fajn,tak poďme!zvolala som a chytila Aarona za ruku,no lenže ten má rýchlo zdvihol na ruky a už behal do vody a ja som len zo smiechom kričala.

Hneď ako sme sa priblížili k bazénu,tak ma z celou silou do tej vody hodil až som sa ponorila úplne na dno.
Ten idiot ešte zaplatí!pomyslela som si pod vodou a snažila sa vyplaviť na povrch.
Len čo som tak urobila,všimla som si,že sa okolo mňa smejú Noel s Aaronom.
Tak toto im nedarujem!

Zbláznil si sa!zvolala som so smiechom na Aarona,ktorý sa ku mne len priblížil a pritiahol si ma k sebe na ruky.
Lenže teraz má už nehodil,len sa chcel udobriť a somnou túliť.
Bože ako milujem chvíľky,keď sa chce Aaron mojkať ako maznačik.

No tak zlatko,nehnevaj sa,povedal z úsmevom Aaron a rýchlo spojil naše pery.
Ja sa nehnevám,len nemusel si ma tak tvrdo do tej vody hodiť,povedala som a chytila si nos,do ktorého vošlo mi kus vody.
No tak prepáč,len som tak blbol,povedal a Noel sa vedľa nás zasmial.

Ty blbečku choď na tobogány,odvrkol Aaron a ja som iba naňho nepatrne zazrela.
Prečo ho nazývaš blbeček?spýtala som sa Aarona a ten sa iba usmial.
Pretože vkuse sa pri nás lepí,vkuse na nás dáva pozor ako keby mi ťa chcel ukradnúť,povedal Aaron a ja som sa iba zasmiala.
Už zase?tak to ti trošku preskakuje nemyslíš?obrátila som sa na Aarona,lenže ten sa urazene odomňa odtiahol.

Tak prepáč,ale už som ti povedala,že toto celé si len namyšľaš,povedala som,no Aaron sa nedal.
Ja si nič nenamýšľam,to hovoríš preto,že ho poznáš od detstva a na mňa len kašleš,ozval sa a ja som nemohla uveriť tomu,že zase začína s hádkou.
Myslím,že pôjdem,odvetila som a vyšla z bazéna,pretože som už nemala náladu počúvať ďalšiu hádku.

Grace,no tak prepáč!zvolal na mňa Aaron,lenže ja som sa len trpko naňho pozrela.Myslíš,že ma nemrzí,že sa hádame?no áno mrzí ma,ale proste nechápem prečo vkuse začínaš s hádkou,povedala som a priblížila sa k svojmu lehátku,kde som mala veci a opatrne sa posadila.

Nechcela som z kúpaliska len tak odísť,proste som to chcela vyriešiť,pretože už ma nebaví jak sa vkuse hádame.
No len čo som si ľahla na lehátko,tak ku mne sa priplázil Aaron a len sa na mňa zahľadel.
Myslíš,že ja sa chcem hádať?prehovoril a ja som iba sa naňho pozrela.
Očividne hej keď vkuse vyťahuješ tému Noel,odvrkla som a on len prikývol a zrazu niekde odišiel.
Ani veci si nezobral,len niekde odišiel a nechal ma tu.

Už som chvíľu cítila slzy v očiach,pretože neviem čo sa to teraz s nami deje a prečo po 2 rokoch začínajú hádky,ale tak snáď sa to dajak spraví.
Zrazu ku mne pritackal Noel,ktorý bol celý mokrý,takže si radšej sadol na druhé lehátko,ktoré bolo na druhej strane vedľa mňa.
Prečo si smutná?prehovoril a ja som si iba povzdýchla.

Ach,no vieš s Aaronom sa znova hádame,povedala som a sklonila hlavu.
Aha,takže zase kvôli mne?spýtal sa,no ja som nechcela mu to na rovinu povedať,že len kvôli nemu.
Kvôli jeho debilnej žiarilvosti,povedala som rázne a Noel iba prikývol.
Ale chápem ho,že žiarli,ale veď my dvaja sme predsa kamaráti,tak nemá na čo žiarliť,povedal Noel a ja som iba kývla hlavou a ďalej sa venovala opaľovaniu.
Už som stihla sa aj osušiť,pretože to slnko tak páli,že má to oušilo za pár minút.

Ja som vedel,že keď na chvíľu odídem zas tu bude ten blbec!zvolal chladne Aaron a ja som sa len od ľaku mykla a všimla si,že stojí hneď vedľa nás.
Bože to sa ani rozprávať nemôžeme?vyštekla som naňho,no on iba prekrútil očami.
Toto nieje len rozprávanie,ale ohováranie,povedal urazene a ja som len neveriacky krútila nad ním hlavou.

Do riti čo sa to teraz s tebou deje?prečo sa teraz hádame?zvolala som,no Aaron sa iba sklamane na mňa pozrel.
Pretože tu prišiel ten idiot,a hovor si čo chceš,ale on po tebe stále ide a stále na teba nezabudol,povedal rázne Aaron a Noel sa zrazu na mieste iba zahniezdil.

Už mám toho dosť!zvolala som a prudko vstala z lehátka a pobrala si veci.
Už ma toho dosť ako sa vkuse urážaš a ako sa vkuse chceš hádať,myslíš si,že nevidím ako sa snažiš len hádky vyvolávať kvôli Noelovi?ty až prehnane žiarliš,pretože ak by ti naozaj záležalo na mne,tak by si proste mi veril,že medzi mnou a Noelom nič nieje a nikdy nebolo a rozprávať sa s ním môžem,takže myslím,že by si sa mal čo najskôr spamätať,povedala som rázne a  Aaron iba rázne stíchol.

Vieš čo?keď nad tým tak rozmýšľam,tak myslím si,že bude lepšie ak sa už stretávať nebudeme,povedala som nahlas a do očí sa mi tlačili slzy,pretože som sama vedela čo robím,no napriek tomu som to musela urobiť.
Takže sa somnou rozchádzaš?prehovoril opatrne a ja som sa iba jemne nadýchla.

Hej a už mi prosím nepíš a nič také,pretože nemám chuť sa s tebou baviť keď vkuse iba žiarliš a mi neveriš!povedala som a rýchlo vybehla preč,a po tvári mi tiekol vodopád sĺz a nevedela som to zastaviť....

Ďalšía časť na svete💔
Snáď sa ešte títo dvaja dajú dohromady.

Protiklady/OdlišnýWhere stories live. Discover now