Alhamdulillah kandungan isya membesar dengan baik, hujung bulan ini kandungan isya akan masuk 5 bulan.
Barangan keperluan bayi belum lagi dia beli. Yela busy dengan bakery nya. Walaupun ade staff tetapi dia sendiri ingin turun tangan.
Seperti malas ingin keluar pergi ke mall jadi isya ambik keputusan untuk melihat dan membeli baju bayi melalui online shopping.
Di belek-belek ke atas ke bawah skrin telefon nya mencari pakaian untuk si kecil.
Beberapa minit kemudian.
Isya menghela nafas keluar, setelah lama dia mencari di online shopping tetapi tiada satu pun yang menarik perhatian nya.
Nak tak nak terpaksa la isya keluar kan. Nak ajak si di diba tu tapi takut kacau pulak hm. Takpe la baby pergi dengan mama je eh.
Terus dia bangun dari duduk dan masuk ke dalam bilik untuk siap sedia keluar shopping yeay!
Setelah berpuas hati dengan penampilan nya, isya terus melangkah keluar dari condo mewah itu.
Disebabkan perasaan malas datang, jadi isya ambil keputusan untuk baik teksi sahaja.
Melihat sahajaa bangunan mall itu isya terus bersiap sedia untuk turun dan shopping Yeay!!!!!!
Masuk sahaja ke dalam mall, pandangan isya dihiasi dengan kedai-kedai yang mewah. Rasa nya dah lama isya tak keluar shopping itu yang teruja semacam je.
Tiba-tiba isya lalu di depan foodcourt, huh! Gugur iman woii!
"Sabar Qalisya nanti kita makan" ucap isya kepada diri nya. Kene cari baju baby dulu baru boleh makan. Fahamm?!
Nampak sahaja kedai bayi senyuman isya terus lebar. Akhirnya dah sampi. Jom shopping baby!
~~
"Yow bro, apa pasal kau call aku ni" kata lelaki itu.
"Projek dekat sana macam mane?" Tanya si pemanggil.
"Oh, okey je kau tak payah risau ini zack la" jawab lelaki itu dengan bangga.
Di sebalik panggilan itu, si pemanggil sudah membuat muka menyampah. Ye ye je okey tah tah ade yang terlepas pandang mahu nya malu dia.
"Btw mama papa aku tanye bile kau nak pergi sini?" Tanya lelaki itu.
"Nanti la aku busy sekarang ni" jawab si pemanggil.
"Oh yela, mesti la kau busy pengantin tak beberapa baru buat projek kan? HAHAHA" lelaki itu lalu ketawa riang.
"Dah la gerak dulu" kata si pemanggil lalu menamatkan panggilan.
Tit
"Haih macam tu je dia mati kan, dasar" kata lelaki itu.
Seketika lelaki itu berjalan di shopping mall tiba-tiba ada bunyi seperti barang jatuh.
Buk
"Aww" desis wanita itu.
"Miss are you okay?" Tanye lelaki itu.
Wanita yang duduk dilantai itu terus mengusap perut nya lalu mengangkat kepala melihat lelaki di hadapan nya.
Lelaki itu terkejut. La muka macam orang Malaysia je nak cakap bahasa Malaysia ke tak eh.
"Orang malaysia?" Tanye lelaki itu.
Wanita itu yang mendengar hanya diam lalu menganggukkan kepala.
"Meh saya tolong" kata lelaki itu.
Lalu lelaki itu mengutip beberapa barang yang terkeluar dari paper bag yang dipegang wanita itu.
YOU ARE READING
Takdir Buat Kita
RomanceTENGKU ZARITH 🧡 QALISYA DAMIA "Izin kan aku bertanggungjawab" - TENGKU ZARITH "Lupakan saja, anggap tiada apa-apa yang berlaku antara kita" - QALISYA DAMIA VOTE⭐️, COMMENT & SHARE💫