[3 Gün Önce]
Mimarlık ofisi son zamanlarda oldukça yoğun olduğu için Chris ve Hyunjin oldukça yoruluyordu . Hyunjin bundan şikayetçi sayılmazdı fakat uykusuz kaldığı geceler bir elin parmaklarını geçmeye başlamış bu da genç adamı dengesiz ve dikkatsiz bir hale getirmişti .
Bugün de yoğun günlerden biriydi . Devletle anlaşmalı olarak tasarladıkları hayvan barınağının çizimlerini tamamlamıştı . Bu yüzünde küçük bir tebessüme sebep olmuş , fakat ağrıyan boynu ile bu tebessüm çabucak silinmişti . Eliyle boynunu tutmuş , yüzünü buruştururken sandalyesin den kalkmıştı .
Kolundaki saate bakmış ve oldukça geç olduğunu görmüştü . Minho'ya akşam yemeğine gelemeyeceğini haber vermeyi unutmuştu . Masadaki telefonuna ulaşmış ve herhangi bir cevapsız çağrı olup olmadığını kontrol etmişti . Fakat garip bir şekilde herhangi bir cevapsız çağrı yoktu . Belki de ona haber vermiş ve haber verdiğini unutmuştu .
Uykusuzluk cidden onu etkilemeye başlıyordu . Bu sebeple bugünlük bu kadar yeter diyerek ofisten çıktı . Arabasına bindi ve sakin şehrin sessizliği eşliğinde eve ulaştı . Saat gece yarısına geldiği için sessiz olmaya çalışıyordu . Sessizce anahtarla eve girmiş ve ceketini çıkararak üst kata çıkmıştı .
Yatak odasında önünü göremediği için ışığı açması gerekiyordu . Bu sebeple ayarlanabilir ışık düğmesini hafifçe sağa doğru çevirip ışığı , oda loş olacak şekilde ayarlamıştı .
Fakat uyurken yatağında görmeyi beklediği eşi burada değildi . Nerede olduğunu merak ederek aşağı inmiş ve önce mutfağa ardından salona ve verandaya bakmıştı . Fakat kimse yoktu . Minho bu saatte nerede olabilirdi ki ?
Arayarak öğrenmeyi düşünmüş ve panikle telefonuna bakmaya başlamıştı . Ceplerinde yoktu , yatak odasına çıkmış komodine ve çekmecelere bakmaya başlamıştı . Şu anda aklından binbir senaryo geçiyor ne yaptığını o da bilmiyordu .
Minho'nun baş ucundaki komodin çekmecesini karıştırdığında bir not defteri bulmuştu . Bu not defterini sabahları Minho'nun elinde görüyordu . Genelde Gazetecelik yaparken yanında taşıdığı ve haberleri not aldığı bir defterdi .
Aldığı gibi yerine bırakacakken içinden bir ses açıp içine bakmasını söylemişti . Bunun yanlış olduğunu biliyordu fakat endişesi daha da ağır basıyordu . Belki de bunu mazeret olarak kullanıyordu , kim bilir .
18 Ocak 2022
Sonunda aradığımı buldum . İsviçreye gidip bunu teyit etmem gerek . Sonunda Hyunjun'a annesini geri verebileceğim . Umarım bu hediyeyi beğenir .
Hyunjin okuduğu satırlar dan sonra utançla yutkunmuştu . Altı aydır oynadıkları bu oyunun en çok Minho'yu etkileyeceğini zaten biliyordu . Fakat bu satırları okumak bunu daha da derinden hissetmesine sebep olmuştu . Bulanan midesi ile koşarak tuvalete gitmiş ve doğru düzgün yemediği öğle yemeğini çıkarmıştı .
Suçlulukla dolan gözleri ile oturduğu banyo zemini , ayaklarının altından kayıp gidiyor gibi hissediyordu . Suçluluk , üzüntü , aşk ve intikam birbirine girmiş gibiydi . Her zaman mantıklı kararlar veren biri olmasına rağmen şu anda verdiği her kararı sorgulayan biri haline gelmişti .
Banyo zemininde suçluluk ile kıvranırken beyninde yanan ampulle az önce görmezden geldiği bir şeyi fark etti . Minho İsviçre'ye annemi bulmaya gidiyor . Minho her şeyi öğrenebilir .
Minho her şeyi öğrenebilir
Minho her şeyi öğrenebilir
Minho her şeyi öğrenebilirHızla ayağa kalkmış ve az önce gözünün önünde olan ama görmediği telefonunu yatağın üzerinden almıştı . Hızla Hyunjun'u aramış fakat çalmasına rağmen açılmayan telefonla lanet etmişti . Hızla çantasını alarak evden çıkmıştı . Ne kadar hızlı olabilirse o kadar hızlı bir şekilde İsviçreye gitmesi gerekiyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Highway to hell
FanfictionMonoton olarak adlandırdığı hayatında bir değişiklik isteyen Hyunjun , iş anlaşması için gittiği İsviçre de ki o barda hayatının kökünden değişeceğinden habersizdir . [ Hyunho ]