3. Şifa, zehir ya da panzehiri 🗡️

435 56 397
                                    

Merhaba bebekler, naberrr? Bakın bu gün hangi shiple karşınızdayımm! I-ıh söylemem. Okuyun görün kendiniz. Lütfen yorum ve voteleri unutmayın, seviliyorsunuzzz 🖤🤍
.
.
.
.
.
.

Endişe... Korku... Fedakarlık... Sevdiğimiz kişiler için hissettiklerimiz... Peki ya kendimiz? Bu hisler bizim için de geçerli mi?...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Elvie yuvasında oturmuş, ansızın hayatına giren büyücüyü düşünüyordu. Tanışmalarının üzerinden 4 téwa geçmişti. Sarışın peri her geçen téwa büyücünün yeniden onu ziyaret etmesini bekliyordu. Çok güzel zaman geçirmişlerdi. Az, ama güzel. Daha fazlasını istiyordu tatlı peri. Mutfağında oturmuş pişirdiği timoriyi izleyerek hayale dalmışken birden kapısı çalar.

" Yoksa büyücü'm mü geldi?! Yaşasın!"

Sevinerek hoplaya zıplaya kapıya gitti ve bekletmeden açtı.

" Tekrardan hoşge-... Ah, Degal?"

" Elvie..." Güçsüz melek kendini tutamadan önündeki perinin üzerine yığıldı.

" Degal! Noldu sana?! Lütfen kendine gel! " Sarışın peri hızlı bir şekilde tozlarını kullanarak yarı baygın meleği yatağına taşıdı. Bir koşu mutfaktan biraz vína* getirdi ve dikkatlice meleğin başını doğrultup içirdi.

" Uyan, hadi." Sarışın peri korkudan göz yaşlarını tutamıyordu. Hayatında yer edinen iki varlıktan biri şuanda kollarında bitkin haldeydi. Sanki can veriyormuş gibi.

" Elvie..."

" Burdayım! Burdayım..."

" Avelune... Onu... Ağh! Onu bulamıyorum."

" N-nasıl bulamıyorsun? O iyi mi? Noldu ona?!"

" Bilmiyorum... Gücüm gittikçe tükeniyor. Başı dertte. " Ayağa kalkmaya çalıştı, ama biraz doğrulmuştu ki, başı döndü ve tekrardan sırtı yatakla buluştu.

" Bu halde hareket edemezsin. Vína'yı daha yeni içtin. Etkisini göstersin, iyileşince git."

" Olmaz! Ya geç kalırsam?! Ona bir şey olmamalı, Elvie. Gitmeliyi- ağh! Başım!"

" Sana kıpırdama dedim. İyi değilsin, Degal. Lütfen kendine gelmeden bir şey yapma. Bu şekilde onu bulamazsın."

" Elvie, gücüm yok oluyor diyorum. Ona bir şey olmasa, şuanda bu halde olmam."

" Sadece 5 fita sabret, lütfen. Daha sonra birlikte gidip buluruz."

" Birlikte olmaz, hayır. Vína beni eski halime döndermeyecek. En fazla... Ayakta durmama yardıma eder. Bu halde seni koruyamam, tehlikeli."

" Tamam! Tamam. İstediğin gibi olsun. Ama önce kendine gel, tamam mı?"

" Tamam... Tamam." Düzensiz nefesiyle onayladı.

Biraz daha dinlendikten sonra yavaşça ayaklandı kara melek.

" Vína için teşekkürler, Elvie. Biraz daha iyi hissediyorum."

" Rica ederim..." Yalvaran bakışlarıyla kara meleğe bakıyordu. Degal onun ne demek istediğini anlamıştı.

" Olmaz!"

" Ama ben de endişeleniyorum, lütfen. Söz veriyorum, kendime dikkat edeceğim, sana zorluk çıkarmayacağım, lütfen."

" Tehlikeli diyorum, Elvie. Nesini anlamıyorsun?!" Sarışın periyi arkasında bırakarak kapıya ilerledi. Elvie de hala ona dil dökmeye devam ederek peşinden gitti.

SKZ  Evolouvia Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin