04

181 14 32
                                    

Bir haftadır bir kaç kere geldiği yere tekrar geldi genç adam . Şu anda saçları mavi , dudağında yeni delinmiş bir piercing vücudunda geçici yapılmış dövmeler vardı . Aynı Hyunjin'in kileri dövme bantlarıyla kapattıkları gibi .

Ağır demir kapıyı ittirmiş , içki ve ot kokan birbirine girmiş derme çatma mekana girmişti . İçeride , Deponun ortasında duran derme çatma koltukta elindeki beyzbol sopasına çivi çakan Jackson'ı , elindeki Gitarı ile oynayan Seungmin'i , Kucağına oturan Aeri tarafından yüzüne makyaj yapılan Changkyun'u görmüştü .

Bunlar Hyunjin'in de içinde olduğu çetenin bir kaç üyesiydi . Stray Gang . İsviçre'nin azılı çetesi . Yer altı mafyası ile uğraşır kendi hallerinde eğlenir ve ortalığı dağıtırlardı . Hepsi normal hayatlarından kaçan birer oyun bozandı , burada kendileri olup istediklerini yapabiliyor yargılanmıyorlardı .

-" Oo paşam hoş geldin , bu saate kadar uyuyor muydun ?" Dedi mutfak benzeri yerden elindeki hazır Noodle kutusu ile çıkan Taemin

-" Hayır , niye bu saate kadar uyuyayım ?" Dedi anlamayarak

-" Ot içmekten olabilir belki ." Dedi Aeri dalga geçerek , Changkyun'un kucağından kalkmış kenardaki aynayı sevgilisine gösterip nasıl olduğunu göstermişti

-" Jisung seni merak etmeye başlamıştı , şerefsizlik yapacağına çocuğa bir haber ver. " Dedi Jackson arkadaşına elindeki çekici firtalarak

Hyunjun hızla kenara çekilmiş ve Jackson'a sinirli bir bakış atmıştı . Fakat Jackson çok da umursuyor gibi durmuyordu . Elindeki çivili beyzbol sopasını almış ve koltuktan kalkarak arkada tavana astıkları un çuvalına yürümüştü .

-" Jackson amına koyucam her yeri batırıyorsun şerefsiz !" Dedi Taemin , Fakat Jackson yine de un çuvalına elindeki sopa ile vurmuştu

Bir kaç seferden sonra patlayan ve her yere saçılan unlar ile gulen Jackson Onu kovalayan büyüğünden kaçmaya başlamıştı . Taemin Jackson'ın az önce bana attığı çekici almış ve koşarken onu yakalarsa kafasını ceviz gibi çekiçle kıracağı ile ilgili tehditler savurmaya başlamıştı .

Onlar koştururken Hyunjun da kenardaki armut koltuğa geçip oturmuştu . Aeri ve Changkyun da yanına oturmuştu . Kaçarken gitarını çalan Seungmin'e çarpan Jackson Seungmin elindeki Gitarı kafasına geçirince hayatının hatasını yaptığını fark etmişti .

-" Jackson'a şiddete hayır amına koyim ya ." Dedi Jackson , gitar eski püskü ve dandik bir şey olduğu için canını o kadar acıtmamıştı ,  Seungmin de çok umursamamış ve omuzlarını silkmişti

Kapıyı açmayı beceremeyip tıklayan birinin sesini duyduklarında Seungmin kapıya ilerlemiş elinde yediği çilek ile kapıdaki küçüğe bakmıştı . Felix elindeki saklama kabı ile Ona mal mal bakan Seungmin'e sınırlı bakışlar atmıştı .

-" Ne bakıyorsun ? Anladık istemiyorum ." Dedi içindeki üzüntü ile , Seungmin küçüğün alınganlığına gözlerini devirmişti

-" Kimse öyle bir şey söylemedi Felix ." Dedi

Felix yüzündeki garip ifade ile içeri girmiş ve kafasına geçirilen Gitardan  kurtulmaya çalışan Jackson'ı ve ona yardım eden Taemin'i boş vererek koltukta oturan üçlüye dönmüştü . Aeri bacağını sevgilisine atmış Changkyun da gözlerini kapatmış kafasını sevgilisinin göğsüne yaslamış uyuyor gibiydi . Hyunjun'u görüp ayağıyla ona bir tekme atmıştı sinirle . Hyunjun bir den gelen darbe ile yüzünü buruşturdu.

-" Ne zaman göt gibi davranmayı keseceksin de insan gibi davranacaksın ?" Dedi sinirle , Sam'in tepki vermemesi garipti , normalde üstüne bile yürümüş olabilirdi bu hareketi için

Highway to hellHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin