1. Ağlayan melek 🪽

671 77 393
                                    

Merhaba, güzellerim! HyunMinin evladı, yani ben watpadde geri döndüm! Çok şükür sınavlarım bitti artık full burdayım. Çoğunuz belki de Sahte evliliği bekliyordu, ama ben bu fice bölüm yazdım. Eğer yetişirse bu gecə ya da yarın İnşaAllah Sahte evliliğe de yeni bölüm atacağım. Sonuçta tüm yaz burda olacağım. Şimdi bölüme geçelim. İlk bölümde her üyenin ficteki temsili adlarını yazmıştım və size de ezberlemeniz için süre tanıdım ama ne olur ne olmaz ilk bir kaç bölümde adı geçen üyelerin isimlerini tekrardan yazacağım. Lütfen vote ve yorumları unutmayalım.

Heroleos - Seo Changbin

Growel - Hwang Hyunjin

Avelune - Kim Seungmin

Elvis - Lee Felix

İki Ay'ın ışığından doğmuştu onlar...

Bir taraftan Beyaz Ay'ın saflık, güzellik, masumiyet içeren varlıkları, diğer taraftan Kırmızı Ay'ın cesaretli, azimli ve acımasız varlıkları...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

" Biraz kurutulmuş kroka*, bir zele* bacağı ve bir tutam da-"

" Günaydın, Heroleos."

" Growel! Hoşgeldin. Hangi denizin dalgası getirdi seni buraya? "

" Hoşbuldum. Dalgaları ben yönetiyorum, büyücü, unuttun mu? "

" Bir sürü şey biliyorum, Growel. Ve hiç birini unutmak gibi bir lüksüm yok. Hoş, böyle bir şey istemem de zaten. Sana da tavsiye ederim, bir kaç parça bir şey öğrensen, fena olmaz. "

" Fazla bilgi çabuk yaşlandırır. " Yüzerek içinde bulunduğu küçük göletin kenarına geldi.

" Yine ne kaynatıyorsun? "

" Sanırım sonsuz yaşamım boyunca bundan daha büyük bir karışım yapmayacağım."

" Ne ki bu? Kokusu hiç hoş değil. Çürük hekira* gibi kokuyor. "

" Çünkü henüz hazır değil. Bu karışım yaklaşık bir deril* sürecek. "

" Genelde senin bir iksir, karışım ya da büyü yapman en fazla bir ya da iki yûri sürer. "

" Bunu yapmamı Efendi Levadon* istedi. Sanırım öylesine bir şey değil. "

" Senden istediğine göre bence bilmediğimiz bir şeyler dönüyor. Peki ne işe yarayacak bu? "

" İnan hiç bilmiyorum. Bana malzemelerin listesini kendisi verdi. İlk defa bu tesul'de* kaynattığım karışımın ne işe yaradığını bilmiyorum. Sorduğum halde bile söylemedi. "

" Endişelenmem normal mi? "

" Sanırım. 10 sule* geçti mi? Evet, güzel. Sıradaki malzeme... Bir melek kanadı tüyü mü?"

Etrafı öylesine izleyen Growel "melek" kelimesini duyduğu an dikkatini Heroleos'a verdi.

" Melek mi? Her yerde karşıma çıkmak zorundalar mı bu yaratıklar? "

" Yaratık değil, varlık. "

" Benim için yaratıktan farksızlar. Hepsi bir birinden aptal. "

" Onlar aptal değil, saf. Bu diyarda yapılan kötülükleri iyilikle karşılayan tek varlıklar onlar. Doğrusu imreniyorum. "

" Tamam işte. Bu aptallık değil de ne?"

" İşin iyi yanı, Growel, bir meleği incitirsen, ceza olarak Ölüm meleği sonsuz hayatını sonlu hale getirir. "

SKZ  Evolouvia Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin