𝐌𝐞𝐫𝐡𝐚𝐛𝐚 𝐒𝐓𝐀𝐀𝐀! 𝐍𝐚𝐛𝐞𝐫𝐫𝐫? 𝐁𝐮 𝐠𝐮𝐧 𝐂𝐡𝐚𝐧𝐠𝐋𝐢𝐱 𝐛𝐮𝐥𝐮𝐬𝐮𝐲𝐨𝐫𝐫𝐫!!! 𝐔𝐦𝐚𝐫𝐢𝐦 𝐛𝐞𝐠𝐞𝐧𝐢𝐫𝐬𝐢𝐧𝐢𝐳! 𝐘𝐨𝐫𝐮𝐦 𝐯𝐞 𝐯𝐨𝐭𝐞 𝐮𝐧𝐮𝐭𝐦𝐚𝐲𝐢𝐧 𝐥𝐮𝐭𝐟𝐞𝐧 𝐯𝐞 𝐛𝐮𝐧𝐝𝐚𝐧 𝐨𝐧𝐜𝐞𝐤𝐢 𝐛𝐨𝐥𝐮𝐦𝐝𝐞𝐤𝐢 𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦𝐥𝐚𝐫𝐢𝐧𝐢𝐳 𝐢𝐜𝐢𝐧 𝐜𝐨𝐤𝐤𝐤 𝐭𝐞𝐬𝐞𝐤𝐤𝐮𝐫𝐥𝐞𝐞𝐫𝐫𝐫𝐫! 𝐇𝐚𝐝𝐢 𝐡𝐢𝐤𝐚𝐲𝐞𝐲𝐞 𝐠𝐞𝐜𝐞𝐥𝐢𝐦𝐦!!!
Tekrardan sizi için adı geçen üyelerin isimlerini yazacağım. İyi okumalarrrr!
Heroleos - Seo Changbin
Elvie - Lee Felix
Degal - Lee Minho
Avelune - Kim Seungmin
Her şeye sahip olan biri nasıl bu kadar mutsuz olabilir?
Belki de birilerine ihtiyacı vardır...
Her şeyden yoksun biri nasıl bu kadar mutlu olabilir?
Belki de birilerine sahiptir...
.
.
.
.
.
.
.
.Evolouvia'nın masmavi semalarında bulosunun üstünde uçuyordu genç büyücü. İki téwa* önce başladığı karışım için Elvie'nin kanadı'nın tozlarına ihtiyacı vardı ve bunun için perilerin vadisine, yani Nawi vadisine gitmeliydi. Daha Elvie'yi bulması gerekiyordu. Nasıl yapacağını o da bilmiyordu.
Bulosundaki mavi kristal parlayınca vadiye vardığını anladı ve inişe geçti.
" İşte Nawi vadisi! Umarım, beni güzel periler karşılar. Ya da direk Elvie karşılasın, işim uzamasın." Yavaş adımlarla ilk defa geldiği vadiyi keşfe çıkmaya başladı genç büyücü.
İki yûri sonra ...
" BIRAKIN PEŞİMİ, VAHŞİ YIRTICILAR! ALTI ÜSTÜ GÖZDE PERİNİN YERİNİ SORACAKTIM, BUNUN İÇİN BUVÂRİ'NİN* SOPASIYLA VARLIK MI KOVALANIR?!"
" BİN ŞU İŞE YARAMAZ ÇUBUĞUNA VE DEFOL GİT! SAKIN BİR DAHA BU VADİYE AYAK BASMA!"
" GİDERKEN O GÖZDE BOZUNTUSUNU DA GÖTÜR KENDİNLE! "
Heroleos son sürat koşarak zorla gözden kaybolup peşine düşen perileri gerisinde bıraktı. Önüne çıkan koca gövdeli deta'nın* altına uzandı.
" Bu ne, oğlum?! Peri değil bunlar, gigari* sürüsü! Neyise, birazcık dinleneyim, sonra arar, bulurum. Neden başka vadilerde kendi gücümüzü kullanamıyoruz, anlamıyorum. Bu Efendi Levadon da ne kural çıkarsın, bilmiyor. Koskoca vadide ben bir tanecik periyi nasıl bulayım yani, varlıkta hiç mi düşünce yok?..."
Kendi kendine söylenerek uykuya daldı büyücü.
Bir kaç yûri sonra gözlerini açtığında kendini süslü, yeşil, sarı ve pembenin farklı tonlarının sahiplik yaptığı bir yuvada buldu." Neredeyim ben? En son deta'nın altında uzanıyordum, ne ara içine girdim?"
Uzandığı yerde doğruldu.
" Baya da rahatmış. Peri yuvası mı burası? Başka ne olacak, salak?! Nawi vadisinde periden başka kim olacak? Tabi ki de senin gibi yön bilmez, cahil bir büyücü. Burda kimse var mı? Benden başka tabi."
Heroleos yuvayı dolaşmaya başladı. Teker teker odalara girip çıkarken duyduğu kapı sesiyle hemen az evvel uyandığı odaya geçti. Elinde küçük sepetiyle ayağından çıkardığı jerodan* yapılmış ayakkabılarını köşedeki küçük rafa yerleştirdi sarışın peri. Kafasını kaldırınca şaşkın bakışlarıyla onu izleyen büyücü ile karşılaştı. Heroleos büyülenmişcesine önündeki sarışın periye bakıyordu. Ne bir şey söyleyebiliyor, ne de bakışlarını çekebiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SKZ Evolouvia
Fiksi PenggemarEvolouvia... Bir birinden farklı, büyüleyici ve bir o kadar bağımsız varlıkların hepsinin birleştiği yerde onlara yuva olan diyar... Evolouvia! Olağanüstü varlıklar diyarı!