13

158 20 13
                                    

Heeseung Niki'ye arkasını dönerek uzanmışken niki oflayarak kollarını beline doladı.

"Hadi ama bebeğim, barış artık benimle."

Heeseung sessiz kalmaya devam etti.

"Seni endişelendirmek istemedim bebeğim, anla beni."

Heeseung göz devirerek Riki'ye döndü.

Döndüğü anda burun burun gelmeleri ile duraksayıp Riki'nin biraz kaymasını bekledi çünkü kendisi zaten uçta duruyordu ve düşme ihtimali vardı."

Riki geri cekilmeden gözlerini kapattı.

Heeseung heyecan ile ne yapacağını beklerken Riki bir süre öyle kaldıktan sonra hafifçe geri çekildi.

Heeseung ilk başta hayal kırıklığına uğradı ancak sonra Riki'ye hak verdi. Sonuçta ona dokunmasına izin vermeyen kendisiydi.

Heeseung derin bir nefes alıp Riki'nin açık gözlerine baktı.

"Bana söylemen gerekirdi Riki."

Riki suçlu hissederek kafasını salladı.

"Haklısın bebeğim, özür dilerim gerçekten."

Heeseung gülümseyerek özrünü kabul etti ve kollarını Riki'nin boynuna doladı.

Riki gülümseyerek kollarını Heeseung'un beline doladı.

Bir süre öyle kaldıktan sonra Heeseung birden geri çekilip Riki'nin gözlerine baktı.

Riki ne olduğunu anlamak için gözlerine baktığında Heeseung gözlerini kapatıp dudaklarını Riki'nin dudaklarına narin bir şekilde bastırdı.

O kadar hafifti ki, Riki bir an gerçekliğini sorguladı.

Heeki - don't blame meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin