Bölüm 8

384 46 14
                                    

Partide sonlara doğru herkes kendi hâlinde takılırken Felix'in yanından Seungmin'i çağırdı Hyunjin:

" Seungmin benimle dışarı gelebilir misin?"

" Tabi ki! Bir şey mi oldu Hyun?"

" Hayır, sadece sana söylemem gereken bir şey var."

" Tamamdır."

Biraz yürüdüler. Han nehrine yakın bir yerdeydi mekân bu yüzden nehrin kıyısına kadar hiç konuşmadı Hyunjin. Sonrasında durdu oturmak ve yürümek arasında kısa bir karar verme sürecine girdi. Yürümeyi seçti.

" Nasıl başlayacağımı bilmiyorum."

" Dene istersen olmazsa cümleni unutmuş gibi yaparım tekrar başlarsın."

" Ah!.. Teşekkür ederim." Öksürdü boğazını temizledi. " Saçma olacak ama sanırım mantıklı bir şekilde de giriş yapmayı beceremeyeceğim. Şey... Homofobik değilsin diye biliyorum."

" Evet, eşcinsel misin yoksa biliyorsun benim için sorun yok. Felixle senden daha yakınız ve o..."

" Öyle değil Seungmin."

" A... Tamam peki konu nedir?"

" Evet, eşcinselim ama sorun şu ki... Bak bir sevgilin olduğunu, beni arkadaşın olarak gördüğünü biliyorum. Kendimi bundan vazgeçirmeye de çalıştım. Erkeklerden hoşlanmadığını da biliyorum. Reddedileceğimi de biliyorum. Sadece gizlemek artık beni germeye başladı ve yine de arkadaşlığımızı bitirmek istemenden korkuyorum."

" Öyle bir şey yapmam. Benden daha iyi bir adam bulabilirsin Hyunjin."

" Ben... Sanmıyorum ama çok teşekkür ederim arka..."

Lafını böldü Hyunjin'in " Sorun değil. Senin arkadaşlığın cidden değerli bitirmek aptallık olur." Kısaca sarıldı. Sırtını patpatladı. " Hadi içeri geçelim"

" Şey sen geç. Benim biraz kafamı toparlamam lazım."

" Tamamdır. Bekliyoruz."

Minho gergin bir şekilde kapıya bakıyordu. Seungmin gelmişti ama Hyunjin yoktu ortalıkta. Belki yalnız kalması gerekiyordur diye beş dakika kadar bekledi. Hyunjin gelmedi. Telefonunu eline alıp mesaj attı.

Min hyung
   Hyunjin neredesin

Kumam
Nejir kiyididaeim
Ysni
Neheri kitisi
Has
Of iste snnladin sne

Min hyung
Evet anladim
Geliyorum

Kumam
Grlme ya

Minho cevap bile vermeden yanına gitti küçüğünün. O sırada Jisung diğerlerine Hyunjin'i soruyordu. Jisung'a söylemek istemedi. Nerede olduğunu sorup Jisung'u göndermesi doğru olmazdı. Hem Hyunjinle en iyi empati yapabilecek kişi şu an kendisiydi. Bahaneler sıraladığının farkındaydı. Çünkü o şu an kalbi yaralı olan Hyunjin'in yanında olmak istiyordu. Kendinden daha cesur olan küçüğünün destekçisi olmak istiyordu.

" Hey!"

" Gelme demiştim." Ağlıyordu.

Hyunjin'in önünde diz çoktü gözyaşlarını sildi:

" Beni bilmiyormuş gibi konuşma."

" Hyung... Canım acıyor." Sarıldı Minho arkadaşına " Şşt geçti geçti."

" Hyung?.."

" Hmm?"

" Seni seviyorum."

" Ben de seni seviyorum Jinnie."

" Teşekkür ederim."

" Kendini toplaman lazım. Jisung herkese seni soruyor."

" Aklına gelmiş miyim? Partilerde kendi kolu kopsa fark etmez o."

" Jisung delidir falan ama seni çok önemsiyor ve seviyor."

" Ben de onu seviyorum. Canım arkadaşım."

" Şu an yanında ben varım. 'Canım hyung'um' de"

Hyunjin Minho'ya daha sıkı sarıldı. " Canım hyungum."

" Heh aferin."

" Hoşuna gitti mi?"

" Gitti."

" Hadi dönelim o zaman."

" Tamamdır. Bir an senin çok uzun olduğunu unutmuşum."

" Hyung ben uzun değilim sen kısasın."

" Seni döverim."

" Ama gerçekler."

O sırada karşıdan gelen Jisung'u gördüler. Jisung el salladı. Yüzünde sinirli bir ifade vardı.
" Bana niye haber vermedin giderken. Beraber atlardık nehirden. Bu hâlin ne ya? Gözlere bak. Bumb! kırmızı torbacıklar var burada. Bir daha beni terk etme Hyunjinnie!" Uzun olan arkadaşının koluna kafasını sürterek söylemişti bunu.

Hyunjin güldü. " Bir dahakine haber veririm anne!"

Jisung da güldü. Sonra Minho aklına bir şey gelmiş gibi hızlı adımlarla ilerledi. Hyunjin arkasından seslendi.

" Ne oldu hyung?"

" Ben Felix'i tek bıraktım."

Hyunjin güldü. " İyi git!"

Felix'in Changbin'e sırnaşmasındna korkuyordu. " Aptal." dedi arkasından.

Minho mekâna girdiğinde Felix'i göremedi. Chan'a sordu.

" Felix uyudu diye Changbin onu eve götürüyordu."

" Niye Changbin ya? Sen niye götürmedin?"

" Changbin ben hâllederim dedi."

" Off."

Bir adam işte
Changbin neredesin

Bir arkadaş işte
Sizin evdeyiz hyung

Bir adam işte
Niye bizim evdesin olm

Bir arkadaş işte
Felix uyuyakaldı

Bir adam işte
Aptalca bir sey söyledi mi

Bir arkadaş işte
Uyanmadı bile

Bir adam işte
Tm çik artik bizim evden

Bir arkadaş işte
Kovmadigin kalmisti
Onu da yaptin
Çok sağ ol ya

Bir adam işte
Boş yapma
Bye

PlatonikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin