-" Sen ne kadar tatlı olmuşsun öyle fındık faresi ." Jisung kızaran yanakları ile teşekkür etmiş ve üstüne giydiği bol hırkanın cebine koymuştu ellerini
Üstüne sıfır kollu beyaz bir crop altına bol siyah renkli bir eşofman giymişti . Arkadaşlarının yanında rahat olsa da üstüne bol açık kahverengi bir hırka almaktan da zarar gelmez diye düşündü .
-" Hazır mısınız , hadi abicim . Kleopatra bu kadar hazırlanmıyordu Aloo Aeri !" Genç kız topuklu ayakkabısını giyerken odasından çıkmış ve Taemin'e kötü bakışlar atmıştı
-" Sende ne sabırsızsın ya , geldik tamam alla alla " onlar birbirini yerken Seungmin kenarda oturmuş sakince bekliyordu hazır bir şekilde
Kimse çok abartmamış , sık ama sade bir şeyler giyinmiş ve hazır bir şekilde kapıda beklemeye başlamıştı . Taemin herkesi azarladiktan sonra en son kendi kapıdan çıktığı için kızgın bakışlara maruz kalsa da maazereti belliydi
-" kemerimi bulamadım !"
-" He he tamam inandık ." Dedi Changkyun bir çocuk edasıyla
-" Hadi hadi , daha Felix'i alıcaz ." Dedi Seungmin
Geniş araca herkes üst üste ve kavga dövüş bindikten sonra Felix'in evine gelmişlerdi . Genç çocuk gülümseyerek arabaya yaklaşmış ama arka kapıyı açmaya korkmuştu . Bu sebeple öne Seungmin'in kucağına oturması gerekmişti .
Changkyun ve Jackson arkada birbirini yiyor , Aeri sevgilisinin kucağında hayat umurunda olmadan Fotoğraf çekiniyordu . Taemin en kenarda sakin sakin camdan dışarıyı izliyor , akıl sağlığı için sakinliğini korumaya çalışıyordu . Jisung hafif olduğu için onu da Aeri gibi kucağa almışlardı , aksi takdirde sığmayacaklardı .
-" Çek şu ayağını sicicam ağzına bak !"
Jackson ve Changkyun onu ezmemeye çalışırken birbirini yiyordu . Yani ana konu buydu ama kendileri de bir yerden sonra didişmekten ipin ucunu kaçırmıştı neye kavga ettiklerini bilmiyorlardı .
Jisung camı açmış sıcak arabanın içine biraz hava girmesini sağlamıştı . Bunu gören Aeri'nin ise aklına çok mantıklı bir fikir gelmişti .
-" Sam , arabanın üstünü açsana !" Dedi parlayan gözlerle , Sam macera isteyen arkadaşına bakmış ve genç kızın gazabından korkarak arabanın üstünü açmıştı
Aeri oradan üst gövdesini dışarı çıkarmıştı . Changkyun bir yandan onu tutuyor bir yandan da Jackson ile kavga etmeye devam ediyordu . Arabanın içinde tamamı bir kaos hakimdi . Taemin onlara iki tane yapıştırmış ve çocuklarını azarlayan anne edasıyla kızmıştı . İkisi sakinleşince arabaya biraz daha huzur gelmiş . Radyodan duyulan Sakin şarkılar eşliğinde yolu tamamlamışlardı .
Arabadan ilk once Sam , ardından Felix ve Seungmin inmişti . Felix yol boyunca kendini kızarmamak ve sakin kalmak için telkin etmişti . Hoşlandığı çocuğun kucağında hergun yolculuk yapmıyordu sonuçta .
Ardından Jisung ve Taemin inmiş peşinden de diğer üçü inmişti . Herkes üstünü başını düzeltmiş ve temiz hava almıştı .
Peş peşe rengarek ışıkları yükselen gece kulübüne girmişlerdi . Herkes eğlenmenin peşinde koşarken Hyunjun garip hissediyordu . Buraya en son geldiğinde yaşadığı şeyler o kadar garipti ki şu anda bambaşka biri gibi davranmasına varan olaylar yaşamıştı .
Üstündeki bu garip enerjiyi atarak Sam moduna girmiş ve sipariş ettikleri içkiler eşliğinde oturmaya başlamışlardı localardan birinde . İlk başta her şey sakindi . Fakat söz konusu bu yedisi olduğunda bu durum çok uzun sürmemişti tabi ki .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Highway to hell
FanfictionMonoton olarak adlandırdığı hayatında bir değişiklik isteyen Hyunjun , iş anlaşması için gittiği İsviçre de ki o barda hayatının kökünden değişeceğinden habersizdir . [ Hyunho ]