Poznáte ten pocit,keď prídete o milovanú osobu?a potom príde len prázdno,smútok a utrpenie?
Tak sa teraz cítim aj ja.
Prázdna diera,ktorá vám ostane po strate milovanej osoby sa snáď nikdy nevylieči.No tak, neplakaj tu teraz za niečo za čo nemôžešeš,povedal Aaron keď so seba vtiahol dym cigarety,keď sme stáli na balkóne.
Myslím,že ty si ten posledný,ktorý by mi mal radiť,odbila som ho no on sa iba zasmial.
Ale,malička si začína otvárať hubu,podpichol no ja som vôbec nemala náladu vtipkovať.Už sú to 2 mesiace čo sa somnou rozišiel a bez vysvetlenia má proste nechal ísť.
Je to tak kruté.
Dokonca som nebola ani na Halloweenskej party,a za pár dní začína nový rok a ja mám stále zlomené srdce.
Prečo sakra nemôžem začať nanovo?
Prečo nemôžem naňho zabudnúť?
Možno preto,že som sa doňho až tak veľmi zamilovala,že sa neviem zmieriť z faktom,že už spolu niesme.Grace,Aaron!večera!zvolala na nás mama a ja som si iba povzdýchla a nechala Aarona samého na balkóne aby si vychutnával svoju cigaretu.
Mami,už naozaj by sme mali nájsť nejaký intrak Aaronovi,povedala som,keď som prišla do kuchyni.
Ale no tak,nebuď taká,veď nech tu len ostane,je zlatý,povedala no ja som iba prekrútila očami.Nikdy by som si nepomyslela,že chalan,ktorý má mesiace šikanoval,tak bude obľúbený mojou mamou.
Len čo zišiel Aaron dole do kuchyne,tak som mala aj večeru dojedenú.Len pekne pri stole zostaň,povedala mama,keď som sa pobrala na odchod.
Ja som si iba povzdýchla a vrátila sa späť za stôl.
Prečo?obrátila som sa na mamu,no ona to iba nechcela počuť.Pretože som povedala, a keďže je tu teraz Aaron,tak budú aj iné pravidlá,povedala mama a ja som si iba povzdychla.
Tak Aaron,povedz mi niečo o sebe,prehovorila mama a pohľadom prešla na Aarona.
Tak veľmi nemám čo o sebe povedať,popravde mám len nanič život,povedal a mama len chápavo prikývla.Samozrejme,to chápem,ale môžeš tu ostať jak dlho chceš,povedala mama a Aaron sa iba jemne pousmial.
Toto bolo asi prvý krát v živote,čo som ho videla prvý krát sa úprimne usmiať.
Ďakujem,vážim si toho,povedal a ja som len prekrútila očami nad jeho anjelskym správaním.Dobre deti,tak sa bavte,ja pôjdem ešte za starou známou,takže sa vrátim okolo polnoci,povedala mama a my sme iba jemne prikývli a potom nás mama nechala v kuchyni osamote.
Myslím,že by si mal prestať sa pretvarovať na anjelika,povedala som vážne a Aaron sa iba uškrnol.Povedal kto?odvrkol a ja som sa iba nadýchla.
Povedala som ja,odvrkla som rázne a on sa len zatváril chladne.
To pre mňa nič neznamená,povedal a pobral sa smerom do hosťovskej izby.Na chvíľu som sa len zamyslela,prečo sa naozaj takto správa,ale potom mi doplo,že to má čo robiť s jeho rodinnými problémami.
Potom som sa iba opatrne pobrala do svojej izby a šla som radšej prezerať fotky,ktoré sme pofotili s Nathanielom keď sme ešte boli spolu.
Otvorila som galériu a len čo som tam zbadala naše fotky,na ktorých sme boli naozaj šťastní,tak mi sa slzy zaleskly v očiach.
Myslím,že naňho nikdy nezabudnem,lenže ak sa chcem pohnúť ďalej tak sa musím s tým zmieriť.
Len ja nikdy nedokážem sa pohnúť ďalej,ak sa nezmierime.
Pretože ja sa nechcem posunúť ďalej,keď sa s Nathanielom proste nezmierime.Zrazu som si ani neuvedomila,ale po tvári mi tiekli tak intenzívne slzy,že som ich proste nemohla zastaviť.
Čo,zase reveš nad rozchodom?prehovoril zase ten otravný Aaron.
Ja som ťa neprosila aby si sem prišiel,odvrkla som zavzlykane a stále som nemohla utíšiť plač.Síce sú to už 2 mesiace,ale pre mňa je to stále čerstvé.
Prosím ťa necháj má o samote,povedala som a on len prikývol a odišiel.Keď pomyslím,že Nathaniela som už navždy stratila tak ma celé srdce bolí,ale už aj tak je zlomené,takže nemôžem nič robiť,než len prijať fakt,že medzi nami je koniec.
.....na druhý deň neskôr.
Dnes som vstala zavčas,pretože sa mi už spať nechcelo a okrem toho chcela som sa rýchlejšie pripraviť do školy.
Rýchlo som si na seba niečo obliekla a pre istotu som si na seba obliekla aj svoju čiernu mikinu a musela som sa aj zahaliť,pretože som nechcela ísť do školy najmä potom,čo bude skoro celá trieda riešiť,že vraj som podviedla Nathaniela s Aaronom.
Aaron sa našťastie na inú školu prihlásil,keďže teraz u nás žije,ale aj tak ho mám plné zuby.Zase ideš do školy z kapucňou?prehovoril na mňa,keď som zišla dole na raňajky.
A čo je na tom?obrátila som sa naňho chladne a ruky si zastrčila do vrecka.Mladá dáma,ako sa to chovaš?daj si kapucňu dole a ruky z vreciek tiež,povedala mama a ja som len prekrútila očami.
Dik mami,že sa tak o mňa staráš,ale nemám hlad,povedala som zrazu a zrazu som si len zobrala školskú tašku a radšej sa pobrala do školy.Momentálne nepotrebujem ničiju starostlivosť,pretože aj tak som si to už veľa vytrpela a teraz chcem mať od každého pokoj.
Len čo som vstúpila na chodník a prešla okolo Nathanielovho domu,spomenula som si na naše krásne chvíle,ktoré sme spolu kedysi zažili.
No preňho je to asi už minulosť,ale pre mňa to stále minulosť nieje.
Stále sa nedokážem pohnúť ďalej,ale chcela by som to urovnať a pokračovať ďalej,lenže ako keď sa mi Nathaniel ani do očí pozrieť nedokáže?Zrazu som do niekoho narazila a spadla na zem.
Nejakou náhodou to bol ten na koho som myslela.
Ježiš,prepáč nechcel som,povedal a opatrne sa na mňa pozrel.
Asi ma nespoznal,keď na mňa hľadel z milým usmevom.Opatrne som vstala a zahľadela sa mu do tváre,tak ma asi spoznal.
Zrazu mu tvár skamenela a obrátil sa preč.
Počkaj,zvolala som a on sa zrazu otočil.
Čo je?čo nechápeš na tom,že my dvaja sme skončili a,že má už nemáš otravovať,povedal.Vieš čo je mi jedno čo hovoríš,ale chcela som sa iba zmieriť,pretože ja som ťa nepodviedla,Aarona vyhodili z domova,veď pamätáš ako jeho matka o ňom hovorila,takže keď som ho uvidela na ulici,tak mi prišlo ľúto a proste som chcela spraviť dobrý skutok,tak som mu proste chcela pomôcť a tak som ho ubytovala u mňa doma,okrem toho najprv som sa strašne bála ti to povedať,pretože som sa bála,že sa zase pobijete alebo niečo také,tak som chcela počkať na lepší okamih,ale potom sa to nejak zvrtlo a on ako blbec sa vyzliekol do polnaha a vyšiel z dverí a vieš veľmi dobre,aký je Aaron,urobí všetko aby mi ublížil, povedala som rozhodne a tentokrát sa Nathanielov pohľad trochu zmenil.
Prečo by som ti mal veríť?spýtal sa zrazu a ja som iba kývla pleciami.
Pretože ma miluješ,a ty vieš veľmi dobre,že nič by som si nezačala s tým idiotom a už vôbec by som nechcela prísť o panenstvo s niekým,ako je on,povedala som jemne.Pohľad Nathaniela
Zrazu som to všetko pochopil,a uvedomil som si,že som ju mal naozaj hneď vypočuť.Keby som ju vypočul žiadny rozchod by sa nestal.
Bože prečo som taký idiot???Pohľad Grace
Grace,mrzí ma,že som ťa nechcel vypočuť a,že som jednal hneď urychlene,povedal Nathaniel a ja som iba prikývla.
V poriadku ja sa na teba nehnevám,povedala som a on ma zrazu usmial a znova som cítila,ako keby som sa znova doňho zamilovala,lenže ja som celú dobu ho neprestala milovať.Tak veľmi ma mrzí,že som zničil celý náš vzťah,len preto,že som ťa nechcel vypočuť a hneď som to ukončil,povedal.
Nath,už to nerieš,proste stalo sa to,stalo a už minulosť nezmeníme,povedala som rozhodne a Nath iba prikývol.Takže čo teraz?spýtal sa a zahľadel sa mi hlboko do očí.
Tak veľmi by som sa k nemu vrátila,ale tak veľmi ma zničil ten rozchod,že teraz už na to niesom znova pripravená.
Nath,milujem ťa tak veľmi,že by som s tebou už chcela byť nabždy,ale bude lepšie ak budeme kamaráti,pretože to tak bude lepšie,povedala som opatrne a Nath iba sklamane prikývol.Myslím,že máš pravdu.Bude lepšie ak budeme iba kamaráti,pretože ten vzťah pre nás oboch toľko znamenál,ale ďalší rozchod by ani jeden z nás asi neuniesol čo?povedal a ja som iba prikývla.
Presne tak,preto chcem aby sme boli iba kamaráti,pretože to bude jednoduchšie a bude to pre nás oboch lepšie,než by sme sa znova dali do vzťahu,povedala som.Takže si to konečne vyrozprávali.
Čo myslíte,už to medzi nimi naozaj skončilo,alebo je ešte nádej na záchranu ich vzťahu?
YOU ARE READING
Protiklady/Odlišný
RomanceŽe sa protiklady priťahujú?? O tom by sa dalo polemizovať,ale môžeme sa predsa presvedčiť o tom,že sa protiklady priťahujú. 15 ročná Grace Kelly nastupuje do prvého ročníka strednej školy,kde stretne úplne odlišného človeka než je ona. Kelly je milé...