البارت العاشر

886 58 24
                                    

نظراتها كانت تتحدي نظراته بل تتحداه هو شخصيا كالطير الجارح هي تنفس ببرود وقبل ان يرد عليها صدح صوت رصاص نظر خلفه وجد ذلك الشاب الذي امسكه مع تلك التي تدعي اميليا.

ويليام: بس يا بابا نزل السلاح.

ارسلان بتهديد: سيبوا اميليا تخرج من هنا والا فرغت السلاح في دماغ كل واحد فيكوا.

انجي وهي تأكل تفاحه: هو مسلسل الطائر الرفراف بيجي علي قناه ايه يا ولاد.

ساشا: ايه دا انتي لسه مخلصتيش المسلسل معقول؟؟

انجي بحزن: ملحقتش للاسف اعمل ايه.

اوار: انجي بتهزريييي نا اتفرجت عليه لحد دلوقتي ثلاث مرات.
انجي: مشاكلكم كترت حاولت اهتم بيكوا.

اوليفر: ايه بتحلي المشاكل بدالنا ولا اي.

انجي: لا بشجعكوا تحلوها نا لا بحل ولا بربط

أوار: اه طبعا امال انا مشاهدة واستمتاع بس.

انجي: ودعاء والله بدعي كتير.

ديلان: انتي خصوصا متدعيش انتي بتدعي الدعوة من هما تترد عكسي في دمغنا علي طول يارب اشفيهم تاني يوم بنكون شويه وهيكتبوا اسمائنا في قسم الوفيات.
انجي: لالا يولا دا بدعليلك كتير طب روح يا ديلان يا بني ربنا يديك علي قد نيتك.

الجميع في صوت واحد: نيته يانهار اسود.

وفجأه انفجر الزجاج الذي بجوار ديلان ليصرخ ديلان واميليا بفزع بسبب وجودههم بالقرب من الزجاج، لينظر ديلان بصدمه في اتجاه الزجاج المنكسر ثم اعاد نظرة الى انجي كما فعل الجميع.

انجي بفزع:متبصوش ليا كدا ما هو يا العيب في نيته يا العيب في دعوتي.

اوليفر:يعني العيب مش في الشخص اللي بيدعي اصلا.

انجي:اكيد مش مني متبقاش ولد عاق.

ويليام:جدعان الواد خد البت وخلع بيها.

نظر الجميع حول المكان ليلحظوا عدم وجود ارسلان و اميليا.

خارج القصر كانت تركض بسرعه استغربها ارسلان لكنه ظل يركض وبعد مده كانوا علي الطريق العام.

اميليا:شوف عربيه تاخدنا الفيلا عندي.

ارسلان:اشمعنا.

اميليا بهمس ونظره مظلمه:هتبقي دي الضربه الجديده لاسد عز الدين ونسله الملعون.

____________________________
في البرازيل في احدي المختبرات كانت تقف فيور امام غرفه وبداخلها جسد تلك المرأه وعينيها ممتلئه بالدموع التي تابي النزول.

فيور:متي سأصرخ من شده للسعاده يا تري؟؟ متي سأشرق؟؟ اتعلمين متي! عندما اراك مستيقظه عندما تمسكين بيدي مثل اخر مره بكل قوتك وتدعمين قوتي وقتها فقط سأشرق لم اشعر بالراحه في حياتي مثلما شعرت بيها عندما تربيتين علي كتفي بحب اشتقت لعيناكِ.
الحارس:سيده فيور الطائره مستعده.

نسل الابالسهحيث تعيش القصص. اكتشف الآن