5.

193 28 11
                                    

Çalan kapıyla hızlıca kapıyı açan görevli kenara itilmesiyle sarsıldı.

"Cedric!"

Kahvaltı yapan ev halkı hemen o tarafa döndü.

Annesi hızlıca ona sarılmak için geldiğinde Riki onun kucağını reddederek babasına yaklaştı.

(bu kısımda ingilizce konuşuluyor aşklarım.)

"Ona iyi bakacağını söylemiştin! Kaçırmak ne demek?"

Üvey babası Cedric ona sırıtarak bakıp çatalını tabağına bıraktı.

"İyi baktım zaten oğlum, neden öyle diyorsun?"

Riki sinir bozukluğu ile gülüp bir anda eline gelen tabağı yere fırlattı.

"Onu kaçırman ona iyi baktığın anlamına gelmez! Onun bir saç teline bile bir şey olmuşsa bu evdeki herkes biter!"

Babası sinirlenmiş olacak ki çenesini kastı.

"Bir çocuk için aileni hiçe sayamazsın aptal!"

"Öyle bir sayarım ki aklın şaşar."

Riki sözlerini bitirmeden annesi araya girdi.

'Heeseung gayet iyi."

"Nerede?"

Serena hızlıca yanına gelip kulağına bir şeyler fısıldadı.

Riki hızlıca merdivenleri tırmanıp bir odanın önündeki korumanın yakasından tuttu.

"Aç şu kapıyı."

Adam Riki'ye vurmak için elini kaldırmıştı ki Riki'den yediği yumruklu duvara çarpıp seslice inledi.

Riki adama döndü.

"Kapıyı açabilirsin Vincent."

O konuşmadan babası arkadan konuşunca hızlıca Vincent denen korumaya döndü.

"Seri ol amına koyayım!"

Adam hızlıca kapıyı açınca Riki hızlıca içeri girip yatağın üstünde elleri ve kolları bağlı gözyaşları içindeki çocuğa baktı

Yanına koşup ellerini ve kollarını açtıktan sonra ona sıkıca sarıldı.

"Miniğim benim, iyi misin?"

Heeseung ne kadar onu tanımasa da gördüğü ilgi ve saf sevgi ile hıçkırarak ağlamaya başlayıp Riki'ye sıkıca sarıldı.

Kafasını olumsuz anlamda sallayıp tanımadığı bu yabancının kollarında ağlayıp onun sorularına kafa işaretleri ile yanıt verdi.

Sonunda Riki geri çekilip karşısındaki çocuğa baktı ve ellerini yanaklarına koydu.

"Sana ellerini kaldırdılar mı miniğim?"

Heeseung hızlıca kafasını olumlu anlamda sallayıp kendine büyük gelen gömleği kaldırdı ve karnındaki büyük morluğü gösterdi.

Riki'nin gördüğü morlukla gözü dönerken hızlıca Heeseung'un yüzüne öpücükler kondurdu.

"İyileştireceğim bebeğim, İyileştireceğim. Onlar da hadlerini bilecekler."

Selam bebeklerimm, bir bilgi vermek istiyorum.

Heeseung ve Riki'nin konuşmaları dışında bütün konuşmalar İngilizce farz edin.(Özel olarak burası İngilizce değil diyebilirim bazen o zamanlar da hariç.)

Heeki - don't blame meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin