24.kapitola

5 1 0
                                    

Keď horor skončil,uvedomila som si,že Nathaniel pri mne v náručí zaspal.
Práve bolo 22:00 a ja som sa len neveriacky pozerala na hodiny.

Rozhodla som sa,že pôjdem pozrieť či je všetko v pohode,šak viete,myslím Aarona či náhodou tam nevystraja alebo tak.
Opatrne som zišla z gauča,aby som nezobudila Nathaniela a hneď som sa opatrne pobrala po schodisku smerom do hosťovskej izby.
Kľúčik z mojich teplákoch som vytiahla,a opatrne som poodomkla dvere.
Siahla som na kľučku a, len čo som vstúpila do izby,všimla som si,že Aaron stále pozerá televízor a usmieva sa do telky.
V telke akurát išla nejaká erotická scéna,na čo sa Aaron zo šibalským úsmevom pozeral.

Fuj,vypni to?povedala som a rýchlo schmatla ovladáč a vypla televízor.
Bože,čo je zas?obrátil sa na mňa a jeho výraz tváre vyzeral za všetko.
Počúvaj,dúfam,že celý ten čas čo si bol tu zamknutý,tak si nekukal erotické scény,povedala som vážne a on sa len uškrnul.

Bože,prečo si taký nechutný kretén?vyštekla som tak jemne,aby ma Nathaniel nepočul.
Grace!začula som zrazu hlas,ktorý sa sem hore čo raz viac približoval.
A sakra,buď ticho!napomenula som opatrne Aarona a rýchlo zavrela dvere do hosťovskej izby a vyšla na schodisko,po ktorom už kráčal Nathaniel zo svojou cestovnou taškou.

Ehm....poďme ešte radšej dole,ja chcem si ešte niečo pozrieť,zvolala som opatrne no Nathaniel sa na mňa iba pozeral vážne.
Grace,ja viem,že sa tu niečo deje,všimol som si zo začiatku,aká si nervózna,takže mi povedz čo sa tu deje,prehovoril a ja som sa iba nadýchla.
Ja...ehm...nič sa tu naozaj nedeje,povedala som nervózne a zrazu som začula pootvorenie dverí.
A teraz to príde....

Takže toto si mi nechcela povedať?obrátil sa na mňa nahnevane a ja už som bola nervózna na čo naráža.
Zrazu som sa za seba obrátila a pred dverami hosťovskej izby,stál Aaron v spodnom prádle.
Náhodou vyzeral dobre.

To si mi kedy chcela povedať?spýtal sa nervózne Nathaniel a zrazu mu z rúk spadla taška.
Pozri ja ti to vysvetlím,povedala som no Nathaniel má iba zastavil.
Pozri,ja neviem prečo je tu Aaron,ale nečakala som,že také milé dievča,ako ty ma podvedie s človekom,ktorý nás šikanoval,povedal sklamane Nathaniel.

Ale ja som ťa nepodviedla,povedala som naliehavo a do očí sa mi začali tlačiť slzy.
Vieš čo,myslel som si,že to medzi nami bude fungovať a myslel som si,že ti môžem veriť,pretože som sa do teba naozaj zamiloval,ale nikdy by som si o tebe nemyslel,že si štetka,povedal a ja som iba sklonila hlavu.

A ty hajzel jeden,to ešte oľutuješ!zvrieskol Nathaniel a rozbehol sa za Aaronom,lenže ja som Nathaniela zadržala.

Nathaniel,ja ti to vysvetlím,tak ma prosím nechaj to vysvetliť,povedala som naliehavo,ale Nathaniel má nepočúval,pretože do jeho tvári sa mu tlačili slzy.
Prvý krát v živote vidím,ako chalan plače.
Vieš,myslel som si, že si naozaj skvelé a úžasné dievča,myslel som si to až doteraz,keď som videl polonahého Aarona,ale zmýlil som sa,nikdy by ma nenapadlo,že by si ma mohla podviesť s niekým koho nenávidíme,teda aspoň ja ho nenávidím,povedal a mne po tvári začali tiecť slzy.

Ja som s ním nespala,jeho len...začala som no Nathaniel má prerušil.
Nie,už viac neklam,nechcem počuť,tie tvoje klamstvá,medzi nami je koniec a snáď ti on zlomí srdce,tak ako si ho zlomila ty mne!povedal nahnevane a pobral sa preč.

Nie,počkaj!zvolala som no Nathaniel má nepočúval a hneď odišiel.
Zrazu sa moje srdce rozpadlo na kúsky a v srdci som pocítila tak ostrú bolesť.
Myslela som,že to bude už navždy,ale tak sakra som sa moc zmýlila.

Zrazu mi po tvári začal tiecť vodopád sĺz,až som sa na zem zrútila a hlavu vložila do dlaní.
Bože,mala som mu to na začiatku povedať!prečo som sakra mu klamala?

No tak nerev malička, z toho čo som počul  to vyzerá ešte nádejne,povedal a ja som len pohľadom prešla naňho.
Ty idiot,prečo si neostal v izbe??prečo si doriti vyšiel polonahy?zvrieskla som a stále mi po tvári tiekli slzy.

Vieš čo?vypadni z môjho domu,vypadni!zľutovala som sa nad tebou,lenže ty si spravil tú najväčšiu chybu,ktorú si mohol,takže vypadni!vyprskla som a cítila som,ako mi celé telo horí a zaplavuje má horúčavou.

Grace, mrzí ma....prehovoril no ja som ho prerušila.
Nechcem nič počuť,kvôli tebe som prišla o chalana,ktorého tak moc milujem,povedala som a nemohla sa ani poriadne nadýchnuť,pretože ma chytil záchvat.

Chcela som sa nadýchnuť,ale nemohla som.
Preboha Grace,zvolal a pribehol ku mne.
Kľakol si a pokúsil sa mi nejak pomôcť.

Nemôžem,nemôže....prehovorila som a zťažka som musela dýchať ústami,pretože nosom som nemohla zastaviť.
Počkaj,idem pre čistú vodu,povedal rýchlo a rýchlo zbehol dole po čistú vodu a v okami tu už bol.
Podal mi pohár,a ja som len napila a zrazu som sa už mohla nadýchnuť.

Hlavne sa upokoj,povedal a ja som sa snažila upokojiť,lenže teraz by som najradšej skočila pod auto,alebo si podrezala žily.
Si v pohode?spýtal sa a ja som iba prikývla.

Ďakujem za pomoc,ale teraz potrebujem hlavne kľud,povedala som a pobrala sa opatrne do svojej izby,kde som si len ľahla do postele a hneď som sa ponorila do ríše snov.

Pohľad Aarona.

Keď dnes Grace dostala záchvat,práve v tej chvíli som si spomenul,keď ja som dostal prvý.Bolo to v ten deň,keď mi prvý krát matka povedala,že som nanič.
Otec ma celé tie roky nenávidel a tváril sa,že neexistujem,ale matka,ta má vždy kritizovala a jej slová ma vždy zabolelo pri srdci.
Od tej doby som len taký aký som a nezmením sa.

Lenže dnes som chcel naozaj Grace pomôcť,pretože sa nemohla nadýchnuť,a chvíľu som mal vážne o ňu strach.

Hneď ako odišla do svojej izby,tak som sa šiel naňu pozrieť,a hneď som videl ako poriadne dýcha a ako sladko spí.
Teda nie sladko,ale proste vyzerala neuveriteľne......

Ďalšia časť na svete.Snaď sa páči.
Mrzí ma,že to tak dopadlo,ale čo myslíte vyrieši sa to nejak.Budú Grace s Nathanielom ešte niekedy spolu?

Protiklady/OdlišnýWhere stories live. Discover now