Heeseung inleyerek dudaklarını geri çekerken Riki bir parmağını yavaşça hareket ettirdi.
Heeseung sert inlemeler bırakıp dudağını ısırdı.
Riki sırıtarak dudaklarını yavaşça Heeseung'un ıslanmış göğüs uçlarına getirdi.
Bir yandan parmağını hareket ettirip diğer yandan göğsünü emmesi ile Heeseung zevkten gözlerinin yaşardığını hissetti.
Riki bir süre sonra 2. parmağı eklendiğinde Heeseung neredeyse çığlık atacaktı.
"Riki, acıtıyor..."
İnlemelerinin arasından zar zor konuştuğunda gözlerinden yaşlar akmaya başladı.
"Şşt, sorun yok bebeğim."
Riki yüzüne minik öpücükler bırakıp bir eliyle Heeseung'un göğüs uçları ile oynayarak acısını azaltmaya çalıştı.
Sonunda parmağa çalıştığında Riki rahatça gel git yaparken Heeseung kesik inlemeler bıraktı.
Heeseung'un alıştığını anladığı zaman üçüncü parmağını da ekleyip Heeseung'un dudaklarını emdi.
Boşta kalan eli Heeseung'un bel boşluğunu okşarken Heeseung dudaklarından dolayı boğuk inlemeler bıraktı.
Gözlerindeki yaşlar tek tek akmaya devam ederken Riki onu sakinleştirmek için elinden geleni yaptı.
"Sorun yok minik bebeğim, geçecek."
Heeseung gözlerini sıkıca kapatıp kafasını salladıktan sonra Riki parmaklarını hareket ettirmeye devam etti.
.
.
.
"Yavaşça gireceğim bebeğim, sakin olmaya çalış ve kendini kasma. Tamam mı?
Heeseung kafasını onaylarcasına sallayıp iç çekti.
Riki yavaşça içine girerken Heeseung nefesini tutarak gözlerini sıkıca kapattı.
Kapalı gözlerinden yaşlar akarken Riki çenesine ve yanaklarına öpücükler bıraktı.
Bir süre sonra Heeseung hissettiği acının zevkle karıştığını hissedince küçük bir inleme bıraktı.
Gözlerini açıp Riki ile göz göze geldiğinde terden parlayan hafif kızarmış yanaklarını görünce dudağını ısırıp elleriyle ensesini tuttu ve dudaklarını birbirine bastırdı.
Ikisi şehvetle öpüşürken Eiki yavaş vuruşlarına başladı.
Heeseung hissettiği acı ve zevk ile çığlık atmak istese de Riki'nin dudakları buna emgel oluyordu.
Ensesindeki ellerinden birini omzuna birini de göğsüne koyup ikisini de sıktı.
Riki ağzına sertçe inlediğinde Heeseung zaferle sırıttı.
Vuruşlar gittikçe hızlanırken Heeseung bacaklarını olabildiğince açtı.
Arada sırada birbirlerine dağınık öpücükler verirken odada vücut ve nefes sesleri dışında bir şey yoktu.
Heeseung dudağını ısırıp tahrik dolu bakışlarıyla Riki'nin elini tutup göğsüne koydu.
Riki sırıtarak hızlı hareketleriyle aynı zamanda Heeseung'un göğsünü sertçe sıktı.
Heeseung bacaklarının titrediğini hissettiğinde inlemelerini fazlalaştırıp Riki'nin elini bu sefer karnına koydu.
"Bebeklerini taşımak için şimdiden heyecanlandım."
Riki Heeseung'un söylediği cümle ile sertçe inleyerek birkaç damla sızdırdı.
"Ne o? Hamile kalmam fikri seni tahrik mi ediyor?""
Riki dudağını ısırarak kafasını olumlu manada salladı.
"Baba olacaksın, göğsümden gelen sütü size paylaştıracağım."
Riki bu fikirli sertçe inlerken Heeseung gözlerini kapatıp kendini bıraktı.
Riki de duyduğu cümleler ile kısa bir zaman sonra gelince kendini yatağın diğer kısmına atıp soluk soluğa Heeseung'un yüzünü inceledi.
"Vay be, cidden yaptık. "
Riki kafasını olumlu ankamda sallayıp Heeseung'un ve kendinin üstünü örttü.
"Sonra duş alırız bebeğim, şimdi uyuyalım."
Heeseung kafasını olumlu anlamda sallayıp kendini Riki'nin kollarının arasına attı ve Riki'ye sıkıca sarıldı.
İkisi huzur içinde uyuyakaldığında saat 6ydi ve neredeyse 4 saattir aralıksız sevişiyorlardı.