Selamlar! Şegaf benim için çok özel bir kurgu, umarım siz de okurken özel hissedersiniz.
İlk defa dini bir hikâye yazıyorum, eksiklerim olabilir, bunları görmezden gelmeyip bana söylerseniz düzeltirim :)
Şegaf'ın yazımını bitirdim. Tamamladığım beşinci hikâyem :') Bölümler için bir düzen yok aklımda. Siz ne kadar çok bölüm istediğinizi belli ederseniz ben de o kadar sık bölüm paylaşırım.
Şimdi sizi ilk bölümümüzle baş başa bırakıyorum ve keyifli okumalar diliyorum!
Yazılmaya başlandığı tarih:11.02.2023
Yazımının tamamlandığı tarih:23.06.2023Instagram : veskerazem
ŞEGAF
"ALLAH'A GÜVENMEK"
❝Temiz kadınlar temiz erkeklere, temiz erkekler de temiz kadınlara yakışır.❞
Nûr Suresi - 26
≪•◦ ❈ ◦•≫
1.BÖLÜM
Gün, ilk ışıklarıyla birlikte aydınlanmaya başlamıştı. İnsanlar ağırlaşan uykularından uyanıyordu, lakin kâinatın uykusu ağır değildi. Düzen, her salisede bir milimetrelik de olsa işlerdi. Birbiri ardına sıralanan onca dakikanın ardından saatler oluşmaya başladı. Ezanın okunmasına az bir vakit kalmıştı.
Telefonumu elime alıp alarmımı kapattım. Artık alışmıştım, alarmdan önce uyanabiliyordum. Kendime birkaç saniye tanıyıp rahatlamaya çalıştım. Yeni uyandığım için bedenim hamdı, biraz hareket etmeye ihtiyacım vardı. Büyük bir nefes çekip yatakta doğruldum. Aynı odayı paylaştığım kardeşime seslenip yataktan çıktım. "Sena!" Kardeşimi uyandırıp odadan çıktım ve lavaboya yöneldim. Banyoya geçip abdestimi aldıktan sonra Sena'nın odadan çıktığını gördüm. Odama girdim, üzerime namaz kıyafetimi giyinip başörtümü yaptım. Odadan çıkıp salona yöneldim, seccadelerimizi serip pencereye yaklaştım. Perdeyi açıp dışarı baktım. Bulutlar peş peşe hareket ederken göğün hareketleri bir hızlanıp bir yavaşlıyordu. Ezan sesini dinlemek için pencereyi araladım. Rüzgâr yüzüme çarparken gözlerimi kapayıp ezanı dinledim. Ezan bittiğinde pencereyi kapatıp "Ezan okundu!" diye seslendim. Annem, babam ve Sena birlikte salona girdiklerinde seccademin başına geçtim. Babam en önde dururken, biz arkasında duruyorduk. Babam namaza başladığında kısa bir an bekleyip bizde başladık. Namazı kıldığım dakikaların huzurlu geçmesiyle mutlu olurken tespihimi çekip dua etmek için ellerimi açtım. Günün hayırlı geçmesi için dua edip bitirdiğimde ellerimi yüzüme sürdüm. Seccademi katlayıp ayağa kalktım, Kur'an'ımı alıp koltuğa oturdum. Babamın okumaya başladığı yeri takip etmeye başladım. Her gün sabah namazını kıldıktan sonra babam Kur'an'ı sesli bir şekilde okur, bizde onu takip ederdik. Bu, bizim evin geleneği haline gelmişti.
Babam Kur'an'ı okumayı bıraktığında Sena'yla birlikte odamıza geçtik. Yataklarımızı toplarken telefonuma mesaj geldi. Masanın üzerinde duran telefonumu alıp mesaja baktığımda ders programının değiştiğini gördüm. Eski programda pazartesi günü hiç dersim olmazdı, yeni gelen programa göre ise tam tersiydi. Bugün tüm gün dersim vardı. Yapmam gereken işleri bugün boş olduğum için bugüne bırakmıştım, anlaşılan hata etmiştim. "Ne oldu abla?" diye soran kardeşime cevap verdim. "Ders programı değişmiş. Bugün dersim var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şegaf
RomanceVerda Yiğit, bir ortaokulda görev yapan Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmenidir. Çok yakın oldukları ailenin oğlu olan Cihan Karaer onu sevdiğini ve onunla evlenmek istediğini söylediğinde hayatının nasıl devam edeceğini bilemez hale gelmiştir. Ge...