Bölüm 6

394 42 18
                                    

" Yıkık gayler süsleme ekibi işe başlasın!" dedi Minho mekanı parmağıyla göstererek. Hepsi bir tarafa dağıldı. Felix balonları şişiriyor. Uzun olduğundan Hyunjin süsleri tavana takıyor. Minho da  masaları düzenleyip ihtiyaç olduğununda diğer ikisine yardım ediyordu.

Hepsi işlerine yoğunlaşmışken sessizliği Hyunjin bozdu:

" Ben açılacağım."

" Ne?" dedi şaşıran Felix oldu. Minho ümitsizce başını salladı. Her ne kadar Seungmin'den o da hoşlansa da Hyunjin'in kalbinin kırılmasını da istemiyordu. Hepsi kardeşi gibiydi. Hatta kardeşleriydi Minho'nnun. O yüzden arkadaşlarının kırılmasını istemiyordu. Hyunjin devam etti:

" Reddedileceğimi biliyorum. Hatta hiç şansımın olmadığını, onun kızlardan hoşlandığını da biliyorum ama bilsin istiyorum. Onun için her şeyi yapabileceğimi, onu deliler gibi sevdiğimi bilsin istiyorum." Sırtı dönükken çok güçlü görünüyordu. Felix'e döndü, ağlıyordu:

" Arkadaşlığımiz bitmez değil mi?"

Felix nazik bir gülümseme takındı yüzüne:
" Seungmin hiçbir zaman acımasız biri olmadı."

Hyunjin buruk bir gülümseme ve sulu gözleriyle işine devam etti işine dönen Minho belli belirsiz bir sesle ekledi:
" Çok güçlüsün Hyun. Ben yapamazdım."

        Seungmin'in doğum günü için

Chan
Felix
Seungmin'in dersinin bitmesine on bes dakika kaldi
Hadi marş marş

Felix
Hyung beni sen biraksan olur mu

Chan
Minho?

Hyunjin
Sorun bensem tek kalabilirim sikinti yok|

Felix
Sadece bizim bunlar isini tosbaga gibi yaptiginden yetistiremezler
Ondan

Chan
Tamamdır lixie
Geliyorum

" Minnie!" diyerek boynuna atıldı en yakın arkadaşının.

" Ne oldu Felix başına taş mı düştü? 'Changbin hyung!' diye ortalıkta gezinmekten beni unuttun sanmıştım."

" Ayıp ya! Sadece bir iki haftadır öyleyim. Onun dışında hep seninle değil miyim?"

" Öylesin."

" Hem sen sevgilinin peşinden koştuğun zaman beni çok boşlamiştın. İlk sevgili olduğunuz zamandan bahsetmiyorum bile. Ben hiç söylendim mi?"

" Bana söylenmedin de. Ona gidip ' Bak ayağını denk al kızım. Sen yokken ben vardım. Seungmin benim, tamam mı? Biz o filmi bir yıldır bekliyoruz ve beraber gideceğiz.' diyip kıza suyunu dökmüştün. Az çekmedi bir tanem senden."

" Ay bir taneni yesinler! Ayrılsana o kızdan. Hiç sevmiyorum onu!"

" Yine benden ayrılmanı mı söylüyor?" dedi Seungmin'in sevecen sevgilisi yanlarına gelip Seungmin'in omzuna kolunu atarak. Ardından Seungmin'in yanağına bir öpücük kondurdu. " Bırakmam bebeğimin yakasını ama iki yıl önceki anlaşmamıza uyarak Seungmin'i bugün size bırakıyorum."

" Sağ ol ya!"

" Hadi ama Felix beni seviyorsun. Seungmin'i mutlu ediyorum."

" Def ol git! Hadi!" dedi Felix gülerek.

Kız son kez Seungmin'e sarılıp " Tekrardan doğum günün kutlu olsun bebeğim." diyerek gitti.

" Teşekkür ederim."  dedi Seungmin gülümseyerek.

Fazlasıyla sağlıklı ve güzel bir ilişkileri vardı. Felix'in bir yanı bunun bozulmasıni istemezken bir yanı da Hyunjin ya da ağabeyiyle Seungmin'in ne kadar mutlu olabileceğini düşünmeden edemiyordu. Seungmin'in ailesi homofobik değildi, Seungmin heteroseksüeldi. Bu nedenle de o ikisinin hiç sansı yoktu.

" Ee beni oyalama planların neler?"  dedi Seungmin kolunu en yakın arkadaşına atarak.

" Öncelikle luanparka gideceğiz yakışıklı."

" Bu sefer o rollercostera binerim ben."

" Bayılırsam görürsün gününü."

" Sen binme beni bekle."

" Ayıp ama!"

" Ben binerken bize sosisli ya da dondurma alırsın."

" Tamam be! Off!"

Yürümeye başladılar:

" Ee sonra nereye gideceğiz?"

" Sinema!"

" Neden?"

" CAUSE THAT FUCKING MOVIE WE WAITING FOR IS OUT, MAN"

Seungmin güldü. " En iyi ingilizceyi sen biliyorsun Felix evet."

" Ya sal beni!"

" İmkânı yok!"


PlatonikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin