Riki ile Heeseung yemek masasında gergince yemek yerken Riki birden boğazını temizledi.
"Bizim sizinle konuşmamız gereken önemli bir konu var."
Masadaki herkes onları dikkatle dinlerken Heeseung elindeki çatalı bırakıp derin bir nefes aldı.
"Heeseung hamile."
Masadaki herkes şaşkınlıkla ve sevinçle bakışırken Sunoo biraz üzgün görünüyordu.
Heeseung ona takılı kaldığında kesinlikle onunla konuşması gerektiğini düşündü.
Herkes bir ağızdan bir şey derken Heeseung hala üzgünce Sunoo ile bakışıyordu.
.
.
.
"Hadi Riki, hadi! Çık odadan. Konuşacaklarımız var."
Riki oflayarak kapıya doğru giderken birden Heeseung'a döndü.
"Ama bak ben hissediyorum, bebeğimizin bana ihtiyacı var. Babalık hislerim var diyorum."
Heeseung göz devirip arkasından köşede duran peluş ayıyı fırlattı.
"Siktir gir Riki!"
Riki onaylamaz şekilde başını iki yana salladı.
"Bebeğin yanında hiç söylenir mi öyle şeyler."
Heeseung sessiz bir çığlık aldı.
"Git şuradan Riki!"
Riki ağlar gibi yapıp odadan çıktı.
Heeseung Sunoo'nun karşısında bağdaş kurup oturdu.
"Anlat bakalım sorun ne?"
Sunoo iç çekip gözlerini kaçırdı.
"Direkt konuya gireceğim bebişim. Biliyorsun, biz Sunghoon ile neredeyse 3 yıldır sevgiliyiz ve hala bir bebeğimiz olamadı. O yuzden üzüldüm. Yanlış anlama, sizin adınıza çok sevindim."
Heeseung dudağını büzüp onu dinlerken sözleri bittiğinde hemen ona sarıldı.
"Olabilir öyle şeyler aşkım, daha fazla denersiniz. Hem, emin ol ki olduktan sonra çok daha fazla endişeli oluyorsun. Onu ne kadar istersen iste olduktan sonra çok fazla kaygın oluyor. Hatta onu istemediğini bile düşünebilirsin. Bu konu için üzme kendini lütfen. Emin ol Sunghoon da çok istiyordur bir bebeğinizin olmasını. Hem bak, sana da sevişme bahanesi oldu."
Sunoo kızarmış yanaklarıyla Heeseung'a şokla bakarken Heeseung sırıtarak omzuna vurdu.
" Hadi hadi, yine şanslısın. "
Sunoo söylenerek Heeseung'a yastıkla vururken Heeseung briden inledi.
"Doğuruyorum galiba, İmdat! "
Birden kapı açılıp içeri Riki girdiğinde Heeseung şaşkınca Riki'ye baktı.
"Hastaneye gitmeden olmaz."
Riki Heeseung'u kucağına aldığında Heeseung omzuna vurdu.
"Kapı mı dinliyorsun sen? Kim öğretti bu edepsiz hareketleri sana?"
Sunghoon birden kapıda belirdiğinde Sunoo gözlerini kidip işaret parmağını ona doğru tuttu.
"Bunu konuşacağız sonra Sunghoon."
Sunghoon Riki'yi işaret edip kapının kenarına yaslandı.
"Onun fikriydi."
Riki Sunghoon'a side eye atarken Heeseung Riki'nin alnına hafifçe vurdu.
"Hadi hadi, indir beni. Siz ikiniz de odanıza gidip sevişin."
Sunoo söylenerek odadan çıkarken Sunghoon'da 'adamsın' bakışı atıp kapıyı kapattıktan sonra Sunoo'nun peşinden gitti.
Riki Heeseung'u yataga bırakıp üstüne yattı.
"Bence biz de sevişmeliyiz."
Heeseung gülümseyerek saçlarını karıştırdı.
"Diyorsun?"
Riki kafasını olumlu anlamda sallayıp dudaklarına bir öpücük bıraktı.
Heeseung kollarını boynuna sarıp gözlerini kapattı ve dudaklarına uzunca bir öpücük bıraktı.
Riki elini Heeseung'un tişörtünün askılarına götürdü.
Askılarını indirip dudaklarını öpmeye devam ederken Heeseung nefesi kesildiği için dudaklarından ayrıldı.
Riki Heeseung'un askılarının inmesinden dolayı hafif görünen göğüslerine baktı.
Tişörtü iyice aşağı çekip karnında bıraktığında göğüs uçlarını baş parmaklarıyla okşadı.
Heeseung inleyerek Riki'nin gözlerine baktığında Riki gülümseyerek burnuna bir öpücük bırakıp göğüslerine doğru eğildi.
Heeseung derin bir nefes alıp ellerini saçlarına götürdükten sonra gözlerini kapattı.
"8 ay sonra bunlardan süt içeceğim."
Heeseung kafasını olumlu anlamda sallayıp dudaklarını birbirine bastırdı.
Riki dudaklarını sonunda göğüs ucuyla temas ettirdiğinde Heeseung inleyerek dudağını ısırdı.
Riki göğüs uçlarını emerken Heeseung sertçe inleyip saçlarını çekiştiriyordu.
Dakikalar saatler gibi gelirken birden birinin içeri dalmssı ile Riki kollarını Heeseung'un göğüslerinin üstüne koyup sakladı.
"Öyle girilir mi odaya gerizekalı?"
Riki sertçe söylendiğinde Sunoo omuz silkti ve Sunghoon'un gözlerini elleriyle kapattı.
"Senden çok gördüm ben onları, ağlama."
Riki göz devirip ona dönmeden konuştu.
"Ne var?"
"Birlikte dışarı çıkarız demiştik ama siz daha sevişmeyi bitirememişsiniz."
Sunghoon onaylar anlamda kafasını salladı.
"İki tur atıp geldik amın-"
Sunoo bir eliyle Sunghoon'un ağzına vurduğunda Sunghoon susup dudağını büzdü.
"Gelmeyeceği-"
"Ben gitmek istiyorum Riki."
Riki derincd iç çekip Heeseung'un gözlerine acıyla baktı.
"Bu durumda mı bırakacaksın beni ama yani."
"Sonra telafi ederiz sevgilim ya, dışarı çıkmak istiyorum ben."
Riki ağlama taklidi yaparken Heeseung oflayarak Sunoo'ya baktı.
"Geleceğiz 20 dakika sonra."
Sunoo sırıtarak anladığını belirtti ve Sunghoon ile odadan çıkarken Sunghoon da sırıtarak konuştu.
"Üçüncü tur zamanı, yes be!"
Sunoo yine ve yine Sunghoon'u terslerken odadsn çıktılar.
"Şimdi senin işine bakalım."