47.kapitola

4 1 0
                                    

Už sú to dní čo som sa s Aaronom rozišla a od tej doby už sa spolu nestretávame ani spolu nekomunikujeme  ani nič.Síce stále ma to neprešlo,stále má mrzí,že to takto dopadlo,ale teraz by som naozaj potrebovala niečiju podporu.
Vlastne podporu Sarah by som potrebovala,lenže tá tú nieje a okrem toho už celé dni sa jej snažím dovolať,lenže ona neodpovedá a neviem čo je s ňou.

Začínam sa o ňu báť,ale určite sa to nejak vysvetli,takže môžem zatiaľ ostať pokojná,pretože má sa vrátiť zajtra.

Ako každé ráno,zobudila som sa,obliekla sa,spravila si rannú hygienu a šla na raňajky.Pri raňajkách som teraz bola ticho ako už pár dní,pretože nemám sa s kým o čom baviť.Dokonca ani s Noelom už neprehodime ani slovo,pretože ja nemám momentálne náladu sa s nikým rozprávať.

Grace,stále je to tak čerstvé,že sa s nami nechceš rozprávať?spýtala sa zrazu mama a ja som len sklonila hlavu.
Neviem čo myslíš,odvrkla som a napchala do seba posledný kúsok raňajok a hneď odišla.
Už som mala pokrk ako sa mama každé ráno pred Jane a Noelom snaží zistiť či som už v pohode,lenže podľa toho ako vyzerám v pohode niesom a už by sa mala prestať pýtať tieto otázky.

Keď som vybehla z kuchyne,chvíľu som váhala či nepôjdem do izby,lenže nakoniec som sa rozhodla,že pôjdem na čerstvý vzduch,pretože ten mi aspoň trochu vyčistí hlavu a snáď prídem na iné myšlienky.
Obula som si svoje Conversy,ktoré som si nedávno kúpila a hneď som vyšla z domu.

Nasmerovala som si to presne na tú ulicu,kde som prvý krát stretla Aarona.
Áno,stretla som ho prvý školský deň,keď som zmeškala autobus a on sa mi za to ešte vysmial.
Bože to bol ten najzvlaštnejší deň,ale zároveň bol to aj ten najlepší.
Lenže teraz ľutujem,že som mu dala šancu,pretože som si naozaj myslela,že sa zmenil,lenže má ranilo keď som zistila,že mi neverí a dokonca mi bránil sa aj kamarátiť s kým chcem.
Chápem žiarlil,ale nemusel až tak prehnane,šak som mu dala tisíc dôvodov na to aby nemal na čo žiarliť.

Zrazu som prišla na to známe miesto,kde som ho prvý krát stretla a nahnalo mi to spomienky.
Čoskoro začne maturitný ročník,teda nie čoskoro,ale tak čas rýchlo plynie,takže áno čoskoro.
No ako som už hovorila,že čoskoro začne maturitný ročník a ja budem mať len na túto školu veľa zaujímavých spomienok.

Opatrne som si sadla na teplý obrubník,ktorý bol pár metrov odomňa a nohy som si dala pod bradu.
Spomienky sa mi tak výrili v hlave,že som cítila ako moje emócie má znova ovládajú.

Zrazu si ku mne niekto prisadol,moje srdce sa rozbušilo,pretože si myslelo,že je to Aaron,ale tak veľmi sa zmýlila.
Prisadol si ku mne Nathaniel a ja som vrhla naňho iba prekvapený pohľad.

,,Dlho sme sa nevideli"prehovoril a ja som iba prikývla.
No dlho,ale tak čo už zvykla som si,povedala som opatrne a on sa iba pousmial.
Vtipná ako vždycky,povedal a ja som sa len jemne zasmiala.

Vieš Nathaniel,aj tebe sa znova musím ospravedlniť,že som ti ublížila,vieš celý čas si mal pravdu,lenže ja som ťa nepočúvala,okrem toho som na teba veľmi rýchlo zabudla,povedala som opatrne a sklonila hlavu.
No on sa iba ku mne bližšie priblížil a objal ma.

Grace čo sa stalo,že si tak náhle zmenila názor?spýtal sa opatrne a ja som sa len rozplakala.
Ale nič,len človek,ktorého milujem,tak o ňom som si myslela,že mi bude viac veriť a,že nebude žiarliť každú sekundu,keď som mu dala asi milión dôvodov na to aby nežiarlil,povedala som a utrela si slzy do ruky.

Vieš,každý robí chyby,nikto nieje dokonalý,ale to predsa nevadí,že na každý svoje chyby,práveže dôležité je to,že si ten človek tu chybu pripustí a uzná,že to prehnal a dokáže sa úprimne ospravedlniť,to je to dôležité,povedal opatrne Nath a ja som sa naňho iba jemne pozrela.

Ďakujem za radu a veľmi si toho vážim,že už sa na mňa nehneváš za to čo sa stalo,povedala som,no Nath sa iba pousmial.
Vieš Grace,vždy ťa budem milovať,ale chcem aby si bola šťastná a nechcem aby si trpela a keď si bola s Aaronom,videl som aká si s ním šťastná a on s tebou,takže teraz už viem,že Aaron nieje zlý človek,len musíš byť niekedy s ním trpezlivá,takže ak ho naozaj znova chceš,tak choď za ním,povedal Nathaniel,no ja som iba pokrutila hlavou.

Ja viem,že máš pravdu,ale nemôžem ísť za ním,pretože som sa rozhodla,že teraz nemôžem sa snim stretávať,pretože to pre mňa bude ťažké a bolestivé,aj keď by sme sa mohli znova dať dohromady,ale aj tak mu nedokážem odpustiť to ako sa správal,povedala som,no Nathaniel iba mávol rukou.

Nerob tú istú chybu ako ja,keď som sa s tebou rozišiel a ani som ťa nevypočul,potom kvôli tomu to šlo už len dole vodou,takže nerob to isté a radšej konaj než bude neskoro,povedal a ja som si uvedomila v tú chvíľu,že Nathaniel má naozaj pravdu.
Ďakujem Nath,povedala som z úsmevom a usmiala sa naňho.

V pohode Grace,kedykoľvek,ale musím ti ešte niečo povedať,povedal a ja som iba prikývla.
Počúvam ťa,povedala som a on iba prikývol.
Vieš,tentokrát som sa vážne rozhodol,že poletím do Mexika,pretože chcem začať nový život a proste chcem zmeniť prostredie chápeš ma  no nie?prehovoril a ja som iba prikývla.

Chápem,ale ak ukončiš 4 ročník,tak na akú vysokú školu pôjdeš?spýtala som sa ďalej a on sa len zamyslel.
Myslím,že na mňa je to ešte skoro,ani sám ešte neviem čo budem,povedal zmätene a ja som sa iba pousmiala.

Dnešný rozhovor s Nathanielom mi naozaj pomohol si uvedomiť,že ani tá najväčšia hádka,nemôže odradiť tak veľkú lásku,ktorú cítim k Aaronovi.
Aj keď som naňho naštvaná,tak s ním veľmi chcem byť a áno musím ísť za ním a chcem byť šťastná.
Musí to tak byť,aspoň dovtedy než príde ten osudný deň,ktorý už nás navždy rozdelí.

Ďalšia časť na svete.Snaď sa ľúbi❤️🥰

Protiklady/OdlišnýWhere stories live. Discover now