Niki Heeseung'un çıplak sırtını okşarken okşarken bir yandan da boynuna izlerini bırakmaya devam etti.
Heeseung ilk defa hissettiği zevk ve acı karışımı ile kendinden geçerken Riki'nin omuzlarını sıkıyordu.
Sonunda Riki boynundaki işini bitirdiğinde son kez üstüne öpücükler bırakıp omuzlarına öpücükler bıraktı.
"Bu gömleği fullden çıkaralım bebeğim, hm? İster misin?"
Heeseung hızlıca başını olumlu anlamda sallayıp Riki'nin omuzlarını bıraktı.
Hissettiği utanç ile gözlerini sıkıca kapattı.
Riki yanağına ve dudaklarına öpücükler bıraktı ve gömleğin düğmelerini yavaşça açmaya başladı.
"Sondaki düğme takılmış bebeğim, tüh!"
Heeseung mızmızlanarak gözlerini açıp göz teması kurdu.
"Kalsın o zaman Riki!"
Heeseung ani sinirle kucağından kalkacakken Riki elini tutup tekrar kucağına oturttu.
"Sakin ol, sakin ol."
Riki kolayca son düğmeyi koparıp gömleği omuzlarından aşağı itti.
Gömlek Riki'nin kucağına düşerken umursamadan işine devam etti.
"Tanrım, şu göğüslere bir bak!"
Riki Heeseung'un kainatın en güzel kişisi olduğunu düşündü.
Heeseung kızaran yanakları ile öylece Riki'nin verdiği tepkiye baktı.
Göğüsleri elbette büyük sayılmazdı.
Tanii düz değildi ancak bu kadınlar için küçük göğüs olarak görülüyordu.
Riki bir süre öylece bakakaldı.
Ardından dokunarak dikkatlice izlemeye devam etti.
Sanki hayatında ilk defa meme görüyordu.
Sonunda dilini uzatıp bir şerit yaladığında Heeseung çığlık atmamak için ağzını elleriyle kapattı.
Riki boşta olan eliyle Heeseung'un elini ağzından çekip uçlarını emmeye başladı.
Heeseung ardı kesilmeyen inlemelerini sürdürürken saçlarını çekiştirdi.
Gerçekten göğsü konusunda oldukça hassastı.
"Riki, işemem gerekiyor!"
Riki Heeseung'un kucağından kalkmasına izin vermeden dudaklarını göğüslerinden ayırdı.
"Ona boşalmak deniyor meleğim. Gerçekten çok iyi hissettiğinde olur."
Heeseung kafasını sallayıp gözlerine bakmaya devam etti.
"Biraz acıtıyor, nasıl düzelecek?"
İkisi sevişmenin ortasındayken Riki ona her şeyi anlattı.
Tekrar göğsünü emmeye döndüğünde Heeseung çığlığını tutamadı.
Bir süre sonra titreyerek geldiğinde Riki geri çekildi ve onu kucağında banyoya götürdü.
"Ne? Bu kadar mı?"
Riki kafasını olumlu anlamda sallayıp Heeseung'un önünde diz çöktü ve şortunu işaret etti.
"Yıkanman lazım. Çıkarabilir miyim?"
Heeseung kafasını olumlu anlamda sallayıp gözlerini kaçırdı.
"Ama sen iyi hissetmedin."
Riki gülümseyerek üstünü çıkarttı.
"Çok eğlendim bebeğim ancak her şeyin bir zamanı ve kuralları var. Daha hazır değilsin. Bu ciddi bir şey."
Heeseung anladığını belirten mırıltılar bıraktı.
Tamamen soyunduğunda Riki'nin onun dışında her yere baktığını fark etti.
Gülümseyerek yanağını okşadı.
"Bakmanın da zamanı değil sanırım."
Riki gülümseyerek kafasını sallayıp ayağa kalktı.
Gömleğini çıkartıp bir kenara attıktan sonra Heeseung'un yıkanmasına bakmadan yardımcı olmaya çalıştı.