Bölüm 4 - Bazı Tanışmalar Kötüdür

505 43 4
                                    


Herkese Merhaba,

Satır aralarına yorum yaparak ve oy vererek destek olmayı unutmayın...

İnstagram ve Tiktok hesaplarında "birbulutkalemi" kullanıcı adı ile aratırsanız hikayelerimden kesit ve fotoğraflara bakabilirsiniz.



Durduğu camın önünden ayrılıp ağır adımlarla yanıma geldi. Tam karşıma, orta sehpanın üzerine oturup ellerimi elleri arasına aldı ve dudaklarından tüm hayatımı tekrardan değiştirecek o sözler döküldü...

"Benimle evlenir misin?"

Ne? O ne dediğini biliyor mu? Ne demek evlen benimle? Yo, hayır! Olmaz bir daha, asla olmaz...

"Dur, hemen çatma kaşlarını! Öyle düşündüğün gibi değil."

"Ne düşündüğüm gibi değil? Evlenmek istemedin mi sen benimle?" dedim kafam karışarak.

"Bak şimdi önce sonuna kadar dinle beni, sonra karar ver tamam mı? Ben sana söz veriyorum teklifimi kabul etsen de etmesen de ben sana her şartta yardım edeceğim."

Şimdiye kadar tek bir kötü hareketi bile olmadığı ve bana hep yardım ettiği için söylediği şeyi her ne kadar kabul etmeyecek olsam da neden benimle evlenmek istediğini merak ettim.

"Tamam, anlat." Demekten başka bir çarem olmadı, hem tek başıma ne yapabilirim ki başka? Şimdi o yanımda olmasaydı ben ya ölmüş ya da evde bir ölünün başında ölmeyi bekliyor olurdum. Ona haksızlık etmek istemiyorum.

"Bak az çok anladığım kadarıyla ağabeyin biraz paragöz bir insan ve eğer dediğini yaparsan, elinden sana kalan tüm parayı alıp seni de başkasıyla evlendirmek istiyor! Doğru anlamış mıyım?"

"Bilmiyorum, ben tanımıyorum ki onu hiç, evden çıktığım zaman yaşım çok küçüktü ama bana hiç iyi davrandığını hatırlamıyorum haklılık payın olabilir."

"İşte ben de öyle düşündüğüm için sana bu teklifi yaptım, ben şimdi ağabeyinle biraz konuşup buradan göndersem parayı duyduğu için peşinden ayrılmayacaktır. Hadi diyelim ben koruyorum diye birkaç ay peşini bıraksa sonra yine bela olur başına, en azından benimle evlenirsen hem korkup sana yaklaşamaz hem de elinden hiçbir şeyi alamaz. Hep benim çevremde olursun, seni korumam kolaylaşır.

Merak etme gerçek bir evlilik olmaz, kâğıt üzerinde tabi aynı evde kalacağımız için ailem dini nikâhta ister ama istediğin an boşanırız. Bana kalırsa okulunu falan bitirip mesleğini eline alana kadar evli kalmamız en iyi seçenek gibi aksi halde seni nasıl koruyabilirim bilmiyorum. Sürekli evine girip çıkamam benim için sorun olmaz ama sana laf ederler, hakkında farklı imalarda bulunurlar sen üzülürsün."

Sırtımı koltuğa yaslayıp dediklerini düşündüm, haklı olduğu yerler var yok değil ama benim için hayatını neden değiştirsin ki? O, o kadar iyi bir insan ki ben benim için hayatını yıllarca duraklatmasını istemem ki.

Eğdiğim başımı yavaşça kaldırıp çekinerek gözlerine baktım, çekiniyorum çünkü beni düşünüp teklif ettiği şeyi reddedeceğim, "Olmaz, sana bunu yapamam. Benim için tüm hayatını değiştirmen senin için çok ağır bir bedel olur." Dedim kendimi açıklamaya çalışarak.

Bana bakan anlayışlı yüzü ve gülümsemesi söylediklerimi duyunca dağıldı. Önce kaşları çatıldı sonra ise yüzü düşünceli bir hal aldı, "Hayır bundan benim de bir çıkarım var elbette, yani çıkar dediysem yanlış anlama ikimiz içinde iyi bir teklif anlamında."

BANA AŞKINI VERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin