14. Beklenen tewá ⌛

202 29 81
                                    

Merhaba bebekler naberrr nasıl gidiyor? Birazcık erken geldim dimi? Uzatmak istemiyorum o yüzden hemen hikayeye geçeceğimmm

⚠️⚠️⚠️ VOTE VE YORUMLAR LÜTFEN ⚠️⚠️⚠️

.
.
.
.
.
.
.
.

Dörtlü en sonunda garona varmıştı. Yolculuk boyunca Elvie'den başka geriye kalan üçlü birlikte konuşmuş ve komik şeyler anlatarak eğlenmişti.

" Sonunda! Güvenli yerim! Uyuz büyücünün kendinden daha fazla güven veren biricik garonu!" Söylediği şeye güzel melek ve siyah saçlı siren gülmüştü. Elvie ise büyücü kelimesini duyduğu an sıkıntılı bir nefes bıraktı.

" Sen iyi misin, Elvie? Yol boyunca hiç sesin çıkmadı." Avelune kaygıyla sordu.

" İyiyim, Lune. Sadece yoruldum, o kadar."

" Emin misin?" Sinirle soludu sarışın peri.

" İyiyim dedim. Her şey yolunda, merak etmeyin." Diğerlerini beklemeden garona geçti sarışın peri.

" İyi değil ve kötü bir şey oldu kesin."

" Ama deminden beri birlikteyiz, ne oldu ki?"

" Söylediğimiz bir şeyden etkilenmiş olmasın?" Sevgilisinin verdiği soruyla güzel melek yol boyunca konuştukları şeyleri aklından geçirdi. Ama değil Elvie'yi, her hangi bir periyi dahi ilgilendiren bir şey konuşmamışlardı.

" Onunla ilgili kötü hiç bir şey söylemedik ki ama."

" Belki de asıl sorun budur."

" Ne demek istiyorsun?" Mavi gözlü elf sordu.

" Yani konuşmamıza onu dahil etmedik. Onu saymadık gibi."

" Haklısın... Olabilir... Hadi gidip özür dileyelim." Güzel melek önden küçük adımlarla koşarak garona geçti. Geride kalan ikili onun bu şirin haline güldü ve peşinden ilerlediler.

" Elvie?"

" Hmm?" Sarışın peri oturduğu koltukta tırnaklarını kemirerek bir şeyler düşünüyordu.

" Özür dileriz." Avelune arkadaşının yanına kurularak ona sarıldı sıkıca. Elvie arkadaşının sarılmasına karşılık verse de anlamaz bakışlarını ona yolladı.

" Özür mü? Neden ki?"

" Seni konuşturmadık." Sarışın peri kaşlarını çattı.

" Ben hiç bir şey anlamadım."

" Yolda gelirken seni sohbetimize dahil etmedik diye üzüldüğünü düşünüyoruz." Growel söze girerek sarışın perinin aydınlanmasını sağladı.

" Gerçekten bunun için mi üzüldün? Eğer öyleyse, özür dileriz. Bunu fark etmedik çünkü." Mavi gözlü elf söyledi.

" Arkadaşlar, çok teşekkür ederim. Ama ben size kırgın ya da kızgın değilim ki. Ve sohbete dahil etmek falan yani böyle bir sorun yok. Zaten ben... Pek oralı değildim, ne konuştuğunuzu bile hatırlamıyorum. Yani sizinle hiç bir alakası yok, ben tamamen başka bir şey düşünüyordum."

" Yani bizimle küs değilsin, değil mi?" Sarışın peri tatlı arkadaşının saçlarını karıştırdı ve onu kendine çekerek gıdıklamaya başladı. Tüm garon'u güzel meleğin kahkahaları kaplamıştı.

" Seni küçük şapşal, tabi ki değilim."

" D-dur-dur lütfen! L-lütfen dur, gıdıklama. Y-ya! Ya yapma!" Sarışın peri güzel meleği gıdıklamaya devam ederken bu eğlenceye mavi gözlü elf de katılmış ve güzel meleği gıdıklamaya başlamıştı.

SKZ  Evolouvia Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin