البارت الواحد وعشرين

747 54 20
                                    

دخلت الثلاث فتيات اولا وكان الجميع موجود حتي تارا التي تعرف عليها الجميع وشرح ليام الامر الي ويليام الذي وعدة بإنهاء الامر تفاجأ الجميع بوجودهم وقام الجميع يتأكدون علي سلامتهم وبعد الكثير من السلامات دخل داغر وسحب الهاتف الذي كان بين ايدي سماريا.

داغر ببرود: التلفونات ممنوعه الايباد واللابتوب ممنوع الخروج من الاوضه ممنوع الخروج للجنينه الخلفيه او السريه ممنوع ركوب الخيل ممنوع، النزول لمصنعك السري ممنوع، هتطلعي في اوضتك ولو نزلتي للاكل وبس.

بيلا: ومتتنفسيش بالمرة.

ادم: الحياه ممنوعه يا سماريا.

أسيف: براحه يا بني مش كدا لازم تتكلموا الاول.

داغر بعيون حمراء: ياعم نا هادي هو نا متعصب وبتكلم براحه اهه.

نزيم بدموع وهي تنظر الي اوليفر: اوليفر اتكلم ساكت ليه.

اوليفر فتح لها ذراعيه لتختبأ بين احضانه لتذهب هي تحتضنه وهي تبكي.

نزيم: قولهم انك نزلتنا مصر عشان اخواتنا قالوا انهم نازلين وحصل مشكله.

اوليفر بصدمه وهو يخرجها من احضانه: بتقولي ايه.

نظر له الجميع بشك في تلك اللحظه لينظر لهم بصدمه حاول تخطاها وهو ينظر الي نزيم مرة اخري وحاوط وجهها بيدة.

اوليفر: نزيم حببتي نا كنت مسافر قبل نزلكم مصر بيوم اساسا انا و أوار منين مسافر ومنين هجي ليكوا

ديفيرا: ايوة ما انت قولتلنا انك استخدمت السحر وجيت هنا لينا بسرعه وهترجع لأوار.

اوليفر: اناااا؟؟؟ انتوا بتهزروا ولا ايه.

سماريا: هنهزر ليه يا بني اتت جيت الاوضه اللي كنا قاعدين فيها فعلا.

فلااش باك.
كانت الثلاث فتيات تجلسن في غرفه نزيم سويا وهنا دخل اوليفر بدون ان يطرق علي الباب وتلك ليست من عادات احد في المنزل عموما.

نزيم: اوليفر!؟ انتوا مش مسافرين يابني؟؟ وبعدين غريبه يعني دخلت من غير ما تخبط زي ما متعود.

اوليفر بتوتر: اه بس عشان مستعجل.

سماريا: مش المفروض انت و أوار في المطار دلوقتي؟؟

اوليفر: ايوة استخدمت السحر وجيت بسرعه عشان اقول حاجه.

نظرت له الثلاثه باهتمام شديد ولم تلمح احد نظرات الخبث التي تعلو نظراته.

اوليفر: انا و أوار هننزل مصر بكرا والشباب بعدها بمدة بعد ما اقنعهم.

نزيم بهدوء: ممنوع نزول مصر يا اوليفر.

اوليفر: لا مش ممنوع اسد مقالش متنزلوش ممكن ننزل عادي بس مع حد من العيلة وبعدين احنا اقوي اصلا دي حاجه تانيه واهم حاجه عندنا مشاكل كتير في مصر هننزل نكمل تصفيه للاملاك بتاعتنا في مصر.

نسل الابالسهحيث تعيش القصص. اكتشف الآن