5. Bir görevim var 🔱 ( part 2 )

359 53 465
                                    

Merhaba bebeklerim naberrr? Bundan önceki bölümde yorum yapanlar ChangLix istedikleri için bu gün ChangLix X Chanİn parti yazıyorum. Zaten hikayenin gidişine de ChangLix gerekiyordu. Asıl olayları MinSunga sakladım.

Bu arada belirtmek isterim ki, tanıtım bölümü dahil olmakla her bölümde hikayenin sonrası için araştırmanız, sorgulamanız gereken şeyler var. Romantik ( artık her ne kadar romantik yazıyorsam ) anlara kendinizi kaptırıp asıl hikayeyi unutmayın bakın sonra klonlandim demeyin wkqkwnwbwbwbwbwb. Her nys hadi hikayeye geçelim! Vote ve yorumları unutmayın lütfen 🤍🖤🤍🖤
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Beklemek... Neden beklemeyi sevmezler ki...

Sabırsız oldukları için mi?...

İstedikleri şey hemen olsun diye?...

Belki de... Fazla zamanları kalmadığı için korkuyorlardır...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

" Demek ben yokken zamanını küçük elflerinle geçirdin."

" Evet. Görmelisin, Ziva, o kadar tatlılar ki! Bana iyi geliyorlar. Öğrenmeye hevesliler. Yeni bir şey öğrenince yüzlerinin aldığı ifade kadar tatlı çok az şey gördüm."

" Peki bu yüz ifadesi?" Ziva dudaklarını büzerek lacivert renkli gözlerini kocaman açarak, kısacası, şirin bir surat yapmaya çalıştı. Ortaya çıkan ifadeyle Ferolias bir kahkaha patlattı. Daha sonra sevgilisinin büzülü dudaklarına bir öpücük kondurdu. Ziva'nın yüzü anında güldü. Ferolias hala deminki yüz ifadesine gülerken Ziva yüzündeki hayranlık dolu gülümsemesiyle sevgilisini izliyordu. El ele tutarak yürüyen bedenleri Ziva'nın aniden durarak Feroliası kendine çekip öpmesiyle durdu. Ne olursa olsun, güzel elfine doyamıyordu Ziva.

Uzun bir uçuştan sonra iniş yaptıkları ormanda ufak tefek temasları ve kıkırtılarıyla süslüyorlardı bulundukları yeri.

" Biz şuanda hangi vadiye gidiyoruz?"

" Nawi vadisine. Perilerin vadisi."

" Elflerin ve perilerin bir birine benzediğini söylüyorlardı. İlk defa bir peri göreceğim. Acaba gerçekten benziyor muyuz?"

" Genelde güzellikleriyle bilinirler. Ama gözde peri bu konuda diğer perileri bayağı geride bırakmış bildiğim kadarıyla."

" Peki bundan sanane, Ziva? Hm?"

" Sözümü daha bitirmemiştim, güzelim. Elvie güzelliği ile diğer perileri gerisinde bıraktı, seni değil."

" Aferin, iyi kıvırdın." Ziva duyduğu cevapla gözlerini devirdi. Sevgilisi hep kıskançtı. Gerçi, bu Ziva'yı rahatsız etmezdi. Tam tersi, hoşuna giderdi. Yanında yürüyen tripli elfin beline yavaşça kolunu sardı Ziva. Bu hareketi güzel elfi huylandırdı.

" Ya-yapmasana şunu. Ya Ziva- Ya kime diyorum? Dur-"

Parmaklarıyla güzel elfin belini ve sırtını dolaşan Ziva yüzünde sinsi bir gülüşle elfini huylandırmaya devam ediyordu. Güzel elfin kıkırtıları hoşuna gidiyordu.

Bir kaç fita yolu bu şekilde devam ettikten sonra Nawi vadisine vardıklarını belirten geçiti ve önündeki nöbetçi periyi gördüler. El ele tutarak nöbetçi periye yaklaştılar.

" Merhaba, efendim."

" Ne istiyorsunuz?"

Böyle kaba karşılanma beklemeyen çift şaşkına uğradı.

SKZ  Evolouvia Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin