7. Seçilenler 🪬

368 51 262
                                    

Merhaba bebekler, naberrr? Eveeettt, beklenen an geldiiii! Bu bölümde Ziva'nın ve sürpriz bir karakterin hikayesini öğreneceksiniz! Gittikçe daha ciddi bir hal almaya başlıyoruz, hazır olun!!! Yorum ve voteleri unutmayın 🤍🖤

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ziva derin bir nefesi içine çekip dışarı verdi. Elini sevgilisine uzattı ve sevgilisi yanına gelerek onun elini tuttu.

" Pekala. Hikayemizi anlatma zamanı geldi."

_________________________________________________

Varoluşa bir ilk getirecek
Şehvetin tuzağına düşerek.
Ya emrine itaat edecek,
Ya da onu yok edecek...

En güçlü olan yarattı onu , ama kendinden daha güçlü
Sarı saçlı, lacivert gözlü
Tek bir seçeneği var onun
Ya sonsuz aşkı, ya da varoluşun gücü...

" Peki bunlar ne anlama geliyor?" Çatık kaşlarıyla sordu Heroleos.

" Sanki bir şeylerden haber veriyor gibi." Dedi sarışın peri.

" Bize birinden mi bahsetmek istiyor?" Zayıf, ama zarif çıkan sesiyle sordu Avelune.

" Bunlara kehanet deniyor. "

" Kehanet?" Diye sordu Growel.

" Evet. Kehanetler tüm varlıkların geleceği ve ya kaderlerinden bahseden kafiyeli mesajlardır."

" Kimin geleceğinden peki?" Sordu Degal. Nedense, türünün ne olduğunu dahi bilmediği bu varlığa inanmak istemiyordu.

" Bu iki kehanet de bana ait." Diye cevap verdi Ziva.

" Nereden biliyorsun? Senin adın geçmiyor bile." Haklıydı Darvies. Kehanetlerin kendisine ait olduğunu nereden anlayabildi ki?

" Kehanetler şifreli mesajlardır. Yaşadıkça anlarsın kime ait olduğunu."

" Sarı saçlı ve lacivert gözlü. Ziva'nın da saçları sarı ve gözleri de lacivert. Her şeyden önce bu doğruluyor."

" Koskoca Evolouvia'da sarı saçlı lacivert gözlü tek varlık Ziva mı?" Sitem yaparak söyledi Darvies.

" Ben Evolouvia'dan değilim ama."

" NE?!"

" Nasıl?!"

" Ne anlatıyor bu?"

" Bu imkansız!"

" Yalan söylüyor, Evolouvia'dan olmayan biri buraya nasıl gelebilir?!"

" Arkadaşlar, sakin olun. Efendi Levadon'un emriyle geldiğini unuttunuz mu?" Ferolias sevgilisinin haklı olduğunu biliyordu.

" Kanıtla!" Degal sert sesiyle söyledi. Ziva bir kaç irena Degal'i süzdü ve konuşmaya başladı.

" Pekala. Bunu seninle yapalım o zaman." Kendinden emin bir şekilde cevap verdi Ziva.

Degal tek kaşını kaldırdı ve Ziva'nın devam etmesini bekledi.

" Sen ölüm meleğisin, değil mi? Efendi Levadon dahil tüm varlıkların canını alabilecek güce sahipsin. Ve söylediğim gibi, bu gücün sadece Evolouvia varlıkları üzerinde işe yarar."

Degal bir süre Ziva'yı izleyip nefesini verdi ve onu onayladı.

" Evet. Gücüm açısından, bu böyle."

" Güzel. O zaman şimdi benim canımı almayı dene. Bakalım, yapabilecek misin?" Diğerleri merakla olacakları bekliyordu. Ferolias hariç.

Degal elini Ziva'ya doğru kaldırdı ve yavaş yavaş sıkarak yumruk haline getirdi. Ama hiç bir şey olmadı. Hala sapasağlam karşılarında duruyordu. Yine Ferolias hariç herkes ağzı açık kalırken Ziva zafer edasıyla gülümsedi. O haklıydı. Buradan değildi.

SKZ  Evolouvia Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin