O 2 roky neskôr .....
Dnes je presne 2 rok čo sme sa s Aaronom dali dohromady.Ak sa pýtate či už sme to spolu robili tak áno,neviem ako ale prišla moja odvaha.
Dnes je práve koniec školského roka,veď predsa presne pred dvoma rokmi na konci školského roka,keď som ukončila 1 ročník to proste začalo.
Nemyslela som si,že s Aaronom tak budeme dlho spolu,ale je to tak.Za tie posledné 2 roky sa stali veľa vecí.S Tarou sme sa uzmierili a zistila som,že sa s ňou Nathaniel rozišiel kvôli tomu,že s ňou šťastný nebol.
No potom ako sa rozišli ma Tara povedala,že niekam zmizol a nikto nevie kde.
Lenže má už to tak veľmi netrápi,pretože Nathaniel je minulosť a pokiaľ sa mi znova bude pliecť v živote tak nech,ale ja s ním už nechcem mať nič spoločné,pretože sa vyspal s Tarou a to bolelo.
S Tarou sme sa len uzmierili,ale už sa vôbec nebavíme tak ako kedysi a to má nemrzí,pretože sa vyspala s Nathanielom a mňa to strašné zavolelo.Inak ak chcete vedieť ako som trávila leto,tak vám poviem,že leto,pred ktorým som ukončila 1 ročník,tak som si celkom náramne užila,až na to,že som musela ďalšiemu chalanovi zlomiť srdce.Chudak Noel sa do mňa z nejakého dôvodu zamiloval,ale nikto predsa nemôže ovplyvniť to čo cíti a nikto nemôže pred tým ujsť.
Ale Noela to neodradilo,pretože vraj mu Samantha jeho sestra povedala,že ak niečo chce tak za tým má ísť,ale Noelovi som predsa jasne povedala,že k nemu nič necítim a,že ho beriem ako kamaráta,no potom čo som mu zlomila srdce ostaly sme iba kamarátmi a on to našťastie pochopil.
No najprv som sa mu bála povedať,že k nemu nič necítim,pretože som sa bála,že sa znova pohádame a nechcela som sa už hádať,no on na šťastie to zobral celkom dobre a pritom sme sa skoro celé leto stretávali ako kamaráti.
Samozrejme bola tu aj žiarlivosť,pretože môj dokonalý Aaron žiarlil ako blázon,ale skoro každý večer som mu v posteli vysvetlila,že chcem iba jeho.Bože no ako to bláznivo znie no nie???
Súčasnosť
Ako vždy aj tento rok mám samé jednotky na vysvedčení,povedala som Aaronovi,ktorý sa vedľa mňa opieral o moju posteľ a obchytkával moje polonahé telo.
Áno znova sme to robili,ale tak čo mám robiť,keď som pri tomto človeku až príliš vzrušená?Ja viem,veď si šikovná, múdra,sexi a proste sexi,povedal a ja som sa iba zasmiala.
Si nádherná,pošepkal mi zrazu do ucha a cítila som ako mi hľadí rukou moju nahú pokožku.Inak láska,rozmýšľala si už ,na ktorú vysokú školu pôjdeš?obrátil sa na mňa keď som hľadela von oknom a bola som prikrytá perinou.
Hm .....asi by som chcela ísť veľmi na Princeton,povedala som úprimne a zrazu Aaron iba sklonil hlavu.Aha to chceš ísť tak ďaleko až do New Jersey?spýtal sa a ja som iba prikývla.
Ja viem je to ďaleko a budem tam musieť letieť asi 20 hodín,ale už viem,že do tej školy som asi chcela ísť celý svoj život,povedala som opatrne a Aaron iba prikývol.
Chápem ťa,ale tak ja na výšku nejdem,vlastne nemusím,pretože otcov kamarát,ktorý je právni mi pomôže,povedal a ja som iba prikývla.Aaronovi rodičia konečne dostali rozum a ospravedlnili sa svojmu synovi konečne za to,čo mu celý život robili a ako ho kritizovali.
Všetko celkom dobre dopadlo,ale vlastne nie všetko,pretože teraz som ukončila 3 ročník a čaká ma za 2 mesiace už posledný 4 ročník,kde budem maturovať a budeme mať aj maturitný ples.Ale čo z toho všetkého vyplýva,že po strednej škole sa už s Aaronom stretávať nebudeme,pretože budeme od seba tak ďaleko,že ani stretko si dať nebudeme môcť.
To ma najviac mrzí,že ak ukončím 4 ročník,tak už potom ho viac neuvidím a neviem čo bude s nami keď odídem.Viem,že ešte len začali prázdniny,ale čo bude s nami ak odídem do New Jersey?spýtala som sa opatrne a otočila som a k Aaronovi tak,že sme si hľadeli do očí.
Obaja sme ležali na vankúši,takže takto bolo lepšie.
Grace,ja neviem ako to bude medzi nami dvoma,ešte som nad tým nerozmýšľal,ale bojím sa toho,že nás diaľka rozdelí,povedal opatrne a ja som len jemne svoju ruku položila na jeho líce.Zrazu mi po tvári stielka slza,pretože som nebola stále pripravená na to,že zachviľu končíme strednú školu a potom svoju lásku už viac neuvidím.
Toho sa obávam najviac,ale tak ani Sarah už neuvidím,pretože ona tiež niekam odchádza.Aaron mi moju slzu opatrne utrel svoju prstom a jemne ma pobozkal.
No tak Grace,ešte nad tým nerozmýšľaj,pretože máme ešte čas a ten čas si treba najviac ako sa dá užiť,povedal a ja som iba prikývla.
Koľko je vôbec hodín?spýtala som sa zrazu keď som si všimla,že von je tma.Rýchlo som vytiahla mobil a pozrela sa na hodiny.
Do kelu,za 15 minút príde mama domov,takže sa rýchlo obleč,povedala som prudko a Aaron sa iba zasmial.
Milujem keď sa takto ponáhľaš,povedal a zrazu ma začal bozkávať okolo krku.No tak Aaron,teraz už nieje na to čas,upozornila som ho a začala sa jemne smiať,pretože jeho nežné bozky mi po krku už urobili veľa cucflekov.
No tak Grace,aspoň raz nepanikár,povedal a ja som svoju ruku dala do jeho hebkých vlasov keď sa na mňa posadil a začal do mňa vražať.
Myslela som,že to už lepšie byť nemôže,ale zmýlila som sa.....Ďalšia časť na svete.Tak konečne sú spolu,lenže už riešia to,že ich zachviľu rozdelí diaľka.
Bude ich vzťah fungovať na diaľku,alebo proste na seba obaja zabudnú a budú pokračovať vo vlastných životoch??
YOU ARE READING
Protiklady/Odlišný
RomanceŽe sa protiklady priťahujú?? O tom by sa dalo polemizovať,ale môžeme sa predsa presvedčiť o tom,že sa protiklady priťahujú. 15 ročná Grace Kelly nastupuje do prvého ročníka strednej školy,kde stretne úplne odlišného človeka než je ona. Kelly je milé...