Selam çocuklar ben Rüstem. Kelebek Rüstem. PQPQMWMWMQLQLQWKMWNWWMMWMWMW
Merhaba bebeklerimm naberr? Üniversite yüzünden zaman bulamıyorum ama 3 günlük tatili değerlendirip yazmaya geldim ( kim bilir ne zaman bitiririm. Şuanda 7 Mart ). Bölüm adından da sizi az çok neyin beklediğini tahmin ediyorsunuzdur illa. Hadi bölüme geçelimmm.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Farklı vücutlar, aynı ruhlar...
Farklı fikirler, aynı hedefler...
Farklı bir evren... Ama yine aynı hayat...
.
.
.
.
.
." Ağh, sırtım! Kalkın üstümden!"
" Abi, bacağım! Bacağımı bulamıyorum. Nerede benim bacağım?! Aha buldum!" Bulduğu bacağı eliyle sıktı.
" HİSSETMİYORUM! ÖLMÜŞ BACAĞIM!"
" ÇÜNKÜ O BENİM! BENİM BACAĞIM!"
" HA?! Ha... E benimki nerede o zaman?"
" Saçmalamayın da, kalkın ayağa."
El ele geçitten geçerken çıkışa vardıklarında hepsi bir birinin üzerine yığılmıştı. Ayağa kalkıp üzerlerindeki tozu elleriyle çırpıp temizlediler ve bir birilerine baktılar.
" Vay, vay, vay! Kimleri görüyorum, kimleri görüyorum! Oğlum, hakkat ben kimleri görüyorum, kim hangisi anlamadım ben. Niye bu kadar değiştiniz?"
" Sen sanki hiç değişmedin."
" Bilmem? Değiştim mi?"
" Ne yalan söyleyeyim, ben bile anlamadım. Tek Ziva ve Degal'i biliyorum, o da önceden de gördük bir birimizi o yüzden. Geri kalan beşli, hadi söyleyin isimlerinizi."
" Ben Heroleos."
" Evet, sesinden anlaşıldı zaten, ağzını açmayanlar konuşsun."
" Ben Elvie. Ay, çok güzel olmuşum!"
" Elvie? Tatlı perim! Ne olmuş böyle sana?!"
" Beğenmedin mi?" Evlie dudağını büzerek sordu.
" Ne haddime?! Çok... Güzel olmuşsun demek isterdim ama güzel kelimesi kifayetsiz kaldı..." Heroleos büyük hayranlık ve şaşkınlıkla sevgilisini süzdü. Elvie aldığı iltifatla yüzünde kocaman bir gülümseme belirdi.
" Çok güzel olmuşsun, arkadaşım." Tatlı sesiyle söyledi turuncu saçlı genç.
" Lune... Sen... Peri tozları aşkına! Kafayı yiyeceğim, sen çok güzel olmuşsun!" Elvie arkadaşının elinden tutup kendi etrafında döndürdü ve baştan aşağı süzdü. Güzelliğine ağlamak istiyordu.
O sırada sarışın olan ayağa kalktığında gözleri ilk bulduğu turuncu saçlı gençte takılı kalmıştı. Söylenenlerin hiç birini duymuyor, tüm dikkatini ona vermişti. Ta ki, Elvie'nin arkadaşının adını söylediği ana dek. İşte o zaman sarışın gencin yüzünde bir gülümseme belirdi. İster vücut değiştirsin, ister evren, o yine her yerde her şartta sadece meleğini sevecekti.
" Benim Mavi'm! Sen de çok güzel olmuşsun! Kıvırcık saçlı olmak çok yakıştı sana!"
" Cidden beğendin mi, Ziva'm?"
" Ben seni her halinle severim, Mavi'm benim!" Sevgilisini kendine çekip sarıldı Ziva.
" Bu sarılık da Growel o zaman, hm?" Darvies kollarını göğsünde birleştirip sırıtarak sordu. Söylediği şeyle Avelune bakışlarını bahsettiği sarı saçlı gence çevirdi. Kendine bağlı olmadan ağzından bir şaşkınlık nidası çıktı. Ama bunun farkına bile varmadı. Sevgilisi çok... Ateşli görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SKZ Evolouvia
FanfictionEvolouvia... Bir birinden farklı, büyüleyici ve bir o kadar bağımsız varlıkların hepsinin birleştiği yerde onlara yuva olan diyar... Evolouvia! Olağanüstü varlıklar diyarı!