Zajtra ťa čaká tvoj výnimočný deň,prehovorila mama a ja som sa nadýchla.
To už zajtra sa posielajú prihlášky na vysoké školy?vyhrkla som a mama iba prikývla.
Ach,ako ten september rýchlo zbehol a teraz už október.To je tak neskutočné ako ten čas rýchlo letí.Mami,ak má príjmu na Princeton,tak mi toto všetko bude naozaj chýbať,povedala som opatrne,keď som sedela za stolom a jedla večeru.
Zlatko najradšej by som chcela aby si ostala tu a nikam neodchádzala,lenže keď si chceš splniť svoj sen,tak ti v tom brániť nebudem,pretože za svojím snom si treba ísť,povedala opatrne a ja som iba prikývla.Lenže pre mňa bude ťažké to opustiť aj Aarona,povedala som opatrne a mama iba prikývla.
To poznám,opustiť svoju lásku kvôli diaľke,ktorá vás bude deliť,tak to je normálne,pretože ak vy dvaja spolu máte byť,tak budete,tak isto som to mala aj ja,s tvojim otcom sme sa spoznali na strednej škole a potom sme šli na vysokú a po vysokej sme sa znova stretli a on ma požiadal o ruku vzali sme sa a mali sme teba,povedala opatrne mama,no ja som iba pokrutila hlavou.
A pozri ako to dopadlo,vykašľal sa na nás a našiel si inú rodinu,povedala som sklamane keď som do úst vtlačila posledný kúsok toastu.To je síce pravda,ale naozaj som ho milovala,no potom čo nám spravil mu už viac nebudem veriť,povedala rozhodne mama a ja som len prikývla.
Samozrejme,veď ja už ho nepovažujem ani za svojho otca,veď ja už ani neviem kto to vlastne je a za mesiac som konečne dospelá,čo znamená,že môžem už robiť si čo len chcem,vyhrkla som,no mama sa iba jemne pousmiala.Síce už ho nepovažuješ za svojho otca,ale teoreticky je to tvoj otec,povedala uprene a ja som iba prikývla.
Lenže on pre mňa nič neznamená,už dávno pre mňa prestal niečím znamenať,povedala som a odniesla tanier do umývačky.Vlastne ako mi môže na niekom záležať koho si už nepamätám a kto môže vlastnú rodinu vymeniť za inú,dodala som a mama iba sklonila hlavu.
A to na strednej škole som bola doňho tak bláznivo zamilovaná,že som verila,že nikdy by nič nezrobil zle čím by mi ublížil,povedala opatrne keď sa opierala o stoličku.Mami keď je človek zamilovaný,tak verí všetkému a nevníma realitu,ale len to čo chce vidieť,povedala som rozhodne aj sama som sa zamyslela nad tým,pretože stále som zamilovaná,no Aarona vidím takého ako v skutočnosti je.
Máš pravdu zlatko,takže tu chybu čo som spravila na strednej škole už viac nezopakujem,povedala rozhodne a ja som iba naňu prekvapene pozrela.
Už nechceš nikoho?to chceš byť do konca života sama?spýtala som sa a mama iba prikývla pleciami.Tvoj otec mi ublížil tak veľmi,že som sa z toho nemohla spamätať do tvojich 14 narodenín,no potom som si uvedomila,že sa musím cez to preniesť a,že proste on o to nestojí,ale zlatko nechaj to už tak je to moja minulosť a ty sa tým netráp,snáď sa ti nestane to čo mne,povedala opatrne mama a ja som iba prikývla.
Máš pravdu mami,takže pôjdem si radšej ľahnúť,pretože zajtra je môj dôležitý deň,povedala som rozhodne a vtlačila mame bozk na čelo a šla do svojej izby.Aj keď som už bola rozhodnutá,že pôjdem spať,tak som spať nemohla,pretože som celý čas myslela na to čo sa stalo mojej matke.
Nemôžem uveriť,že sa zamilovala do takého kretena a k tomu nemôžem uveriť,že môj vlastný otec,ktorého ja nepovažujem za svojho otca nás jednoducho tak opustil.
Sklamal mamu a mňa,ale už sa veľmi naňho nepamätám a som rada,že nemusím,pretože keby som mala naňho spomienky,tak by to bolo prekliate hnusné.Zrazu mi pipla správa od Aarona,takže som ani sekundu neváhala a hneď mu šla napísať.
A:Zlato čo robíš?
G: práve rozmýšľam nad tým všetkým čo sa deje,ale zároveň aj rozmýšľam aké to bude zajtra,keď pošleme tie prihlášky.
A:No áno máš pravdu,ale tak neboj sa ja som sa nejak dostal na vysokú školu a ani neviem ako,ale to dáš verím ti,ale pôjdem už spať pretože zajtra ďalší deň a ja musím skoro vstávať,tak dobrú láska moja zajtra napíšem❤️Pri tej správe som sa iba usmiala a bola som pyšná,že sa Aaron dostal na vysokú školu a,že študuje právo.
Podľa mňa bude z neho skvelý právnik,takže tak snáď bude zo mňa tiež skvelá herečka alebo speváčka.
Stále niesom rozhodnutá čím budem,ale Princeton mi dá všelijaký smer rovnako ako gymnázium.Snáď mi ten sen vyjde,pretože neviem aké to bude na výške,ale tak snáď to bude lepšie ako za posledné roky v mojom živote,lenže najlepší deň v mojom živote bol keď som stretla a spoznala Aarona a Nathaniela.
Tí dvaja boli pre mňa veľké lásky,no jeden pre mňa stále je a dúfam,že to tak bude aj po výške,lenže neviem či sa niekedy stretneme.
YOU ARE READING
Protiklady/Odlišný
RomanceŽe sa protiklady priťahujú?? O tom by sa dalo polemizovať,ale môžeme sa predsa presvedčiť o tom,že sa protiklady priťahujú. 15 ročná Grace Kelly nastupuje do prvého ročníka strednej školy,kde stretne úplne odlišného človeka než je ona. Kelly je milé...