13.BÖLÜM
Öğretmenler odasına girdiğim ilk andan beri evliliğimiz anlatıyordum. Meslektaşlarımın tebriklerini kabul etmiş, yeni programıma göre dolabımı düzenlemiştim. Yerime derslere giren diğer hocamın kaldığı yerleri öğrenip ona göre derslerimi anlatmaya başlamıştım. Haftaların ardından okula gitmek beni hayli yormuştu. Tüm bedenimin ağrıdığını ve belimin tutulduğunu hissederken eve gidip eşimi görmek için dakikaları sayıyordum. Sena'yı okulundan alıp eve bıraktıktan sonra kendi evimin önüne arabamı park edip indim. Dik durmaya çalışarak apartmana girdim ve kapıyı açtım. İçeri girer girmez kendimi koltuğun üzerine bıraktım. Beş dakika kadar koltukta yattıktan sonra kalkıp yatak odasına geçip örtümü çıkardım, dolabımdan kıyafet ayarlayıp banyoya geçtim ve abdestimi alıp temizlendim. Tekrar odaya geçip giyindim ve saçlarımı kurutmadan odadan çıkıp Cihan'ı aradım. İlk çalışta açtığında gülümsedim. "Hayatım," dedim. "Aramamı bekliyor gibisin."
"Bekliyordum." Kalbim hızlandı, dudaklarım kıvrıldı. "Müsait olsa da arasa, sesini duysam diyordum. Çok özledim seni."
"Bende özledim seni." Saçlarımı geriye itip duvardaki saati kontrol ettim. "Yeni mi geldin okuldan?"
"Evet," deyip mutfağa geçtim. "Yemek hazırlayacağım şimdi, hazırlarken de seni düşüneceğim."
"Hemen gelirim böyle konuşursan," dedi ve güldü. "Hastam geldi, hayatım. İzninle..."
"Görüşürüz, dikkatli gel."
"Gelirken almamı istediğin bir şey var mı?"
"Ben bakar sana mesaj atarım," dediğimde onayladı ve kapattı. Saçlarımı toplayıp ellerimi yıkadım ve malzemeleri çıkarıp yemeğimi yapmaya başladım. Yemekleri ocağa koyduktan sonra kekimi de fırına koydum ve izlemek için bir video seçtim. Ara sıra kontrol ettiğim yemeklerim piştiğinde kekim de hazır olmuştu. Videomun başına geçtiğimde gördüğüm videoyu kapatamadım. Bebek bakım ürünlerinin tanıtıldığı bir videoydu ve bebekler çok tatlıydı, anne olma isteği uyandırmıştı. Evlenmeden önce hemen çocuk sahibi olmak istemediğimi düşünüyordum ama şimdi Cihan'ı baba ve kendimi anne olarak görmek istiyordum. İkimizin bir parçasını dünyaya getirmek istiyordum. Beni zorlayacağını düşünmüyordum, keza Cihan'da zorlanmayacaktı. Onun da istediğini biliyordum. Bu konuyu eve geldiğinde ona açacaktım.
Zil çaldığında uygulamadan çıkıp kapıya koştum. Aklıma gelenle kısa bir an duraksadım. Ben, yemek yapmaya dalıp ona eksikleri mesaj atmayı unutmuştum. "Hay Allah!" diye söylenip kapı kulpunu tuttum. Bugün ilk kez onu kendi evimizde karşılayacaktım, heyecanlıydım. Kapıyı açtığımda gülümseyerek bana baktı ve içeri girdi. Kapıyı kapatıp ona sarıldım ve "Hoş geldin canım," dedim.
"Seni gördüm, hoş bulmam mı?" Yanağından öpüp elindeki poşete baktım. "Yemek yaparken aklımdan çıkmış, mesaj atamadım o yüzden. Ne aldın?"
"Ekmek ve gözüme kestirdiğim birkaç şey aldım. Ben önce üzerimi değiştireyim, sonra yanına gelirim." Poşeti elinden alıp mutfağa gittim ve masayı hazırladım. Yemeklerimizi böldüğümde mutfağa giriş yaptı ve açıkta olan boynuma dudaklarını bastırdı. "Çok güzel kokuyor," dedi. "Ellerine sağlık."
Karşılıklı oturduğumuzda "Afiyet olsun," dedim. Yemeğimizi yedikten sonra namazımızı kıldık ve Kur'an okuduk. Bedenimize huzurun akın ettiğini hissettiğimiz dakikaların ardından film izlemeye karar vererek salona geçtik. Filmi seçip atıştırmalıklarımızı hazırladık.
"Nasıl geçti okul?" diye sorduğunda filmi başlatmamıştık. "Çok yorucuydu," dediğimde bana sarıldı. "Bu hafta çok yorulacağımı düşünüyorum. Düzenim bozuldu, tekrar alışmam zaman alacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şegaf
RomanceVerda Yiğit, bir ortaokulda görev yapan Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmenidir. Çok yakın oldukları ailenin oğlu olan Cihan Karaer onu sevdiğini ve onunla evlenmek istediğini söylediğinde hayatının nasıl devam edeceğini bilemez hale gelmiştir. Ge...